2010/09/09

Darmowa ramka do telewizora i ubrania ze stardoll TV

Aby ją zdobyć:
1. Wejdź na goproxing.com
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/pl/stardolltv/
3. Zaloguj się
4. Obejrzyj kawałek filmu
5. Zamknij stronę i zaloguj się normalnie
Prezent czeka w pudełku od admina

Jak Wam ten sposób nie będzie działać to spróbujcie zmienić ręczne proxy 77.68.45.120 port 8888

 UBRANIA ZE STARDOLL TV

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh5tT_n_64EV0HGZWnrGhjZItOQTX8hA9R8pQZh0yTIDaI1G-NZJx4Nm19IHbSDK6dcHc_FwlVX5YXV_9D691zsu5XGrBGXypFHvNrT8mE-xVUVWQm03nfkwTxDCPTEt35zs0cufU5gMelO/s1600/sstv.JPG

20 komentarzy:

  1. Nie za ładna, ale zrobię :)
    stardolllstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne

    http://stardolowe-newsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba od razu zrobię :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się, że to stara darmówka, choć nie jestem pewna

    OdpowiedzUsuń
  5. Anita ta ramka była już dawno temu w spoilerach jednak nie była do zdobycia aż do teraz, dlatego pewnie tak ci sie wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się więc nie robie.
    Poza tym do niczego mi się nie przyda


    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie robię, następna darmówka tylko zagracająca pokój.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciuchy nawet , nawet .
    Darmówka EXTRA , robię . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki lol ... dostałam jakiś plakat , pff ... tylko zaśmieca schowek . : P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie robie i jeszcze gupio ze z proxy ... ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dostałam ramki tylko jakiś głupi plakat :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobie darmówke . xdd
    A do ciuchów takie sobieee .

    OdpowiedzUsuń
  13. darmówka jest spoko , a ciuchy nawet,nawet ;|

    OdpowiedzUsuń