2010/09/01

1 września

Dzisiaj koniec wakacji jak już zapewne wiecie, zaczyna się nauka i ciężka praca. Do której klasy idziecie?
Ja do 2 gimn. Teraz żadziej będę pisała w godzinach 8 - 15 ponieważ mam w tych godzinach lekcje :(
Okey. koniec narzekania, trzeba myśleć pozytywnie. 

Życzę wszystkim powodzenia w nauce i samych piątek :)


Druga sprawa jest taka, że zakończył się miesiąc sierpień więc można już zarabiać w Play & Earn.
Udanych zakupów :-)

http://img816.imageshack.us/img816/8067/pae.png

95 komentarzy:

  1. Dzięki ;]
    Ja do 1 gim. idę.
    Ale spoko jest. Mam fajna wychowawczynie i wiekszość klay znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hej pewna stardolowiczka skopiowała moja prezentacje ;/skopiowała wszystko nawet daty urodzenia nie zmieniła porównajcie sobie same tylko imię zmieniła

    moja dolka: kijana12
    kopiara: KaraK2181

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje ja też życzę ci samych piątek oraz szóstek ; ) ja do 6 klasy ; pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki . ;)
    My Ci Gabi tez życzymy samych sukcesów . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do 1 gim idę. ;d
    Dziękuję i też życzę samych piątek. ;*.

    Caliope14

    OdpowiedzUsuń
  6. też idę do 2 gim ; )

    oj przydadzą się te piątki ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja tak jak Gabi idę do 2;)
    i to mam lekcje od 8 do 17;(
    KOSZMAR!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ide do 3 gimnazium.
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 gimnazjum.

    Lekcje kończę o 13:25 prawie codziennie poza czwartkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed chwilą wróciłam z rozpoczęcia roku :)) . Ide teraz do 1 gim. i dzienki za życzenia :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja idę do 5 podstawówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja do 6 KLASY
    Jak to w moim kalendarzu napisane
    Zebranie rodziców-Trzęsienie ziemi
    Rade pedagogiczna- W sejmie u władz królewskiej mości
    Klasówka-Mroczne widmo
    Wagary-Ucieczka z więzienia
    Lekcje muzyki-Śpiewać każdy może ale nie każdy musi tego słuchać
    Ściąga-Szansa na sukces!
    ZAKOŃCZENIE ROKU- DZIEŃ NIEPODLEGŁOŚCI!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja do 2 gim. właśnie przyszłam ze szkoły i wgl. cała zmokłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ide do szustej A no i mam lekcje od 8 do 16:((

    OdpowiedzUsuń
  15. idę do 6 klasy i mam dziś urodziny ^^

    Sims885

    OdpowiedzUsuń
  16. ide do 1 gim
    ps. widziałam Cię dzisiaj jak z kościoła wracałaś

    OdpowiedzUsuń
  17. W starplazie są buty LE za 75 sd i nie są dla superstrar!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ide do 5. ;// ej. gabi wejdz na to konto gabisia7 i mi odp na wiadomosc. ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja życzę samych 6 !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki i nawzajem :)
    ja tez ide do 2 gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale jaja ile osób idzie do 1 gim. ja też :) a niewiedziałam że ty gabisia idziesz do drugiej myślałam że 3 (dez odrazy)

    Patiopea

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja idę do 1 gimnazjum ;)
    Dzisiaj poznałam moją nową wychowawczynią i jest spoko ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. nawzajem ;). idę do 6. jestem najstarsza w szkole, szpaan xd

    OdpowiedzUsuń
  24. tak jak 5 osób z komentarzy idę do 6 klasy i test ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wreszcie można zarabiać!!! Ja idę do piątej... płakać mi się chce jak myślę o wstawaniu, ja dzisiaj bym zaspała gdyby nie babcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. AaNnIiTtAaaa - ja też idę do 6 klasy też jestem najstarsza :D oprócz gimnazjalistów :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę samiutkich sukcesów! Ja idę do 4 klasy podst.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. swett122: jeśli wierzysz w takie coś, to ok, ale nie publikuj tego na sławnym blogu, jeżeli nie jesteś pewna co do stuprocentowej wiarygodności tej informacji.

    OdpowiedzUsuń
  30. idziesz do 2 gim a rzadko piszeż przez "ż", mhm.
    Ja do 3 gim.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja do piątej klasy :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja do szóstej .. i jutro 6 lekcji, ach ale mi się nic nie chce ^.^

    OdpowiedzUsuń
  33. ja ide do 1 gimnazjum, nowa szkola i nauczyciele, bo klasa praaawie sie nie zmienila ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja do 1 gim. nikogo nie znam xd

    Cathy515

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam fajnie, 2 razy na 2 lekcję i 2 razy 5 lekcji :D A najgorsze jest to, że nie ammy juz plastyki i jakieś obowiązkowe zajęcia artystyczne i z w-f'u o_o

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też zyczę samych piatek
    Ja idę do szustej klasy:(
    Haannah_Montana

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja ide do 1 gim i tak samo nie bedzie mnie w domu w tych popdobnych godzinach co ty ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. Idę do 2 gim. ;((((
    znowuuuuu nauuuuuka ;.....[

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też do 2 gimnazjum :)

    Ja wgl. pewnie będę wchodziła na stardoll tylko w weekendy i bloga też komentowała z lekkim opóźnieniem , bo w weekendy wszystkie posty z całego tygodnia :)
    zobaczymy jak to będzie .

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki, wzajemnie ;*. Idę teraz do 1 gim. ;).

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. No niestety . : /
    Ja idę do 5 klasy i życzę Wszystkim samych 5 , 6 i lepiej . x D

    OdpowiedzUsuń
  43. No ja już dziś coś kupiłam , zawsze czekam , aż wreszcie będzie można zarabiać . : )

    OdpowiedzUsuń
  44. aaa dzieki ze mi przypomnialas ze juz mozna zarabiac... ja ide teraz do 3 gim.

    na sd. jestem
    MissJul13

    OdpowiedzUsuń
  45. 1 gimnazjum! ;)

    znam wszystkich, wychowawca od wf ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja do 1 gimnazjum. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja teraz idę
    do 4 klasy.
    I tak samo w niektóre dni będę tak samo wracać jak ty Gabi.
    Narazie mam po 5 lekci w Czwartki i Piątki.

    Powodzenia w nauce Gabi !

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale dużo osób z 1 gim ^^.
    Ja teraz idę do 3 gim... Niestety :(. Jutro 8 lekcji...BOSKO! (zawsze we środy już od 1 kl podstawówki miałam do du...py lekcje i tak zostało ;/) Ogólnie cieszę się że już wróciłam do szkoły, ale jak sobie pomyślę o testach kompetencji... I jeszcze bierzmowanie..muszę chodzić na jakiś zbiórki z bierzmowania ;/... Dziewczyny które idą teraz do 1 kl gim..nawet nie wiecie jak wam zazdroszczę ;)... W gimnazjum jest najlepiej ;DD.

    Julla13

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję :D ja idę do 5klasy xD i też ci życzę Gabrysiu, samych sukcesów w tej 2 gimnazjum ^^
    WIKTORIA-10-

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja idę do 1 gimnazjum i się cieszę :)
    Tylko ta nauka, ale da się to znieść xD

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja idę teraz do 2 gim ;)
    Super !! Już pędzę zarabiać i kupować rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja do 6 xd
    samych sukcesów ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  53. ja idę do 5
    Życzę samych szóstek

    OdpowiedzUsuń
  54. popraw sobie na "rzadziej" ;) również sukcesów życzę!
    Nutella_Choco

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja idę do szóstej klasy i mam lekcje najpóźniej do 13:20 xd (bez dodatkowych zajęć)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja do 1 gimnazjum:)
    Tez bede rzadziej na kompie bo ide dop sportowej i treningi beda:)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuję i nad wzajem wszystkim wam życzę samych sukcesów szóstek i piątek w gimnazjum i w szkole
    Ja już jestem w 1 gim

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja teraz idę do 1 gim. Trochę się boję, bo mam głupią wychowawczynią, która zabrania gadać i się spóźniać ;( Koszmar... wstawanie o 6, wracanie do domu po 15...

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja ide do 6 klasy :))
    dziękuję i nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dzięki i nawzajem ;) Ja teraz do 1 gim. i na razie jest nawet fajnie :) Kilka osób znam więc może będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też Ci życzę samych piątek i szóstek :)
    Ja tera idę do 1 gimnazjum. Mam fajną wychowawczynię, więc jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Heh, ja idę do 3 gim, testy bierzmowanie, i w ogóle. Najgorsza klasa. Też wszystkim życzę samych dobrych ocen, aby ten rok przyniósł wiele korzyści .:)

    OdpowiedzUsuń
  63. ja idę do 6 klasy ^^ dzięki też powodzenia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Do I gimnazjum idę :P
    Będzie dobrze. Będę miała ten sam problem ... szkoła od 8 do 15 lub 16... Lekcje.. Czyli Stardoll i komputer ok 20.. aj. Będzie Gut .^

    OdpowiedzUsuń
  65. A szkoły nie zmieniałam bo mam podstawówkę i gimnazjum w jednym budynku. Nie ma nowych nauczycieli. :D Ta sama wychowawczyni od polaka xD

    OdpowiedzUsuń
  66. 2 e ;)

    Super , wreszcie można coś zarobić. ^^

    OdpowiedzUsuń
  67. ja idę do 5 x.x
    także życzę powodzenia w nauce :]

    OdpowiedzUsuń
  68. ja idę do piątej -.- nie no bd fajnie, przynajmniej tak myślę xdd ;** ahh, życzę ci Gaba samych 5 i 6, chociaż 4 też nie są złe :D ;> MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja idę do 1 gim.
    Dziękuję za życzenia i nawzajem Ci życzę , napewno się przyda . ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja idę do szóstej klasy. Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  71. ja też do 6 klasy i dzięki :)
    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  72. ja do 3 gim koszmarrrrrrrrrrr Ania1707

    OdpowiedzUsuń
  73. buu. znowu szkoła :[

    OdpowiedzUsuń
  74. ja do 1 gim.
    Dzieki, i Wam też życze sukcesów
    madzialove05

    OdpowiedzUsuń