2010/09/04

2 piętra ze sklepu Splash znikneły

Stroje kąpielowe z 2 ostatnich pięter sklepu Splash znikneły i są dostępne na sprzedaż w bazarku.


Ja nic nie kupowałam a Wy?
______________________________________________________________________
Reklama
Cześć tu Martyna227. Serdecznie zapraszam Was na bloga http://arrbuz.blogspot.com/ . Znajduje się na nim wiele stylizacji i metamorfoz. Aktualnie trwa konkurs na 50 sd ! ZAPRASZAM ! ;) Naprawdę warto

Nagrodę za komentowanie dostaje:
Vellies

 ~Gabisia9

38 komentarzy:

  1. Ja jedynie kupiłam jeden kostium jednoczęściowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam jeden za 6sd w starbazarku, cena początkowa 18sd :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też:P Sttrasznie drogie.!! ;DD sszkoda mi kasyy . Lepiej kupić coś z LE, a przynajmniej jest cos porządnego, tak sądze ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam, ale w bazarze dolną część za 3sd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nic nei kupiłam. MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nic, wiedziałam że to tylko na 1 raz, poza tym drogie więc sobie darowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anita watpie - chyba ze za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest nowy konkurs - quiz .
    Za udział w nim dostaje się stonogę .
    _____________
    Vellies

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest nowa lalka dla ss
    Ubrania na drugim piętrze już się pojawiły teraz zniknęły z ostatniego i przed ostatniego.
    Jest nowy konkurs z darmową stonogą.

    OdpowiedzUsuń
  11. W Starplazie pojawiła się bluzka HB za 7 sd. Ja również z tego piętra nic nie kupiłam, bo drogo tam.

    OdpowiedzUsuń
  12. W Starplazie pojawił się nowy HB za 7 sd z Fudge bluzka z papugami na szarym tle.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja tak nie na temat ale ..Weszłam se dzisiaj na profil takiej jednej użytkowniczki ,co kupiła ode mnie sukienkę i trochę się zdziwiłam. jak to jest, że ona zarejestrowała się dzisiaj, a ma 12 pokoi? Zobaczcie se:
    http://www.stardoll.com/pl/user/?id=74280369

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam wtedy różowy kostium, bo tylko on mi się podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tylko jeden ;]


    WIELKA WYPRZEDAŻ JUŻ DZIŚ.!
    WSZYSTKIE HB ANTIDOTE LE I DKNY SPRZEDAJĘ W NISKICH CENACH!
    NIE PRZEGAP OKAZJI!
    WYPRZEDAŻ O GODZINIE 13;00!
    WIĘCEJ W MOJEJ PREZENTACJI!


    z góry przepraszam za reklame ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również nic nie kupowałam. Stroje kąpielowe nie są mi potrzebne. Ogólnie myślę, że sprzedawanie czegoś takiego to dziwny pomysł.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  17. ja kupiłam chyba 3 kostiumy, kiedyś mogą być drogie w bazarze ;)

    Kefircia

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda ze lato juz minelo ;(

    za rok te stroje beda na pewno duzo warte ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nic a nic... nie lubię kupować strojów kąpielowych, bo do niczego się nie przydają. może ewentualnie gdybym miała penthhouse, ale ponieważ nie mam, to cóż... po co mi one?

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Sprzedam konto xoxoMonisxoxo za prawdziwe pięniądze. Jeśli jestście zainteresowani, to piszcie w księdze gości lub na gg 25031728.

    Konto ma około 3 lata, posiada sporo Hotbusów, starych ubrań z KOHL'S, DKNY i wile innych. Około 10 razy było SS.

    wszystkich informacji udzielam w KG i na GG.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zerknę do bazarku , może być coś fajnego . : P

    OdpowiedzUsuń
  22. ja w bazarze kupiłam za 4sd ;p

    OdpowiedzUsuń