2017/12/31

Trzy sposoby na kreacje sylwestrowe


Sylwester zazwyczaj kojarzy się z sukienkami, szczególnie błyszczącymi. Nawet jeśli ich nie zakładamy, to na hasło "sylwestrowa kreacja" pojawia się w głowie "bogata" suknia - ja tak mam w każdym razie. Ja postanowiłam pójść w inną stronę i wykorzystać - równie eleganckie - kombinezony. Pierwszy pochodzi z Gift-o-metru, bodajże sprzed dwóch lat, natomiast drugi i trzeci z Subcouture. Drugi kombinezon to zdecydowanie mój faworyt. Jest niezwykle prosty, ale głęboki dekolt sprawia, że staje się ciekawy. Na Sylwestra jak znalazł! Myślę, że fajnie komponują się z nim perły, które widać na pierwszej stylizacji. A w róż poszłam tak dla odmiany. :) Raczej nie jest to kolor kojarzony z nocą sylwestrową. 
Druga i trzecia stylizacja, to raczej klasyczne połączenia kolorystyczne, które często są wykorzystywane przy tworzeniu kreacji sylwestrowych, niemniej połączenia te nadal mi się podobają. :) A Wy macie już pomysły na sylwestrowe kreacje? Bo u mnie to raczej będzie sweter, leginsy i kapcie domowe. :D








21 komentarzy:

  1. Woow, każda jest mega. Ja się ubieram właśnie kombinezon z wielkim dekoltem. Chłopakowi się spodobaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie wszystkie 3 są super, nie mam faworyta.
    Ja dziś klasycznie w sukience i szpilkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są super, ale najbardziej podoba mi się druga i trzecia :)
    Ja jeszcze nie mam pomysłu co ubiorę na sylwestra, bo oczywiście zapomniałam zabrać z Białegostoku jakieś imprezowe kreacje ;') Jestem więc zmuszona kombinować z tego co mam, a zapewne wyjdzie to na ostatnią chwilę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie moje ulubione elementy są w 1 dlatego też jest ona wg mnie najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, że nie mam żadnego z tych kombinezonów ;(
    Myślę, że ubiorę się zwyczajnie- w jakieś rurki i koszulę ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie najlepsza jest pierwsza kreacja, ale zrezygnowałabym z kolczyków

      Usuń
  6. pierwsza i trzecia podobają mi się najbardziej, mimo, że wszystkie trzy są piękne!
    Ja jeszcze nie wiem co nałożę :P spędzam sylwestra tylko z moim facetem, nigdzie nie wychodzimy, więc w tym roku mam niby najmniejszy problem z ciuchami, ale też jakby największy dylemat :D prawdopodobnie nałożę po prostu jakąś zwykłą sukienkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje, najbardziej podoba mi się pierwsza :D

    Ja swoją kreację wymysliłam dosłownie dzisiaj, jak już miałam totalnie sie poddać i isc w dżinsach i t-shircie :D Mam spódnicę i brokatową bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga cód miód! Trzecia również. :)

    Ja kupiłam jedną sukienkę na trzy imprezy; kolację z szefową, Wiglię i Sylwestra. Pokombinuję jedynie z dodatkami. :) Btw. nie lubię się stroić, o dziwo, za szybko się denerwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza mi się podoba. Sama bym się tak ubrala 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga i trzecia mi sie bardzo podobają. W pierwszej zamieniłabym perły na lekki złoty naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza kreacja jest najlepsza!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma się do czego przyczepić :D wszystkie bym ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie stylizacje są piękne :) ja się odpicowałam w mini,bluzkę z odkrytymi ramionami i zakolanówki,a mój chłopak stwierdził że specjalnie się tak wulgarnie ubrałam hahahaha

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje, choć trzecia zachwyciła mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie trzy są zjawiskowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kombinezon z wycięciem wygrywa. Ma to coś i od dekoltu na pewno nie będzie można oderwać wzroku. Ja bym dobrała https://julimex.pl/pl/p/Biustonosz-samonosny-do-glebokich-dekoltow-Vbra%2C-bezowy/1641 pozostawić naprawdę gołe ciało i tylko eksponować biust. Żadnych ozdób, koszulek, biżuterii. Będzie w ten sposób jeszcze bardziej kusząca ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń