2017/12/25

Świąteczna aranżacja

Nigdy nie byłam za dobra w aranżacjach i nigdy też specjalnie nie spieszyło mi się żeby to zmienić. Święta okazały się być dobrym powodem, żeby w końcu nadrobić dekoratorskie zaległości i spróbować stworzyć coś w tymże klimacie. Muszę przyznać, że naprawdę mi się spodobało i może nie jest jeszcze idealnie, ale aranżacje już mnie nie odstraszają jak kiedyś i mam nadzieję, że jeszcze zobaczycie tu jakieś moje prace :)
Ta aranżacja była zainspirowana świątecznymi kolorami, czerwonym i zielonym. Zależało mi też na tym, żeby było jak najbardziej przytulnie, stąd futrzany fotel oraz kominek. W dodatkach skupiłam się głównie na świątecznych ozdobach. Koniecznie dajcie znać co myślicie o tym wnętrzu :)


96 komentarzy:

  1. Rewelacyjne wnętrze, wygląda jakbyś się stymuluje zawsze zajmowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku to wnętrze jest cudowne *.*
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie szukaj problemu tam gdzie go nie ma.

      Usuń
    2. O co ci tak w ogóle chodzi?

      Usuń
    3. Ale ja tylko wyrażam swoją opinię, wszystko co na qof, za jakis czas pojawia sie na sim. Jestem autorem wielu rzeczy na qof, niektore z moich pomyslów zostały dodane tutaj na blogu. Czemu mam się kryć i udawać, że wszystko jest dobrze?

      Usuń
    4. Rozumiem ciebie,bo ja też to zauważyłem i mnie to wkurza. To po co macie cherry i soxo w redakcji, które widzą wszystkie wasze posty wcześniej. Nie lepiej im podziękować i każdy niech się zajmie swoim blogiem?

      Usuń
    5. Jeżeli uważasz, że świąteczna aranżacja jest pomysłem "zgapionym" od QoF to jesteś w błędzie. Po pierwsze, nie jest to nic nadzwyczajnego, po drugie odsyłam do starych postów, chociażby ten z 2015roku http://stardoll-i-my.blogspot.com/2015/12/swiateczne-aranzacje.html#comment-form
      Trzecie, Dominika studiuje architekturę, więc dlaczego nie miałaby się zająć czymś, co robi/lubi w życiu prywatnym?
      Kolejna sprawa. Traktujecie SIM jako konkurencję, czego my nie myślimy o QOF. Są to dwa potężne blogi z historią i wszystko co jest zrobione, idzie do czytelników. Jeśli odbiór postów jest wysoki i cieszy się dużym zainteresowaniem to nikt z tego nie zrezygnuje. Nikt nie widzi problemu, czytelnicy tym bardziej-natomiast Was coś ugryzło. ;)
      Z góry uprzedzam, że aranżacji będzie więcej. :)
      Jeśli wymyślisz coś oryginalnego, będę biła Ci brawo za pomysłowość. Ale nie porównuj aranżacji świątecznej do odkrycia żarówki.
      Btw. są Święta, mogłeś się ugryźć w język i zaczekać do środy. Zachowujmy się jak dorośli ludzi, jeśli nimi jesteśmy. ;)

      Usuń
    6. Pozwoliłam sobie skopiować coś z QOF:
      " Prawdziwa magia tkwi w nas- ludziach. Stajemy się otwarci na drugiego człowieka, jesteśmy przepełnieni miłością, dobrocią i radością; potrafimy przebaczyć bliźniemu. Proszę Was abyście w tym pięknym okresie (i na co dzień też!) odnajdywali piękno nawet w najprostszych sytuacjach. Nie narzekajcie na cały świat, na ludzi wokół Was; patrzcie sercem, a życie stanie się piękniejsze! Wesołych Świąt!" :)

      Usuń
    7. Ale kto tu mówi o postach, nawet o nich nie wspomniałem. Chodzi mi o inne rzeczy, które zostają bezczelnie zgapione z qof. Jak już pisalem, nie mam zamiaru udawać, że wszystko jeat dobrze i że mnie to nie obchodzi. Skoro prywatne rozmowy nic nie dają, będę pisał o tych sprawach publicznie.

      Jestem jak cherry, szczery do bólu i nie mam zamiaru kłamać, święta czy nie, będę o tym pisać.

      Ja jestem wrednym chamem, możesz to jedynie zaakceptować albo na ślepo bronić sim. Miłego wieczoru życzę

      Usuń
    8. Wróżką nie jestem, żeby się domyślać. Podobieństwa również nie widzę.

      https://media.giphy.com/media/F8bo1LU5U5ApG/giphy.gif

      Usuń
    9. Jakie prywatne wiadomości? Ja odpisałam Iwonie na GG, było to jakiś czas temu. Odpowiedzi nie dostałam do tej pory. To samo z Cherry - pisała z Kingą, odpowiedzi nie otrzymała. Proszę o wskazanie Twojego AUTORSKIEGO pomysłu, który został przez nas skopiowany, a natychmiast usuniemy to z bloga i przeprosimy.

      Usuń
    10. Kamil weź się człowieku razem z resztą adminów QoF za swojego bloga, a nie tylko przeczesujecie naszego żeby się przyj*bać do jakiś żenujących oskarżeń które są kłamstwem.
      Przywalacie się do sponsorów, którzy byli od początku powstania bloga.
      Przywalacie się do zmiany wyglądu bloga, o kurde surprise, SiM robi to także od początku powstania bloga.
      Przywalacie się o licznik, który jest ogolnodostepnym kodem HTML na blogi, a nie Twoim autorskim pomysłem.
      SiM na takie rzeczy od zawsze a Wy nagle nie widzieć czemu zaczeliscie się pruć. Zazdrość, przerośniete ego czy czy nie macie co w życiu robić?
      Idźcie do swojej rodziny w święta, zamiast szukać dziury w całym powołując się na kupy nie trzymające się argumenty.

      Co więcej SIM miał pierwszy "popularne posty" które zrobiliście zaraz po nas, ale się nie przypi*rdalamy o tak mało znaczące rzeczy jak Wy. Da się? Da się. Także wesołych świąt i życzę więcej obiektywizmu i dostrzegania dalszych horyzontów niż czubka własnego nosa.

      Usuń
    11. Poza tym weźcie nie trujcie dupy w święta, bo mam naprawdę dobry humor, który tylko psujecie. Możemy pogadać po świętach, albo po nowym roku najlepiej. Adiós :*

      Usuń
    12. Powodzenia w dalszym kopiowaniu i wesolych swiat!

      Usuń
    13. K*rwa dajcie spokój, bo już cycki opadają. Na każdym kroku szukacie sposobu, żeby na nas najechać. Kamil, miałeś pokazać jakiś swój autorki pomysł, który jest u nas. A, nie... NIC TAKIEGO NIE MA. Wszystko co ma cie wy (już nawet nie piszę z wielkiej litery), jest ogólnodostępne. Każdy inny może sobie coś takiego znaleźć i wcisnąć na swojego bloga. Ale ponieważ niektórym nudzi się w domu, to musi szukać problemów wkoło i wk*rwiać innych.
      Nie wiem, macie ból dupy, że zdarza nam się mieć więcej komentarzy, czy o co wam chodzi?
      Jezu, wkrecenii mają ostatnie komentarze. Szybko, idźcie sie ich czepiać. Mają licznik wejść. O nie!!! Przecież to wymyślił Kamil! Mają w gadzetach najlepszych komentatorów. KATASTROFA! Bójcie sie i chowajcie, bo to pomysł KAMILA!!!!
      Poza tym zawsze możecie zrobić bloga tylko dla zaproszonych czytelników. I będziecie mieć po sprawie.

      Nie życzę wesołych świąt.

      Usuń
    14. Weź daj przykłady autorskich pomysłów, które rzekomo skopiowaliśmy to pogadamy. Bezpodstawnymi oskarżeniami to każda cebula umie rzucać :)

      Usuń
    15. Nie mieszajmy w to naszego bloga, proszę.

      Usuń
    16. Spokojnie! Haha ;D Nie mówię o autorskich pomysłach, a o małych rzeczach, które pojawiły się na qof, a niedługo po tym, na SiM. Rozumiem, że niektóre z gadżetów są ogólnodostępne, ale czemu akurat wpadliście na taki pomysł, aby je użyć, dopiero wtedy kiedy zostały one dodane na qof przeze mnie.

      Chociaż w sumie, nie ma co się wypłakiwać teraz, przynajmniej jestem oryginalny! :D

      Usuń
    17. hmm to w sumie koniec 'dramy', kiedy kolejna

      Usuń
    18. Jak będziesz miał kolejny ból dupy ;)

      Usuń
    19. Czy do ciebie naprawdę nie dociera, że te wszystkie rzeczy które nam zarzucasz nasz blog miał zanim jeszcze wasz zdążył powstać? lol

      Usuń
    20. Wtedy nawet nikt nie myślał o takich rzeczach xd Dobranoc życzę!

      Usuń
    21. No i co to jest za argument, bo nie rozumiem.
      Mam czerwoną sukienkę, potem moja koleżanka kupiła taką samą czerwoną sukienkę i zarzuca mi, że to ja ją skopiowałam.
      Widzisz w tym absurd? No właśnie.

      Usuń
    22. Ty serio nadal nie rozumiesz o co mi chodzi xD To co wy robicie, jest zwyklym kopiowaniem. Na dodatek bezczelnie wszystkiemu zaprzeczasz obrażając mnie. Wymyślcie w końcu coś własnego bo jesteście coraz bardziej denerwujące.

      Usuń
    23. Odsyłam do wiadomości, którą napisałam Iwonie. Może w końcu coś dotrze do twojej głowy.

      Usuń
    24. Nie wierzę, do ciebie się mówi prosto jak do cepa, a ty dalej nie ogarniasz. Co jest XD

      Usuń
    25. Wiesz co jest śmieszne? Że ty ciągle rzucasz oskarżeniami i to TY NAS TYM OBRAŻASZ, a do tej pory nie podałeś ani jednego przykładu tego kopiowania. Mimo, że i ja i Soxo i Najka cię o to pytałyśmy :)

      Usuń
    26. Na qof też ciężko było mu wytłumaczyć, żeby girewelina pisał kilka zdań o must have. I pomyśleć, że to dziecko w tym roku skończyło 18 lat. Łączę się z wami w bólu [*]

      Usuń
    27. Nie obraziłem nikogo, napisałem po prostu co i jak. Widzę, że nie przyjmujesz niektórych wiadomości do siebie, a najbardziej wkurza Cię jak ktoś ma złe zdanie o tobie, ale jak ty obrażasz kogoś, to wszystko jest cudownie i wspaniale.

      Napisałem co uważam za skopiowane i polecam przeczytać moje wiadomości raz jeszcze, powoli aby dobrze zrozumieć.

      @Melodrama, zamiast interesowac się życiem innym oraz pisać z anonima, ujawniłabyś się, bo zachowujesz się jak typowa pi*da w tym momencie. Przez te 18 lat osiągnąłem więcej niż ty osiągniesz w całym swoim życiu. Żegnam panią/pana/bota.

      A administratorkom życzę dalszego kopiowania, bo to im wychodzi najlepiej, zaraz po byciu chamskim.

      Jest to moja ostatnia wypowiedź, nie zamierzam odwiedzać tego ścierwa po raz kolejny, także nie musicie się wysilać i pisać kolejnych komentarzy.

      Usuń
    28. Chłopczyku po pierwsze ty jesteś tutaj największym hipokrytą, bo jak jestem chamska to źle, ale jak ty się do tego przyznajesz to już wszystko git.
      Po drugie jak ja nienawidzę tak zrozumiałych dzieci, które myślą, że są alfa i omega i mają się za lepszych od innych.
      Po trzecie jakie wiadomości? Iwona pisała z Soxo, Kinga pisała ze mną, a ty poza swoimi pozbawionymi konkretów wypocin tutaj nic nie napisałeś.
      Po czwarte dupa cie tak piecze, że naprawdę nie możesz się powstrzymać od takich komentarzy w święta? Nie możesz się powstrzymać od niedoszukiwania się jakiś z palca wyssanych rzeczy tylko po to żeby podwyższyć swoje i tak za wysokie ego? Nie możesz przestać konkurować i nie rzygać żółcią tak na około?
      A co do nazwania nas "ścierwem" no chłopczyku... strzał w kolano dla waszego bloga. Oczywiście wiem, że będziesz czytał tutaj każdy kolejny komentarz, ale przynajmniej serio już oszczędź kompromitacji sobie jak i blogowi, którego reprezentujesz i skończ biadolić, delikatnie mówiąc.

      Usuń
    29. To ty przestałbyś się interesować nieswoim blogiem, przecież wszystko już zostało wyjaśnione, że te gadżety były wcześniej na tym blogu. Z tego co widzę to dziewczyny są ugodowe i czekają na twoje konkretne argumenty, ale ty jak widać nie masz nic mądrego do napisania. Twoje słownictwo jest na poziomie gimnazjum, dorośnij kamilku, spotkaj się ze znajomymi, a nie innym psujesz świąteczną atmosferę. W ten sposób nie przyciągniesz czytelników na swojego bloga. SIM nie jest ścierwem i widać to po ilości komentatorów, zazdrościsz co?

      Usuń
    30. Droga administracjo SiM, jest mi przykro, że doszło do zdarzeń, które są tu opisywane, a tym bardziej do publicznego ubliżania osobom mi zaufanym, redaktorom mojego bloga. Dziękuje za współpracę, która skończyła się obsmarowywaniem naszego bloga, w tymże administracji QOF.
      Soxo_ i cherry9713, obie dołączyłyście do naszego bloga, więc chyba obie chciałyście godnie go reprezentować, a tym bardziej reprezentować swoje umiejętności na naszym forum. To smutne i żenujące, że doszło do takiego spięcia pomimo moich wcześniejszym prywatnych interwencji.
      Ktoś kiedyś powiedział: "wszystko się kiedyś kończy"

      Usuń
    31. Ale czy do takiego spięcia doszło z naszej winy? My wyjaśniałyśmy sprawę w wiadomościach prywatnych. To Kamil postanowił wyjść z tym na bloga. Więc nie rozumiem dlaczego nas o to oskarżasz.

      Nam także jest przykro, że pomimo naszych wyjaśnień nie chcecie/nie potraficie dojść do jakiegokolwiek porozumienia. I pytanie... Kto kogo obsmarował? Zdaje się, że to Ty zamieściłaś post na blogu roboczym QoF, wiedząc, że masz w swojej załodze redaktorów związanych z "obsmarowywanym" blogiem.

      To wy chcecie za wszelką cenę rywalizować i licytować się kto jest lepszy. To wy szukacie na każdym kroku zaczepki. To wy szukacie każdego możliwego sposobu, żeby nam dogryźć. Jeśli ktoś nas obraża, mamy siedzieć z założonymi rękami i się patrzeć? Tak jak wspomniałam, pomimo chęci wyjaśniania sprawy, Kamil postanowił wyjść z tym na forum publiczne, więc nie rozumiem jakim prawem oskarżasz naszą załogę w tej sposób. Już nie wspomnę, kto użył słowa "ścierwo".

      Usuń
    32. Iwona przeczytałaś wszystko czy tak wybiórczo? Bo mi się wydaje, że jednak to drugie. Kto tu kogo obsmarowuje? Z bloga odeszłam jak zaczeliscie nas oskarżać o głupstwa, więc jeśli ktokolwiek niegodnie reprezentuje waszego bloga to na pewno nie my. Jak mówiłam, sami strzelacie sobie w kolano. Prywatne rozmowy skończyły się waszym nieodpisaniem, a co najlepsze, nadal brak wam jakichkolwiek racjonalnych argumentów, o które wołamy z każdej strony. I ja się pytam, co to niby innego jest niż tania manipulacja?

      Usuń
    33. O co i gdzie wołacie? Przeczytałam i rażą mnie Wasze słowa kierowane do osób. Kto Wam zrobił coś złego, że aż tak ranicie swoimi wypowiedziami?
      Podaję do wiadomości, że nie mam zamiaru dalej licytować.

      Usuń
    34. Aż trudno nie odpisać, czemu Kinga albo Iwona miałyby odpisywać, skoro wy i tak stoicie przy swoim? Nie da się wam nic powiedzieć nawet na spokojnie, bo uważacie to za bezpodstawne oskarżenia. Najwidoczniej potrzbne inne sposoby aby wam w końcu uświadomić. Ja już kilka razy napisałem, co zostało skopiowane. Waszą wymówką jest, że takowe kody są ogólnodostępne. Owszem, są, ale nie chodzi o to, tylko o to, że cudem trafiacie na takie same pomysły, które pojawiają się na qof.
      Nie są to autorskie pomysły, ale to nie jest okazja do kopiowania tego co wymyślilismy my, administratorzy qof.

      Tak czy siak, to jest bezsensu i tak odpowiecie, aby przedstawić autorskie pomysły, które zostały skopiowane. Polecam przeczytac to co napisałem, bo najwidoczniej również czytacie tylko "wybiórczo".

      Usuń
    35. Iwona, a słowa twojej redakcji to już nie rażą, co? Już są ok i nie ranią nikogo? Bądź że chociaż minimalnie obiektywna, bo aż nie wierzę w to co czytam...
      O Kamil, miało cię tu nie być, a znowu wychodzi na to jak gołosłowny jesteś :)
      Tak, są to bezpodstawne oskarżenia. Nie napisałeś ani razu co zostało skopiowane. Ani ja ani Soxo z tobą nie rozmawiałyśmy, a tutaj też nic konkretnego nie przytoczyłeś, tylko ciągle migasz się od odpowiedzi. Nie uważasz, że jakbyśmy miały COKOLWIEK na sumieniu to byśmy się tak tych argumentów nie domagały? A jak na razie to ty najwięcej robisz tutaj szumu, ale jak mówiłam, zero konkretów z tego wynika.
      Nie chodzi tylko o ogólnodostępne kody. Jeśli chodzi zarzuty, które do tej pory usłyszałyśmy od Iwony i Kingi to już mówiłam - nie mieliście nic co nasz blog nie miał pierwszy. Poza tym, skoro coś wymyśliliście wy, administratorzy qof to dlaczego niby mam tego nie nazywać autorskim pomysłem i tego się nie domagać? Ale skoro twierdzisz, że to nie są autorskie pomysły to niby jak mogłyśmy to skopiować?!
      Nadal wychodzi na to, że to nie my czytamy wybiórczo.
      Zamiast spiąć dupę, a nie marnować czas w tej niepoważnej dyskusji zbierzcie się w sobie i przestawcie w końcu nam te dowody i jak Soxo mówiła - usuniemy to i was przeprosimy. Ale jak na razie dowodów brak, ujadanie jest. Tylko Kamil, na poważnie proszę. Bo jak nadal nie dociera do ciebie, że zmiana wyglądu bloga na różne okazje czy sponsorzy byli tu od 2008r to ja już nie umiem prościej tego wytłumaczyć.

      Usuń
    36. Kamil, a tak btw to ty nie napisałeś, że się już nie będziesz udzielać, ale że już w ogóle tu nie wejdziesz. Ale jednak ciągnie cię do naszego bloga jak do miodku, no cóż, miło nam :*

      Usuń
    37. Ale czy wy nie rozumiecie, że nie odkryliście cudów? Wygląd na święta był zmieniany na SiM od ZAWSZE. Więc nie wiem o co chodzi? Mogą to potwierdzić Czytelnicy, którzy są z nami od dawna.
      Dalej - licznik. Pojawił się u nas raz, gdy odliczaliśmy czas do urodzin. To ważne wydarzenie w historii bloga, więc czemu mielibyśmy go nie dodać? W czym wam to przeszkadza?
      Nie rozumiem przytyku z loteriami ani Mikołajkami, więc się nie wypowiem.
      Nie wiem jaka była "dawna wersja komentatorów tygodnia u was". Zbieżność jest przypadkowa. Zmieniając zakładkę, nie miałam zamiaru kopiować. Jeśli dla was to taki ogromny problem, mogę to zmienić.
      Sponsorzy. Nie wiem o co chodzi. Nie jest to nowość, że nasz blog jest wspierany. Jeśli ktoś nas wspierał, zawsze pojawia się informacja na blogu. Od dłuższego czasu nie mieliśmy sponsorów. Marta i Aguniek pojawiły się niedawno. Więc dlaczego miałybyśmy ich nie wyróżnić? Powtarzam pytanie - w czym wam to przeszkadza?
      Odnośniki - chodzi wam o te przyciski z nickiem, które przenoszą do apartamentu? Na jakie święta je zaczeliscie dodawać? Nie przypominam sobie. Ja zaczęłam je dodawać, ponieważ akurat wtedy pojawiła się stosowna instrukcja na blogu, który śledzę.

      Nie jestem pewna, czy wszystko wyjaśniłam, czy czegoś nie pominęłam. W razie czego proszę o uwagi.

      Oprócz rozpoczęcia tematu nie podjęliscie żadnych kroków w celu wyjaśnienia sprawy. Dlatego nie rozumiem waszych zarzutów.

      Usuń
    38. Nie chciałam się w to wtrącać, bo wszelkie afery, które mnie nie dotyczą, omijam szerokim łukiem, ale czuję, że muszę bo mega nie podoba mi się to co tutaj się dzieje. Śledzę Wasze blogi, oba lubię, komentuję udzielam się. Nie widzę aby cokolwiek było "kopiowane", bo te same rzeczy widziałam już na wielu innych blogach, są ogólnodostępne i używa tego już każdy, dlatego te wszystkie zarzuty są dla mnie conajmniej śmieszne, a już tym bardziej w momencie gdy nie są poparte żadnymi argumentami. Myślę, że oceniam to obiektywnie, bo ani z jednym ani drugim blogiem nie jestem związana, ale tutaj staję za Cherry i Soxo, bo to nie one zaczęły pranie brudów publicznie, nie one zaczęły obrażać. Właśnie one zostały zaatakowane, wydaje mi się, że bezpodstawnie (mogę się mylić, żadnych argumentów nie widziałam...), one odpowiadały na zarzuty, na chamstwo odpowiadały tym samym... I serio, strasznie boli mnie to, że zamiast się nawzajem wspierać, działać razem, dla siebie, dla czytelników, robicie takie rzeczy... jeszcze w święta. Nienawidzę takich sytuacji i myślę, że jako dorośli ludzie powinniście to załatwić inaczej, bo to nikomu nie służy... Ani Wam, ani nam czytelnikom.

      Usuń
    39. I w tym momencie przestaję obserwować SIM który obserwuje od zawsze. Wstyd, chamujcie język laski! stardoll to miejsce głównie dla nieletnich osób, a z tym agresywnym tonem i przekleństwami to juz grubo przesadzacie. Gdybyscie tez nie mialy nic na sumieniu to zachowałybyście klase i sie nie tlumaczyly glupio. Tlumaczenie ze jakis dzial byl kiedys na blogu nic nie zmienia. Bo polemizowac na temat działów mozna w nieskonczonosc - na kazdym blogu o stardoll przewijaly sie podobne, ciezko o autorskie pomysly ale... Czasem żeby nie być gorszym przywraca się jakieś stare działy, bo na konkurencyjnym blogu tez takie sa, a przeciez nie mozemy byc gorsi. I tu tez to tak wyglada, wiec zaslanianie sie "u nas bylo juz sto lat temu" jest glupie. W taki sposób na pewno nie zyskacie sympatii ludzi, a wiekszosc obecnych stracicie.

      Usuń
    40. Tak, bloga czytają dzieci, które potrafią puszczać lepsze wiązanki od nas. Nie wydaje Ci się, że ktoś niewinny może się także wzburzyć, gdy jest oskarżany jego zdaniem niesłusznie?

      I radzę przeczytać całą dyskusję, bo nie chodzi tu o działy. Wydaje mi się, że wyjaśniłam w swoim poprzednim komentarzu całą sytuację. Ale Ty jak zwykle uczepiłaś się jednej rzeczy, czyli słownictwa, i nie przyjmujesz innych argumentów.

      Usuń
    41. Przepraszam bardzo, ale słownictwo to akurat ważna rzecz :) To, że ktoś zachowuje się nie w porządku nie znaczy że my mamy zachowywać się jeszcze gorzej. A niestety tak właśnie jest. Przeczytałam i nie zmienia to w moim postrzeganiu niczego. Gdybyście były mądre dziewczyny załatwiłybyście to inaczej niż przekleństwami i wulgaryzmami... niezależnie od prawdy. Jasne, nikt nie lubi jak się go oskarża ale wasze sposoby prostowania sytuacji są koszmarne. Odbijają się na wszystkich do okoła i ranią ich. To że wam ktoś sprawił przykrość swoimi słowami nie znaczy, że ma za to cierpieć jeszcze kilkadziesiątych innych osób. Ja skończyłam, bo mów do słupa a słup jak dupa. Jesteście najmądrzejsze i tylko wy macie racje, wiec sobie żyjcie w tym swoim świecie - najwidoczniej warto w ten sposób :') żegnam.

      Usuń
    42. Wybacz, Tynka, ale dziewczyny odpowiadają tym samym co otrzymują, może jak ktoś je obraża mają nadstawić drugi policzek i tylko przytakiwać? No błagam...

      Usuń
    43. Nie uważam, że załatwiłysmy sprawę "tak jak trzeba", ale nie rozumiem czemu twoje zarzuty są skierowane tylko do nas, skoro Kamil także nie zachował się "tak jak trzeba".

      Usuń
    44. Tynka kto kogo tu wyzywa, boże dziewczyno... Weź to jeszcze raz przeczytaj i się dopiero wypowiadaj, bo chyba Ci się nicki pomyliły.

      Usuń
    45. To nie pierwsze wywlekłyśmy sprawę na forum publiczne. Rozpoczęła się dyskusja prywatna, fdzie od kilkunastu dni nie otrzymałam odpowiedzi od QoF. Po czym patrzę, a sprawa jest "na wierzchu". Nadal uważasz, że my tylko ponosimy winę?

      Usuń
    46. Aguniek, nie widzę aby ktokolwiek poza nimi używał przekleństw i wulgaryzmów.
      Kto mówił o wyzwiskach? Cherry Twoje przypierdalanie, przyjebanie i kurwa soxo mówią wszystko. Nie zachował sie jak trzeba, ale was to nic już nie jest w stanie przebić. Poza tym jak mówie - ktos zachowal sie zle, to nie znaczy ze wy macie zachowywac sie gorzej. Nawet nie zamierzam komentować dalej, zamykam ten post i nie wracam tu tak samo jak po ostatniej aferce bo naprawdę to jakaś marna komedia.

      Usuń
    47. ja w ogole nie mowie o przeklenstwach... tylko o obrazaniu. Zreszta nie chce mi sie kontynuowac juz tej rozmowy, nienawidze spin i klotni, wyrazilam swoje zdanie i tyle ode mnie. Miłego wieczoru.

      Usuń
    48. Nie moja kurwa wina, że niektórzy są tak zjebani, że trzeba opierdolić dosadnie. :)
      Mam gdzieś elokwencję, to się robi już nudne. Złe odzywki, brak szacunku, złe adminki. Nie uważam, żeby celem było obrażenie kogoś, te potyczki słowne się nie skończą, jeśli druga strona nie przedstawi konkretnych argumentów. Wyzwiska to celowe zagranie, w końcu innego argumentu nie masz, Tynko.

      Usuń
    49. Weź Tynka zamknij pizdę ty głupia tępa dzido, ciągle szukasz antencji i pierdolisz takie głupoty, że nie da się ciebie znieść. Wypierdalaj nie tylko z tego bloga, ale i z każdego innego, bo uwierz nikt cię tu nie lubi i każdy ma o tobie zdanie kretynki, która nawet na zdanie matury jest za tępa. Czytać nie umiesz? To wracaj do podstawówki tam gdzie twój zasrany poziom.
      A qof to nieźli manipulatorzy. Ktoś wam kiedyś napisał, że jesteście zbędni. Weźcie sobie te rady do serca.

      Usuń
    50. PS marna komedia to twój ryj

      Usuń
    51. "Marna komedia to twój ryj"

      To raczej ty powinnas się cofnąć do podstawowki, tam gdzie twój poziom. Tynka jako jedyna zauwazyla problem i nie boi się o tym powiedzieć. Przynajmniej nie lize komuś tyłka aby tylko się przypodobać.

      W sumie, to tyle z mojej strony. Róbcie co chcecie i jak chcecie, przecież was nie powstrzymam. Wesołego nowego, mniej przekleństw (@najka) oraz mniej nerwów i łagodniejszego zalatwiania spraw (@soxo i @cherry)! Dobrego startu w 2018.

      Usuń
    52. Dlaczego nie odniesiesz się do tego co napisałam? Nie umiecie do końca wyjaśnić sprawy?

      Nie, tynka wcale wam nie liże tyłków. Na pewno.

      Usuń
    53. A dokładnie do czego mam się odnieść? Bo odnoszę wrażenie, że odpowiedź znajduję się w moich poprzednich wypowiedziach

      Usuń
    54. Kamil wszystkiego dobrego życzę :) (no sarcasm)

      Usuń
    55. Ale czy wy nie rozumiecie, że nie odkryliście cudów? Wygląd na święta był zmieniany na SiM od ZAWSZE. Więc nie wiem o co chodzi? Mogą to potwierdzić Czytelnicy, którzy są z nami od dawna.
      Dalej - licznik. Pojawił się u nas raz, gdy odliczaliśmy czas do urodzin. To ważne wydarzenie w historii bloga, więc czemu mielibyśmy go nie dodać? W czym wam to przeszkadza?
      Nie rozumiem przytyku z loteriami ani Mikołajkami, więc się nie wypowiem.
      Nie wiem jaka była "dawna wersja komentatorów tygodnia u was". Zbieżność jest przypadkowa. Zmieniając zakładkę, nie miałam zamiaru kopiować. Jeśli dla was to taki ogromny problem, mogę to zmienić.
      Sponsorzy. Nie wiem o co chodzi. Nie jest to nowość, że nasz blog jest wspierany. Jeśli ktoś nas wspierał, zawsze pojawia się informacja na blogu. Od dłuższego czasu nie mieliśmy sponsorów. Marta i Aguniek pojawiły się niedawno. Więc dlaczego miałybyśmy ich nie wyróżnić? Powtarzam pytanie - w czym wam to przeszkadza?
      Odnośniki - chodzi wam o te przyciski z nickiem, które przenoszą do apartamentu? Na jakie święta je zaczeliscie dodawać? Nie przypominam sobie. Ja zaczęłam je dodawać, ponieważ akurat wtedy pojawiła się stosowna instrukcja na blogu, który śledzę.

      Nie jestem pewna, czy wszystko wyjaśniłam, czy czegoś nie pominęłam. W razie czego proszę o uwagi.

      Oprócz rozpoczęcia tematu nie podjęliscie żadnych kroków w celu wyjaśnienia sprawy. Dlatego nie rozumiem waszych zarzutów.

      Do tego.

      Usuń
    56. Ja publicznie nie pisałem o jakie konkretnie rzeczy chodzi, także nie czuję się zobowiązany do wyjaśniania czegoś.

      Usuń
    57. Kamil i w tym problem. Publicznie zacząłeś temat, więc w jakiś sposób jesteś trochę zobowiązany do wyjaśnienia nam tego o co poszło. A czy to publicznie czy prywatnie to whatever. Bo my nadal nie wiemy o co chodzi XD

      Usuń
    58. Kamil, czy Ty wlasnie napisales, ze lize dziewczynom tylek aby sie przypodobac? Staralam byc bezstronna i obiektywnie ocenic ta sytuacje tylko po tym co widzialam tu w komentarzach. Uwazam, ze zle zrobiles piszac to tutaj i w taki sposob probujac ta sytuacje rozwiazac. Nikomu dupy nie lize, nie mam takiej potrzeby, i strasznie mi przykro po tym co przeczytalam w Twoim komentarzu. Tynka jest spoko bo stanela za Wami a ja zla, bo stwierdzilam ze ta drama nie jest nikomu potrzebna i w tym wypadku bardziej popieram dziewczyny? Jest mi przykro, bo nie kazdy kto ma odmienne zdanie lize komus dupe. Wiecej szacunku do obcych ludzi...czesc.

      Usuń
    59. Więc ja proponuję albo wyjaśnienie wszystkiego, albo zaprzestanie dogryzania sobie i pisania jakiś przytyków mających na celu wywołać gównoburze. Dla mnie sposób rozwiązania tego jest obojętny, byle żeby już to się zakończyło, bo ta dyskusja już mnie serio męczy.

      Usuń
    60. Dziewczyny, jakich wyjaśnień oczekujecie z naszej strony? To ja pytałam Martynę, co się dzieje, że jest tak a nie inaczej.
      Niestety, dalsza rozmowa na ten temat nie ma sensu. Bo i tak obie strony będą stały przy tym, że są niewinne.

      Usuń
    61. Aguuniek haha, nie chodziło o Ciebie!

      Usuń
    62. Byc moze zle to odebralam, ale slowa „Tynka jako jedyna” wskazywaly na to ze cala reszta ta dupe lize. Moj blad.

      Usuń
    63. No tak, Iwono. Ja Ci wyjaśniłam nasz punkt widzenia. Nie odpisałaś, zatem uznałam sprawę za zamkniętą. A tu, jak się okazało, sprawa nie jest zamknięta. Oczekuje wyjaśnień, dlaczego tak jest w takim razie? Dlaczego Kamil rzuca w nas publicznie błotem, skoro rozpoczęłyśmy rozmowę prywatną? Dlaczego nadal się tak zachowujecie pomimo naszych wyjaśnień? I o co chodzi z tym, że kopiujemy Mikołajki i loterie?

      Kamil, zgadzam się z tym co napisała Cherry. Trzeba było publicznie nie rozpoczynać sprawy. Teraz, jak wyjaśniłam wszystko, nie poczuwasz się do kontynuacji tematu? Zabrakło argumentów? Czy o co chodzi? Zachowaj się jak facet.

      Usuń
    64. Skończcie to albo na forum prywatnym, albo skończcie wypisywać tutaj takie rzeczy.

      Usuń
    65. Żartujesz sobie Soxo prawda? nie liżę nikomu tyłka. Nie gram w stardoll, więc nie rozumiem po co byłaby mi potrzebna atencja i próba przypodobania się komukolwiek? Gdybym chciała pisac gdziekolwiek, to zgłaszałabym się do castingów, nie odchodziła z potężnych wówczas blogów i przede wszystkim - wzięła się za prowadzenie swojego który już rozłożył się na amen. Piszę szczerze co myślę i nie stoję po ŻADNEJ stronie. Moje zdanie to tylko bezstronne spojrzenie na sprawę. WAS jako LUDZI, a nie was jako rywalizujących blogów.

      Dla mnie to wystarczający argument, nie potrzebuję innego. Wyzwiska na pewno niczego nie załatwią i odbijają się jeszcze na innych. Nie mi oceniać czy Kamil ma rację czy nie, ale zauważyłam że odbija się to na innych to zareagowałam. Może oskarżył was niesłusznie, ale jednak nie uważam aby to był powód do tak raniących słów. Człowiek głupi zawsze będzie głupim, i czy mówisz dosadnie czy słodko niczego nie zmieni. Natomiast takie zachowanie może mieć konsekwencje dla Ciebie. Ja np. nawet gdy się unoszę, ktoś mi zarzuca jakąś nieprawdę to nie wyzywam nikogo i nie przeklinam, bo to zrobi więcej złego niż dobrego. Jak coś jest nieprawdą, to należy to olewać lub załatwiać między sobą. Robienie cyrku w niczym nie pomoże, a durne tłumaczenie (screenowe, przykładowe itp) się nic nie da... bo każdy i tak (wierz mi) ma to w tyłku.

      TWILIGHTBAEE - nie wiem kim jesteś i wiedzieć nie chcę. Kimkolwiek jesteś, mam nadzieję że za te słowa spotka Cię solidna karma. Bardzo przykre jest Twoje zachowanie. Nie znasz mnie nawet, a piszesz takie słowa że aż człowieka zatyka. Rodzice na pewno byliby dumni z tego jak się właśnie zachowałeś/aś. Zapewne wiele brakuje mi do najmądrzejszej osoby na świecie, ale przynajmniej mądrości mam na tyle że nawet przez myśl nie przeszłoby mi napisać komuś takich słów. Mówienie szczerze co myślę to nie próba uzyskania atencji. Nie potrzebuję też aby każdy mnie lubił, bo wtedy musiałabym być zakłamanym człowiekiem bez osobowości, marnym lizodupem chwalącym wszystko i kochającym wszystkich. Maturę zdałam, mam pracę, fajnego bloga, fajną rodzinkę, super przyjaciół i staram się spełniać wszystko, czego moja dusza zapragnie. Chyba trochę zazdrościsz, skoro tak piszesz prawda? To rusz się i zrób coś, zamiast obrażać innych. Ja sobie na to sama zapracowałam, nikt mi nie dał. Nie wiem jak można byc tak zawistnym! Co do matury - może wyniki nie były celujące, ale zdałam. Poza tym matura nie świadczy o mądrości człowieka. Znam wielu ludzi, którzy są naprawdę inteligentnymi osobami a nawet do niej nie przystąpili bo się bali... a znam też wielu po 'wybitnych' (lub będących na nich) studiach, którym słoma aż z butów sie wysypuje :)

      Usuń
    66. Soxo, mógłbym prowadzić dalej dyskusję, nie rozumiem o jakie argumenty pytasz, gdyż wszystko zostało opisane, według mnie.

      Poza tym, działam na szkodę Waszego bloga "obrzucając was błotem", więc tym bardziej również Wy powinnyście chcieć to jak najszybciej skończyć, ewentualnie przejść na prywatne wiadomości.

      Ja już wytłumaczyłem, to co JA chciałem powiedzieć, a ja osobiście nie napisałem o co konkretnie chodzi, więc nie możesz oczekiwać akurat ode mnie tego, że wyjaśnię punkt po punkcie każde z twoich przytoczonych "niby-skopiowanych pomysłów". Napisałem ogólnie, że nie podoba mi się to, gdyż to ja osobiście wszystko dodaje na qof a potem chwilkę później widząc to na innym blogu, w innym formacie, co mogę sobie pomyśleć? Może nie są to autorskie pomysły, które nigdy nie zostały wymyślone przez nikogo, ale ja akurat mam na myśli takie rzeczy, które nie pojawiały się na sim, a zaczynają odkąd ja prowadzę QoF z dziewczynami. Powinnaś również spojrzeć na to z mojej perspektywy, bo jednak się staram, a później coś podobnego znajduje się na innym blogu. Nigdy nie byliście dla nas, a przynajmniej dla mnie konkurencją, ale musiałem w końcu wyrazić swoją opinię. I nie chodzi mi tutaj o tematykę postów czy też zakładki, czy honorowi czytelnicy funkcjonują od dawna czy też nie, ale chodzi mi o sprawy związane z frontend'em. Zrobiłyście to specjalnie albo nieumyślnie, ja z Wami prywatnie nie pisałem, nie mieszajcie w to Kini ani Iwony.

      Nie chcę już naprawdę nic więcej pisać, możliwe, że napisałem kilka niepotrzebnych słów z nerwów, ale czasami się zdarza. Również nie uważam Was za konkurencję, ani też nie zazdroszczę Wam niczego (np. więcej komentarzy), jak to niektórzy piszą, bo ja to mam serdecznie gdzieś, nie zajmuje się tym na qof, zajmuję się tylko wyglądem bloga oraz jego funkcjonalnością.

      Miłego wieczoru, mam nadzieje, że niektóre sprawy zostały wyjaśnione, jeśli coś jest jeszcze niejasne, zapraszam na forum prywatne!

      Usuń
    67. Tynka, ale to Kamil nazwał nas ścierwem... a z tym przeklinaniem to wiesz, no nie mamy z Soxo po 5 lat, Czytelnicy też nie, więc jak powiem sobie w realnym życiu czy tutaj napisze ku*wa (i to jeszcze z gwiazdką hehe) to czy serio to jest takie rażące? Serio to jest jakieś zbrodnia, której nie powinnyśmy się dopuścić? Nie klnę normalnie jak szewc, no ale bez przesady żeby się o to czepiać, to nie jest w tym najważniejsze.
      Np według mnie o wiele gorzej byłoby gdybyśmy kogoś wyzywali w ten sposób, wiesz, że np ten czy tamten są "poj*bani" no wtedy się zgodzę, że to nie byłoby na miejscu , ale nic takiego nie padło. Przekleństwa pojawiły się tylko jako taka pomoc w wyrażeniu negatywnych emocji, że tak to ujmę XD ale ok,jeśli poczułaś się nimi zgorszona to ja Cię za nie przepraszam.
      Uważam też, że właśnie nazwanie naszego bloga "ścierwem" to jest dopiero raniące, dla nas - redaktorów, dla naszego wysiłku który wkładamy w tego bloga oraz dla każdego Czytelnika, który jest tutaj z nami. Takie słowa krzywdzącą i obrażają, przynajmniej mnie.

      Usuń
    68. Przecież mówisz, aby być szczerym oraz nie ukrywać niczego, skoro uważam SiM za ścierwo, czemu nie miałbym tego napisać. Jest to dla mnie określenie czegoś naprawdę słabego, oparłem to w sumie najbardziej na Twoich wypowiedziach Cherry oraz Najki, jesteście obie strasznie jadowite, nie widzicie swoich błędów, nawet przy zwyzywaniu redaktorki którą wywaliliście nie czułaś się winna. Nie obraziłem Was w żaden sposób i prawdopodobnie nie używałem żadnego wulgarnego słowa w przeciwieństwie do Was. Soxo wydaje mi się jedyną porządną osobą, z którą można na spokojnie popisać, bo Ty tylko lubisz prowadzić dramy, a Soxo próbuje ich się pozbyć.

      Czekam na odpowiedzi Soxo, możemy również popisać prywatnie, jeśli Ci lepiej.

      Usuń
    69. Cóż, Kamilu. Nigdy z Cherry nie chciałyśmy Was kopiować. A wręcz przeciwnie - wprowadzając zmiany na blogu, dyskutowałyśmy, czy "coś tam" nie jest zbyt podobne do tego, co jest u was (mogę pokazać screeny), czy aby nie zostaniemy posądzone o kopiowanie. Jak widać - przezorność nie zawsze popłaca.
      Patrząc z twojego punktu - jeśli dostrzegasz podobieństwo, faktycznie możesz uznać to za kopiowanie i poczuć się urażony. Ale w takim razie, dlaczego nie zwróciłeś nam uwagi osobiście? Czy na GG, czy na sd. Na pewno uważałybyśmy bardziej, a co za tym idzie, oszczędziłoby to przykrych dyskusji, zbędnych nerwów i wyzwisk.

      Usuń
    70. Nie Kamil, skoro ty zacząłeś publicznie jak i publicznie kończysz to nie pozbawiaj mnie tej możliwości.
      Pokaż mi argumenty, które zostały przez ciebie opisane. Pokaż mi co zostało wyjaśnione, bo ja chyba ślepnę na starość skoro tego nie widzę :) Nie wytłumaczyłeś w moim odczuciu zupełnie nic.
      Skoro nie chodzi o zakładki czy posty, tylko własnie o jakieś pomysły co potem wprowadzamy to KONKRETNIE o jakie? Bo naprawdę, już przeszło tyle komentarzy, a my nadal nie wiemy o co chodzi i co własnie takiego wprowadzamy zaraz po was. I od razu mówię - nie mam bladego pojęcia co to frontend i to serio nic mi nie mówi, więc nadal proszę o konkretne przykłady, bo jak na razie już wiem czego nie zrobiłyśmy (co oczywiście jest krokiem naprzód), ale nadal nie wiemy co zrobiłyśmy, że pozwalasz sobie na takie oskarżenia. Poza tym skoro zajmujesz się techniczną stroną bloga, to sam dobrze wiesz, że takie zmiany to nie jest hop siup. Zajmują (przynajmniej nam) dużo czasu i są planowane z dużym (najczęściej miesięcznym) wyprzedzeniem.
      "Zrobiłyście to specjalnie albo nieumyślnie, ja z Wami prywatnie nie pisałem, nie mieszajcie w to Kini ani Iwony." - no właśnie, ty z nami nie pisałeś tylko Iwona i Kinga, więc dlaczego mamy ich nie mieszać? XD Nie rozumiem kompletnie co tutaj miałeś na myśli.
      Są różnice w byciu szczerym, a byciu chamem i bucem, nie sądzisz? Subtelne, ale są. I o ile ja jestem szczera i czasem faktycznie mnie z tą szczerością ponosi to nie obrażam nikogo. Nikogo nie wyzywam. Ta różnica własnie jest między nami. I jeśli nawet ja uważam cię za tego buca, chama, mało inteligentnego i niedojrzałego człowieka to mimo tych emocji nie wplatam tego w dyskusję, bo nie chcę nikogo obrażać ani wyzywać. I nie Kamil, nie zwyzywałam redaktorki, nie wymyślaj, nie koloryzuj i nie manipuluj.
      Nazwanie bloga w ten sposób jest równoznaczne z obrażeniem nas jak i naszych Czytelników, bo to my własnie tego bloga tworzymy. Jak tego możesz nie rozumieć? Postaw się w mojej sytuacji, trochę empatii.
      Twój argument, że ja lubię prowadzić dramy... no tak. Szczególnie jest sensowny kiedy to ty wszystko zacząłeś i to twój komentarz pojawił się pierwszy. Gdzie ja zaczęłam jakąkolwiek publicznie dramę pierwsza... no zastanówmy się... nigdzie. Wnioski się same nasuwają.
      Nie uważam bym miała jakikolwiek powód pisać akurat z tobą prywatnie.

      Usuń
    71. Dziękuje Soxo za odpowiedź, faktycznie mogłem napisać prywatnie, ale nie pomyślałem w sumie.. Dziękuje również za zachowanie spokoju!

      @Cherry, tl;dr, jak zawsze jad, chociaż, że wszystkiego nie przeczytałem. Żegnam już panią.

      Życzę owocnej pracy na blogu, mam nadzieję, że nie będzie więcej przykrości, Soxo! Czasami daj po łapach Cherry, bo za dużo papla, dobranoc

      Usuń
    72. Cherry tak, serio tak. Może zostałam tak wychowana że przekleństwo nie jest niczym dobrym i sama ich nie używam, ale jednaka tak - razi to. I jest przykre dla oczu. Myślę, że dla dobra nie tylko "mojego" bo ono akurat najmniej ważne, ale dla czytelników i dla siebie samej nie unosi się tak emocjami. Sama reagowałam kiedyś za bardzo i mam tego konswekwencje, więc na serio radzę w dobrej wierze. W tych wypowiedziach o ścierwie nic nie zauważyłam więc nie wymagaj ode mnie abym wiedziała wszystko. A ja oceniałam tą sytuacje, nie całokształt. Ścierwo z pewnością nie jest ładnym słowem, ani nikt nie chciałby go słyszeć w kierunku swojej pracy, ale hm... Cherry sama mówisz, że nazywasz rzeczy po imieniu i nie lubisz owijać, więc jak to? Ty możesz, a inni nie? Coś tu nie gra. Dobra, naprawde nie ma juz co dyskutowac. po prostu wezcie to miedzy soba zalatwcie, a jak ktos cos komus na blogu zarzuci,to kasujcie i bedzie ok.

      Usuń
    73. Skąd możesz wiedzieć, że jad jak nawet wszystkiego nie przeczytałeś...
      https://media2.giphy.com/media/EsmlrgWNx5v0Y/giphy.gif

      Usuń
    74. A ty dalej XDDD daj sobie spokój dziewczyno, idź spać i ochłoń

      Usuń
    75. Tynka ja już wytłumaczyłam - mówię wprost, ale przy tym nikogo nie wyzywam :)
      A z tym kasowaniem... wydaję mi się, że to nie jest dobre wyjście. Wtedy by wyszło tak jakbyśmy coś ukrywały i nie chciały żeby ktokolwiek się dowiedział. Do tej pory ani ja ani Soxo nie atakowałyśmy nikogo pierwsze, zwłaszcza publicznie. Nie możemy podkulić ogonów kiedy robią to inni w naszym kierunku i kasować komentarzy.

      Usuń
    76. Ej racjonalność argumentacji to nie jest twoja mocna strona co nie? XD Wstawiam sobie gify, potrzebuję ochłonięcia w trybie natychmiastowym

      Usuń
    77. Po prostu za dużo piszesz, już dawno wszystko zostało wyjaśnione, a Ty (jak zawsze) dalej kontynuujesz, tak jak pisałem. Może i zacząłem to, ale to własnie Ty kontynuujesz. :)

      Usuń
    78. Ej Kamil - https://www.youtube.com/watch?v=2dbR2JZmlWo

      Usuń
    79. No i Tynka - https://www.youtube.com/watch?v=OLpeX4RRo28

      Usuń
    80. Ha ha ale ty jesteś zabawna kochanie! Leżę i kwiczę na podłodze

      Usuń
  4. świetna aranżacja i nie gadaj że ci to nie wychodzi,bo wygląda to bardzo dobrze :D na pewno lepiej to robisz niż ja xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, ja jestem totalnie nieuzdolniona jeśli chodzi o aranżacje wnęttz. Od 10 lat na sd mam moze dwa pokoje zrobione i to nie do końca haha

    OdpowiedzUsuń