2017/12/26

Świąteczna aranżacja

Tym razem moim pomysłem na to wnętrze była zimowa aura i śnieg. Starałam się utrzymać głównie w chłodnych odcieniach oraz nowoczesnym stylu, które moim zdaniem stworzyły m.in. chromowane lampy czy stolik ze szkła. Jednak żeby nie było zbyt zimno i nieprzyjemnie zdecydowałam się na misia leżącego przy krześle, który na pierwszy rzut oka jest małym, niewiele znaczącym elementem, ale według mnie odgrywa swoją rolę w tej aranżacji. Dajcie znać w komentarzach czy to wnętrze przypadło Wam do gustu :)

31 komentarzy:

  1. bardzo ładne wnętrze :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Boskie wnętrze!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudne, co to za widoki za oknem??

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, fajnie jagby na blogu było więcej twoich arnżacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się tworzyć ich więcej, wkręciłam się ;)

      Usuń
  5. Jest piękne, śliczne kolory, lekko, ale świąteczny nastrój został. Zachwycają mnie Twoje wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, bardzo w moim stylu, mógłbym tam zamieszkać

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe wnętrze, dla nie troszkę za zimne nadal :D ale jest mimo to ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Czyżby 3siostry? Zazdrość dupe ściska wiejską dziewoje, że tak dużo dobrych opinii?

      Usuń
    2. Albo typek z przerośniętym ego

      Usuń
    3. Nie jestem na tyle głupia żeby pisać z anonima, potrafię napisać ze swojego konta! Nie przypominam sobie również zebym kogoś wyzywała tak jak w to robicie.

      Usuń
    4. Kingusiu, a wy nas nie wyzywacie? Kamilek szanowny to co?

      Usuń
    5. Co to ma do mnie? Ja nie mam na imię Kamil tylko Kinga.

      Usuń
  9. Wow cherry! Nie dość, że tworzysz świetne stylizacje, projektujesz włosy to do tego jeszcze umiesz świetnie aranżować wnętrza! Podziwiam
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. Przytulnie tu :)

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że na blogu powinny częściej pojawiać się Twoje aranżacje. Są cudne!

    OdpowiedzUsuń