2017/12/22

Lookbook: Versace Tribute


Zapraszamy do obejrzenia lookbooka, który dla Was przygotowaliśmy :)




Soxo_
1.  kolczyki - Pet a Portet, choker - Saint Laurent, top - Versace, marynarka- Decades, torebka - Velvet Orchid, pasek -It Girls, bransolety -WOTW, spodnie - Saint Laurent, buty - Nelly
2. kolczyki - Rio, okulary - LE, bluzka - Subcouture, bransolety- WOTW, spodnie - Versace, torebka - Royalty, buty - LE
3. kolczyki - Royalty, body - It Girls, marynarka - Gucci, torebka - WOTW, pasek - Fendi, buty - Versace
 
GirlEwelina 
1. kolczyki - Dolce&Gabbana + Hot Hot Buys, stanik - Young Hollywood, bluzka - RIO, spodnie - Nelly, torebka - Versace, kozaki - Versace
2. kolczyki - Royalty, choker - LE, bluzka - Versace, spodnie - Versace, torebka - Antidote, kabaretki - Young Hollywood, buty - Subcouture
3. kolczyk - Ms.Tq, koszula - Versace, pasek - Versace, spódnica - LE, torebka - Versace, okulary - Original Future, buty - Versace


cherry9713

1. naszyjnik - Fallen Angel, blazer - PPQ, spodnie - Saint Laurent, bransoletka - It Girls, torebka - PPQ, buty - Versace
2. kolczyki - Callie's Picks, torebka - Fendi, naszyjnik - Callie's Picks, top - Voile, bransoletka - Epiphany, spódnica - Versace, buty - Milionaire Mansion

14 komentarzy:

  1. Czekałam na niego!
    2 od Soxo i Girleweliny sa przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cherry ja Cię kocham za drugą stylizację, najlepsza ze wszystkich! Ta torebka i koronki <3 U Wiktora moim zdaniem najlepsza jest 3, spódnica jest piękna i super wygląda z koszulą. Soxo i numer 2, jest mega udana, bluzka ze spodniami i złoto, to wszystko daje super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronkowa stylizacja wygrała. :D Pierwsza od Soxo i trzecia od Wiktora również miód malina.:)
    Swoją drogą, monitor mam ustawiony tak, że nie mogłam dostrzec spódnicy u Soxo. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się spodobała 2 propozycja Soxo i druga Wiktora,a stylizacje Cherry są cudowne *o*

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są świetne ale najbardziej podobają mi się u Soxo 2, u Girlewelina 2, u Cherry również 2

    OdpowiedzUsuń
  6. droga stylizacja Soxo jest idealna ! ciekawe wykorzystanie tych bransoletek ! :) druga Wiktora też jest całkiem całkiem :)
    no i Cherry - koronkowa wygrywa !

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! Już dawno nie było lookbooka, którym serio każda stylizacja mi się tak podobała, a Soxo i Cherry już wgl rozwaliły system <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kozaki mi się nie podobają, więc stylizacje z nimi też jakoś średnio, ale pozostałe są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie ładne, oprucz 3 stylizacji soxo_, ta spódnia, 2 stylizacja Wiktora, jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze według mnie 2 Soxo, 1 Girlewelina i obydwie od cherry :P
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w 1 stylizacji soxo, 3 od girl i obu od cherry *-* CHyba namówiły mnie do zakupu tych kozaków

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadna ze stylizacji od Soxo mi tym razem się nie spodobała. W każdej są elementy, które bym kompletnie wywaliła ze stylek. To samo jest w moim odczuciu ze stylizacjami od Girlewelina. Osobiście i w 100% podoba mi się jedynie druga stylizacja od Cherry. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. od cherry nr 2 i od soxo 1,2 - okropne te kozacze długie więc mnie nie chwytają stylki z nimi

    OdpowiedzUsuń
  14. soxo i girlewelina, najbadziej przypadły mi do gustu Wasze trzecie stylizacje! Cherry - druga piękna!

    OdpowiedzUsuń