2017/12/26

hot or not


   



   Najka.:
W ogóle mi się nie podoba. Stylizacja przypomina babunię, która w ostatniej chwili wyszła z domu po świąteczne zakupy. Ciepłe skarpety i szpilki to nie jest dobry pomysł. W dodatku stylizacja robiona w Plazie, tyle artykułów, mogłaś stworzyć coś lepszego. NOT

   GirlEwelina:
Wszystkiego jest tu za dużo, poszczególne elementy się ze sobą gryzą. Dodatkowo buty ze skarpetkami w połączeniu z tymi spodniami skracają dolce nogi. NOT 

   Soxo_:
 Zgadzam się z Najką. Plaza daje tak wiele możliwości, że stylizacja powinna wypaść dużo lepiej. Nie podoba mi się. Plecak według mnie z innej bajki, fryzura nie współgra z beretem. I faktycznie -  szpilki i skarpetki, to nie jest najlepszy pomysł. NOT.









  
 Najka.:
Tu już trochę lepiej. Nie wiem tylko dlaczego zabrakło rajstop, mamy zimę. :D No i tak jak wyżej, mając dostęp do wielu artykułów, średnio to wykorzystałaś. Sukienka i kozaki to klasyk, który lubię. :) NOT++ 
  
   GirlEwelina:
Szczerze to nie ma tu za dużo do oceniania, sukienka, kozaki i futro. Trochę nudno i torebka tu nie pasuje. NOT  

   Soxo_:
Tutaj także muszę się zgodzić z przedmówczynią odnośnie wykorzystania możliwości w Plazie, a także zgadzam się z opinią dotyczącą rajstop - gdzie one są?! Według mnie stylizacja totalnie zwykła, ponadto torebka pasuje średnio. NOT.
 
 












   Najka.:
Fajnie! Super wykorzystałaś płaszcz, którego nie lubię. Łyżwy, tło-bardzo klimatycznie. HOT  

   GirlEwelina:
Dużo się tu dzieje, ale wszystko jest spójne i mi się podoba. Jedyne do czego mogę się przyczepić to podszewka płaszcza. HOT-  

   Soxo_:
Super! Pięknie się to wszystko komponuje. Twoja stylizacja od razu przywodzi mi na myśl prawdziwą zimę, podczas której jest biało i śnieg pruszy tak jak w szklanej kuli. ;) Świetne wykorzystanie płaszcza. Oczywiście HOT.






   



   Najka.:
Przyjemna dla oka stylizacja. Dodałabym żywy akcent, za smutno wyglądasz! :D HOT-  

   GirlEwelina:
Pierwsze co widzę, to źle założona torebka, ona niszczy mi odbiór całej stylizacji. Ogólnie nie jest źle, ale brakuje akcentu kolorystycznego. HOT=  

   Soxo_:
Faktycznie, torebka zdecydowanie pogarsza tę stylizację. I faktycznie, jest dość smutno. Stylizacja jest poprawna, ale szczególnego wrażenia na mnie nie wywarła. HOT/NOT.  














  Najka.:
Buty są za ciężkie do sukienki. W dodatku, do prześwitującej tkaniny, słabo jest ubrać kabaretki. Brak mi torebki/kopertówki. NOT 

   GirlEwelina:
Kolczyki i choker razem dobrze nie wyglądają, powinnaś z czegoś zrezygnować. Bardzo prosta stylizacja, brak efektu WoW. NOT+

   Soxo_:
Mi się akurat połączenie kolczyków i chokera pdoba, ale nie w połączeniu z tą sukienką. Tak jak napisała Najka - średnio wyglądają te kabaretki przy prześwitującym materiale. Zrezygnowałabym też z tatuażu. NOT.







   


  Najka.:
Wow, żywa stylizacja w porównaniu do poprzednich. Sweter w połączeniu ze spódniczką/sukienką wygląda pięknie. Żółta kurtka i dodatki jednak to psują. NOT/HOT 

   GirlEwelina:
Kolor czerwony jest teraz modny i podoba mi się to jak go wykorzystałaś. Jednak zrezygnowałbym ze skarpetek z zielonym akcentem, ponieważ gryzie się on z żółtą kurtką. HOT-  

   Soxo_:
W sumie, to nie mam konkretnego zdania odnośnie tej stylizacji. Z jednej strony mi się podoba, ale z drugiej coś mi nie gra. Na pewno zmieniłabym fryzurę. I nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że doll jest w ciężkim szoku. Wyraz twarzy wygląda wg mnie jakby się dziwiła. Co do stylizacji - moje zastrzeżenia budzą skarpetki, ale nie ze względów kolorystycznych. Sprawiają, że stylizacja kojarzy mi się bardziej z cheerleaderką. HOT/NOT.




    




   Najka.:
Jest taka super, że sama bym się tak ubrała. Przeboska twarz i stylizacja. Brawo :) HOT!!!  

   GirlEwelina:
Absolutnie najlepsza stylizacja dzisiaj. Bardzo dobrze połączyłaś kolory i ubrania, jest na luzie, ale z klasą. HOT  

   Soxo_:
Piękna stylizacja. Wszystko do siebie pasuje, a całość prezentuje się fantastycznie. HOT.  













 

11 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Wami, stylizacja sally mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia najlepsza! + głos leci na Ciebie
    Dziękuję za ocenkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Rockarolla_ i Sally są zdecydowanie najlepsze. reszta niestety mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. rockarolla i Sally wymiatają :D aż nie wiem na którą zagłosować haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Sally wygrywa i to na nią oddaje głos.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja swój głos oddałam na Rockarolla :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. nr 3 i ostatnia mi sie podobaja, ale w trzeciej zmienilabym wlosy

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja Rockarolla i Sally najlepsze :)

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi miło! Mój głos oddaje Rockarolla, świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje od Rockarolla i Sally są świetne
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia jak dla mnie najlepsza
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń