2017/12/29

Jedna rzecz, trzy sposoby




Dzisiaj, w dalszym ciągu wykorzystuję pomysły Czytelników. Popstarka zaproponowała, abym wykorzystała w "Trzech sposobach" kolorowe rajtuzy. Stardoll nie obfituje w tą część garderoby. Najlepiej w nią zaopatrzony jest sklep Basics, gdzie kupimy rajstopy za śmieszną sumę kilkudziesięciu staromnet. Inna sprawa to ich fatalne wykonanie - nie są dopasowane do sylwetki doll i "wystają"z każdych butów. 
W zasadzie nigdy nie korzystam z kolorowych rajtuz, dlatego moje doświadczenie w stylizowaniu ich jest bardzo słabe. Mam nadzieję, że poszło mi nienajgorzej. :)




1. kolczyki- Trials, choker – Saint Laurent, bluzka- Saint Laurent, spodnie – Versace, rajstopy – Basics, torebka – Special Offer, buty – LE

2. kurtka – Subcouture, bluzka – Basics, spódnica – Endangered Species, Bonjour Bizou, torebka – Callie's Picks, brelok – Fever, buty – Nelly

3. kolczyki – Callie's Picks, kurtka – Nelly, golf – Pearls, bransoletka – Mr., torebka – Callie's Picks, spodnie – Nelly, buty - Nelly




______________
P.S. - przepraszam osoby, które uraziła moja napisana w nerwach "k*rwa". 

27 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jest najlepsza!!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. 3 stylizacja najlepsza. 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jestem w szoku, że można tak pięknie wystylizować te rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie 3 stylizacje są spoko, ale najbardziej podoba mi się 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne poradziłaś sobie z tym wyzwaniem! Najbardziej podoba mi się 3!
    eema9

    OdpowiedzUsuń
  7. 3! 3! 3! Uwielbiam tę stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie piękne, ale 2 to mój faworyt.

    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wcześniej myślałam że te rajstopy są okrpone, podabają mi się twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza to mistrzostwo, trzecia tez fajna! podziwiam, że sobie z tym poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nienawidzę tych rajstop, a tutaj wyglądają super! Naprawdę świetnie sobie poradziłaś.
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię kolorowych rajstop,bo są trudne do wystylizowania....jeśli chodzi o twoje propozycje to podoba mi się 1 i 3 stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega podobają mi się stylizacje nr 2 i 3! Te rajtki w sumie nie są takie straszne, jak je malują XD
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam kolorowych rajstop, ale totalnie mnie do tego przekonałaś - świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rajstopy są koszmarne, ładne stylki, 1 najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje super, ale sama nic nie wymyślę do nich :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię kolorowych rajstop, w ogóle rajstopy na stardoll nie bardzo do mnie przemawiają :/
    ale same stylizacje są bardzo ciekawe i mi się podobają :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  19. o jaa w sumie jak na te okropne rajstopy to ekstra, ale nr 1 jest zajebisty :) chyba kupie te spodnie jednak :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, a mnie jakoś żadna stylizacja nie przekonuje. Poza ostatnią, ale tam w sumie rajstopy robią za skarpetki xd mimo wszystko podziwiam za podjęcie się tego wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza jest świetna. Zawsze rastopy są zbędnym dodatkiem do których nikt nie przywiązuje uwagi. Tutaj świetnie to wygląda :) O coś takiego mi chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A jednak da się je jakoś wykorzystać! Świetnie sobie poradziłaś z wystylizowaniem ich, piękne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnia pofoba mi się najbardziej, bo ubieram się tak na co dzień :) Poza tym, kurtki z futerkiem nigdy mi się nie znudzą :P

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi właściwie to w każdej z tych stylizacji na dobrą sprawę przeszkadzają właśnie te rajstopy :v

    OdpowiedzUsuń