2017/12/25

Trzy sposoby na Panią Mikołajową

W ten wyjątkowy czas postanowiłam odejść od tradycyjnej formuły działu, dlatego dzisiaj "motywem przewodnim" nie jest konkretne ubranie, lecz temat. Jak widzicie w tytule, tematem została Pani Mikołajowa. Prezentuję ją jednak w nieco innej wersji, niż robi się to zazwyczaj - moja wersja jest nieco unowocześniona. Starałam się, aby stylizacje nadal kojarzyły się z Mikołajową (stąd głównie biel i czerwień), ale jednak wpisywały się w dzisiejsze modowe standardy. 
Czy się udało? Wam pozostawiam ocenę. ;)


19 komentarzy:

  1. Druga przebiła resztę!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są bardzo ładne, z jakiego sklepu jest spódnica w drugiej stylce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja z callies, oryginalnie nie wiem skąd pochodzi

      Usuń
  3. nr 1 i 2 śliczne :) jaka ładna spódniczka w nr 1 skąd to?:P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne! szczególnie 1 i 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają, nie mam faworyta.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post :) jeśli chodzi i stylizacje to podoba mi sie jednak pierwsza stylizacja :) druga byłaby ładna tylko te kozaki mi się nie podobają,a właściwie to ich kolor xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie 3 stylizacje są świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd jest spódnica i torebka z pierwszej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebka z gift-O-meter wielkanocnego,a spódnica mi się wydaje że jest Chanel ale nie jestem do końca pewna

      martusia-16

      Usuń
  9. Pierwsza jest najlepsza!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna ta 3! ale ogólnie wszystkie są fajne

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza super. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widzę w pierwszej stylizacji Pani Mikołajkowej, ale dwie pozostałe bardzo mi się podobają :)

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń