2017/12/28

Sposób na weekly superstar gift



W tym tygodniu sweter ukazał się w środę, a nie jak zazwyczaj, we wtorek. Uznałyśmy z Cherry, że admini przedłużyli sobie świętowanie. Uznałyśmy także, że prezent na tle giftów z poprzednich tygodni, wypada świetnie. Cherry jest zadowolona ze swetra, mi się podoba średnio, niemniej stylizowało mi się go całkiem miło. Oryginalnie można go nabyć w Apres Ski za 21 sd.
Poniżej możecie zobaczyć nasze propozycje. 





 Soxo_
sweter - Apres Ski, spodnie - Subcouture, kolczyki - Callie's Picks + Trails, torebka - LE, buty - MSW

cherr9713
sweter - Apres Ski, kamizelka - Fallen Angel, kolczyki - Saint Laurent + Voile, spódnica + rajstopy + buty - SaP, torebka - Voile

18 komentarzy:

  1. O dzięki, że przypomniałyście! Jest piękny, jak i stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zwróciłbym uwagi na ten sweter w sklepie, ale za darmo to mi się podoba. Wasze stylki jak zawsze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. odebrałam go,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się Cherry :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie mam dwa takie swetry XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylki udane, ale dzisiaj - Soxo <3 Te perełki na spodniach i torebka idealnie pasują do swetra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne stylizacje i o dziwo ładny prezent. Odbiorę

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, kolejna Wisienka na torcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie stylizacje są super;) Sweterek odebrałam, uważam że nie jest taki zły
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek bardzo fajny!
    Stylizacja od cherry jest super ;P
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się stylizacja od Cherry ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek świetny, tylko cena niezachęcająca. Fajnie, że trafił się jako prezent.
    Obie stylki bardzo ładne :)
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że wcześniej nie było takich prezentów ;p
    Obie stylizacje ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się, że jednak nie zdecydowałam się na kupno tego sweterka, bo znów byłabym zła :D prezent jak najbardziej mi się podoba :) a same stylizacje są bardzo udane :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  14. oo ładny :) ale ja nie mam superstar, i ciekawe stylki wyszły druga z kamizelką z puszkiem taka milutka

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja Soxo skradła moje serce, może dlatego że nie lubię puchatych kamizelek...

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek jest bardzo ładny, nareszcie coś ciekawego. Szkoda, że nie jestem już superstar. A co do stylizacji bardziej podoba mi się druga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja Dominiki jest mistrzostwem, ale podoba mi się też ta Martyny :)

    OdpowiedzUsuń