2017/12/31

Polowanie na ubranie

Dziś sylwester a ja nie znalazłem żadnych długich sukni ani żadnych błyszczących ubrań. Znalazłem za to dwa zwyklaki, które dopiero odpowiednio wystylizowane nadają się na tę okazję. Jako pierwszą znalazłem bluzkę z Balmain Tribute, kosztowała 20sd i będzie ona przeze mnie bardzo często wykorzystywana. Dobrałem do niej błyszczące srebrne buty i rajstopy, nie miałem pomysłu na dół. Na dnie szafy znalazłem starą sukienkę, ich połączenie wyszło całkiem ładnie. Drugą zdobyczą są granatowe spodnie z aksamitu, kosztowały 10sd. Pochodzą ze sklepu Tingeling Halloween Couture, ale niedawno mogliśmy je kupić w Callie's Picks. Do spodni dobrałem pasek z ostatniej kolekcji LE i aksamitne body, przez co stworzyłem aksamitny total look, który jest teraz bardzo modny. Srebrne dodatki idealnie uzupełniły obie stylizacje.
PS: Nie zapomnijcie do stylizacji zrobić odpowiedniego makijażu. Ja wzorowałem się na tym co pojawiło się rok temu w Pytaniu na Śniadanie. 

16 komentarzy:

  1. Pierwsza jest cudna, druga mi się kompletnie nie podoba. No i ten okropny makijażXD

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam, że makijaż w tym wszystkim jest najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak serio, bardzo ładne stylizacje, chyba pierwsza podoba mi się bardziej, ale druga też jest świetna!

      Usuń
  3. Makijaż faktycznie bardzo podobny XDDD
    A ze stylizacji najbardziej podoba mi sie pierwsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten makijaż nigdy nie zostanie zapomniany xD. Pierwsza mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwaliłeś mnie z tym makijażem hahahah :D
    Stylki świetne, pierwsze spodnie posiadam, ale o nich zapomniałam, dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądziłam, że to kiedykolwiek napiszę, ale wyglądasz w nim naprawdę świetnie!!! XD
    Pierwsza wymiata:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż inspirowany zeszłorocznym Pnś(?) jest bombowy XD
    Pierwsza stylizacja jest świetna!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pierwsza stylka, wygląda jak kobinezon, 2 też bomba, ten makijaż xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza jest świetna ale druga t9 juz nie dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza stylizacja wpadła mi w oko tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obie stylizacje mi się bardzo podobają :) ale makijaż mnie odpycha :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje bardzo fajne ale pierwsza jest po prostu rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje, choć pierwsza podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwie ładne ;) Chętnie ubrałabym tak doll ;)

    OdpowiedzUsuń