2010/09/02

Ankieta

Stardoll wysłał nam kolejną ankietę, ale tym razem nie pyta o Stardolla tylko o książki, jakie lubimy czytać, gdzie kupujemy itp. Za wypełnienie ankiety bierzemy udział w losowaniu książek (nie wiem czy to dotyczy także PL czy tylko UK.


Dostaliście taką ankietę? Jeśli tak, to wzieliśce udział?
__________________________________________________
Reklama
Darmowe doładowania, komórki i realna kasa na paypal! Zarejestruj się, nie czekaj!
Ja już odebrałam telefon i 50 zł :) KLIKNIJ TUTAJ ABY SIĘ ZAREJESTROWAĆ.


Nagrodę za komentowanie dostaje:
 kotcica_manka

 ~Gabisia9

48 komentarzy:

  1. A dasz linka do ankiety bo ja też nie dostałam =/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by było gdy by ANKIETA była dla polski ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dostaaałam . ; /
    Ale może dostanę bardzo lubię czytac książki . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie jeszcze do przyszło. Wiki87640

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dostałam xdd MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dostałam. a udziału hmm. raczej nie wezmę xd

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dostałam, ale zauwazyłam ze w NOWOSCIACH SĄ BUTY HOT BUYS identyczne JEDNE ZA 8 DRUGIE ZA 6 SD!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jeszcze nie dostalam....

    OdpowiedzUsuń
  10. Narazie nie dostałam . Sprawdzę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nie dostawałam ankiet, więc tą pewnie też nie dostanę ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Po jakiego kija chcą wiedzieć jakie książki czytają, nie widzę w tym sensu.. nie wypełnię tej ankiety :P

    OdpowiedzUsuń
  13. puste panekiny w antidote

    kotcica_manka

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dostałam :) wzięłam udział, ale nie wpisałam adresu ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ankietę dostałam i wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie dostałam ;[
    a może nie dawno dostałam i myślałam że to ta stara ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam, ale i tak nie bralabym pewnie udzialu ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nie dostałam ... dziwne . : /

    OdpowiedzUsuń
  20. A o co chodzi z tym ' losowaniem książek ' . ??

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie dostalam wiec nie dostane.
    A z chcia bym wypelnila bo lubie czytac ( ostatnimi czasy sie roleniwilam ) ALe nie lubie lektur:)

    OdpowiedzUsuń
  22. o fajnie akurat dzisiaj lekturę wypożyczyłam z biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie dostałam, ale wezmę udział.
    Dominikao98

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie widzialam tej ankiety zaraz sprawdze czy dostalam ja ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dostałam. Chętnie wzięłabym udział.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  26. nie dostalam i nie chcialoby mi sie brac udzialu xp

    OdpowiedzUsuń