2017/12/30

Lookbook: Dior Tribute


Większość z Was stwierdziła, że najnowszy Tribute jest jednym z lepszych jak do tej pory, dlatego i tym razem nasza załoga postanowiła się z nim zmierzyć. Dajcie znać, które stylizacje przypadły Wam najbardziej do gustu.



girlewelina
1. choker - LE, sukienka - Subcouture, body - Dior, pasek - It Girls, rajstopy - Subcouture, torebka - Dior, kozaki - Balmain
2. kapelusz - LE, koszula - Dior, kokarda - Evil Panda, gorset - Subcouture, spódnica - Decades, rajstopy - Yves Saint Laurent, buty - Dior
3. kolczyk - Pretty n' Love, choker - Saint Laurent, bluzka - Bonjour Bizou, body - Bonjour Bizou, spódnica - Dior, kabaretki - Museum Mile, torebka - It Girls, buty - LE



najka.
1. kolczyki - Dork Diaries, top - Tingeling + Subcouture, pasek - Subouture, spodnie - Dior, zawieszka - Saint Laurent Tribute, torebka - Dior, buty - Dior2. okulary - Nelly, choker - Nelly, blazer - It Girls, body - Dior, paski - DIY Boutique + no name, spodnie - Bonjour Bizou, torebka - Dior, zegarek - no name, buty - Young Hollywood 



Soxo_
1. beret - Pearls, kolczyki - Callie's Picks, koszula - PPQ, spodnie - Dior, torebka - Original Future
2. kolczyki - Callie's Picks + Voile, marynarka - Royalty, top - MSW, pasek - Nelly, spódnica - Dior, torebka - Voile, buty - Subcouture
3. choker - Saint Laurent, kolczyki - Pet n Porter, top - Callie's Picks + Tingeling Halloween Couture, spódnica - Dior, torebka - Callie's Picks, buty - Nelly



cherry9713
1. golf - Fallen Angel, koszulka - Subcouture, kurtka - Evil Panda, spodnie - Dior, pasek - Fallen Angel, breloczek - Mr., plecak - Fallen Angel
2. kolczyki - Film Theory + LE, kombinezon - Vinyl, płaszcz - Dior, naszyjnik - Subcouture, pasek - It Girls, spodnie - MSW, torebka - Fendi

78 komentarzy:

  1. Od Najki nr 1, ładna. Soxo - wszystkie super. Cherry jak zwykle rozłożyła mnie na łopatki - KRÓLOWO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najlepsza pierwsza od GirlEwelina i obydwie od Cherry.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze dwie od GirlEwelina są świetne! Soxo pierwsza i trzecia cudne! i Cherry jak zwykle najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podobają mi się stylizacje cherry

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie girlewelina pierwsza boska i soxo wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  6. już wiem czym się kierowałam: https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_mEf9VcnGUiZ98ZIqbCExDRuGeyWFtI7r.jpg

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwyklę Cherry, rozwala system, wysztkie są świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zdania Marty, tak zgadzam się z nią, wsyztkie są super GirEwelin, Najkki, soxo i cherry :)

      Usuń
  8. podobają mi się obie Najki,druga i trzecia Soxo i obie Cherry :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 od GirlEwelina, 1 od Najki, 2 i 3 os Soxo, 1 i 2 od Cherry- przepiękne!

    Ale według, mnie każda ma w sobie potężny urok! I pisząc komentarze właśnie typu "ona jak zwykle najlepsza" mogą zranić kogoś, kto się bardzo starał. Cherry jak i reszta dziewczyn i chłopaków:D mają zawsze piękne stylizacje:P

    (żeby nie było, nie jest to pisanie w sposób dokuczliwyxd)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jest taka, że to ja robię stylizacje Cherry :(( żeby nie było jej smutno.
      A tak całkiem poważnie, nie jest nam przykro, wręcz przeciwnie, fajnie wiedzieć co się Wam podoba. :D

      Usuń
    2. Postawiłam się w Waszej sytuacji, mi było by smutnoXD

      Usuń
    3. Ale ja lubię jak mi tak piszą :(

      Usuń
    4. Wiem, że lubisz haha, ale innym też by było fajnie!~

      GirlEwelina- jak zwykle najoryginalniej
      Najka- jak zwykle uroczo
      Soxo- jak zwykle pięknie
      Cherry- jak zwykle przecudownie

      Usuń
    5. Ja chciałbym żeby mi tak pisali:(

      Usuń
    6. Wiktor ja Twoje wszystkie stylki uwielbiam, zawsze!

      Usuń
    7. ♥♥♥

      Usuń
    8. ja też bym chciała aby mi tak pisali :( co z tego, że nie robie stylizacji, pod każdą Waszą powinny być komentarze: "aguuniek najlepsza" :(

      Usuń
    9. https://prnt.sc/huaxr6 patrzcie co pięknego znalazłam!!! :DD

      Usuń
    10. aguuniek najlepsza!!!!!!!!!

      Usuń
    11. kocham Was i atmosfere na tym blogu <3

      Usuń
    12. no ja mam nadzieję, wierzę, że się kiedyś spotkamy! xd

      Usuń
    13. Aguuniek wszystkie drogi prowadzą do Białegostoku, co nie? :D

      Usuń
    14. dokładnie tak!!! jak coś to ja wszystkich pomieszczę i przenocuje (podłóg, karimat i materacy trochę mam)! Także zbierajcie się wszyscy i robimy wielkie spotkanie!

      Usuń
    15. chyba powinno być materaców XDDDD

      Usuń
    16. A i ja poupychać mogę w akademiku jakby co!

      Usuń
    17. Trzymam za słowo! Postanowienie na 2018r.-spać w Białymstoku:D

      Usuń
    18. i to są właściwe postanowienia noworoczne! :D

      Usuń
    19. mam rodzinke w bialymstoku a dokladniej w grajewie!

      Usuń
    20. O, to całkiem blisko! :D mam duzo znajomych z Grajewa :D

      Usuń
  10. KOCHAM TEN WYGLĄD BLOGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny wygląd bloga! jak zawsze zaskakujecie <3 ale najbardziej podoba mi się ten Moet, wypiłabym, ale jestem za biedna, i kupiłam sobie szampana za 15pln :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampan nie musi smakować, i tak nic nie będziesz pamiętać. :( xd

      Usuń
    2. Ja to kupiłam za 5zł, także Ty na bogato!

      Usuń
    3. Marta, nie zatruj się tylko XD

      Usuń
    4. Ktoś mnie zaprosi? Ja nie kupiłem żadnego:(

      Usuń
    5. ja całe życie za 5zł ruskiego jakiegoś kupowałam! hahaha, tym razem stwierdziłam, że pozwolę sobie zaszaleć! XDDD

      Usuń
    6. Stardoll-i-my zaprasza jakby co, podobno będzie super.
      Ja się chętnie swoim podzielę!

      Usuń
    7. Miałam do wyboru albo kupić droższego szampana i nie kupować SS, albo kupić tańszego szampana i kupić jeszcze SS! to chyba logiczne, co wzięłam!

      Usuń
    8. zapraszam! mam dużo wódki na podzielenie się, bo mój facet stwierdził, że pije whisky i zostawił mnie samą z dwiema flaszkami :/

      Usuń
    9. Ja się podzielę, jak zatruje nas to nie będę sama!:D

      Usuń
    10. AA! JAK DWIE FLACHY TO IDE, NA PV ADRES PLS!

      Usuń
    11. Marta - haha, szampan za 5 ziko jest super <3

      Usuń
    12. Dobra, to będziemy pić razem. <3333333

      Usuń
    13. GirlEwelina, ja też nie kupiłam. Jutro może kupie Pikolo. Ważne, żeby targało

      Usuń
    14. Soxo jak Cię pikolo wytarga to egzorcystę będą wzywać, żeby Cię z sufitu ściągnąć.
      Ja zapraszam do siebie! Mam whisky, wódkę i dobrego szampana! A i jakieś smaczne żarełko się znajdzie 8)

      Usuń
    15. Za wódka za bardzo nie przepadam. I z alkoholi to serio, raczej tylko pikolo. Chyba że możajto, ale to też z pikolo i sprajtem

      Usuń
    16. Ale jakbym miała bliżej to na pewno bym wbiła :D

      Usuń
    17. Modżajto się mówi! XD
      Wgl ja już dzisiaj zaczęłam - szampan za 3,99zł pozdrawia :D https://i.imgur.com/3wNyDLL.jpg Wasze zdrowie!

      Usuń
    18. TO JEST SZAMPAN MOJEGO ŻYCIA! serio, kiedyś piłam go mega często :D

      Usuń
    19. Taki szampan to można nawet i codziennie :D Soxo ten szampan to dobry substytut pikolo, mówię Ci, nie poczujesz różnicy XD

      Usuń
    20. ale nie polecam trzech naraz, wtedy czuć różnice :(

      Usuń
    21. jednak ruski to ruski XD

      Usuń
    22. Będę wierna wiśniowemu pikolo

      Usuń
    23. Dziewczyny, a co to za alkoholizacje na blogu o grze dla dzieci??
      Ruski siekacz, pychotka! <3

      Usuń
    24. Ja poszalałam i mam brokatowego za 46 zł xD A w portfelu bieda.

      Usuń
    25. Najka ma rację. Nie wolno przeklinać i rozmawiać o alkoholu

      Usuń
    26. :(( a ze mną kto się napije?

      Usuń
    27. Widzę, że spora grupa się zbiera. :D

      Ja nigdy nie odmawiam. ♥

      Usuń

    28. To co, zostaje Białystok? :D

      Usuń
    29. @Wiśnia, @Aga, szykujcie łóżka (ew.kawałek podłogi)!:D

      Usuń
    30. u mnie na sylwka trzy podwojne lozka wolne jak cos!! :D

      Usuń
    31. Najka dla Ciebie wyścieliłam już wannę gazetą :*

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. GirlEwelina- pierwsza i trzecia, dla mnie super
    Najka- obie świetne
    Soxo- uwielbiam Twój styl, dla mnie wszystkie piękne
    Cherry- podoba mi się klimat, stylizacje fantastyczne :D
    Czyli wszystkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylki są super, bo i kolekcja jest wg mnie udana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam sie w wyglądzie bloga ❤❤❤
    Stylizacje wszystkie są super 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie stylizacje są super, jednak od Najki spodobały mi się najbardziej
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 i 2 od Wiktora, obie stylizacje Najki, wszystkie od Cherry i 3 od Soxo są moimi faworytami

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń