2017/12/22

Jedna rzecz, trzy sposoby

Dziękuję Wam za wszystkie pomysły na rzeczy, które mogę wykorzystać w postach! Na pewno wszystkie się pojawią. Zaczęłam od propozycji martusi-16, której propozycją był top z Rio. Kosztuje 14 sd, więc cena nie jest specjalnie wysoka. Ale czy warto? Ubranie prezentuje się naprawdę ładnie, dlatego od razu je kupiłam, jednak w trakcie tworzenia stylizacji do tego posta, pożałowałam swojej decyzji. Przyznam, że ciężko było mi stworzyć z nim coś, co mogłoby wywołać efekt "wow", dlatego moje stylizacje są raczej "zwyczajne". Top ma piękny kolor i według mnie połączenie z czernią go przytłacza. Mimo wszystko, jak widzicie, zdecydowałam się włożyć do niego czarne spodnie, gdyż myślę, że te dwie części garderoby tworzą naprawdę zgrany duet. 
Minusem jest dla mnie fakt, że raczej nie znajdziemy odpowiedniej narzutki do tego topu, gdyż obszerne rękawy zawsze "będą" wystawać i bez ingerencji w grafikę, będzie to wyglądało po prostu brzydko. Poniżej możecie ocenić efekty moich zmagań. :)


19 komentarzy:

  1. Czy to buty z LE? :D
    Druga i trzecia są super. Podoba mi się połączenie zgniłej zieleni z pomarańczem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Top jest prześliczny, ostatnio miałam go nawet kupić. Według mnie, druga stylizacja jest najlepsza, świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza i trzecia stylizacja jest świetna :) myślę że problem tkwi w długości tej bluzki,bo ona pokazuje trochę ciała i te wycięcie w okolicach brzucha powoduje że nie ma jak zakryć tego brzucha

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO już nowe LE, top kupiłem(nie wiem czemu) i nigdy nie użyłem. Stylizacje bardzo przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam top. Stylizacje są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza i druga - najlepsze! W ogóle ładny ten top, być może go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są ładne, ale druga jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu. Druga też fajnie wygląda, w trzeciej - dobór kolorów podoba mi się, ale dół jak dla mnie za ciężki w stosunku do góry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja jest przeboska! Ale bluzka taka średnia, niezbyt w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i druga stylizacja jest świetna!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza jak dla mnie świetna, pewnie dlatego, że nie lubię "jasnych" stylizacji. No chyba, że to jest biel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się podoba najbardziej trzecia, połączenie kolorów jest bardzo udane :D

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacje są bardzo udane, chociaż sam top niekoniecznie mi się podoba :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, stylizacje nie posiadają efektu "wow", ale druga jest bardzo urooocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie umiałam nigdy nic sensownego zrobić z tą bluzką, Tobie się udało, wszystkie stylki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nr 1 dwa są fajne, w 3 są okropne kozacze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ta bluzka, mimo, że nigdy jej nie użyłam. Trzecia stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń