2010/09/13

Darmowe buty

Dzisiaj weszłam do apartamentu i znalazłam w nim darmowe buty

Nie wiem skąd one się wzięły więc jak macie jakieś sugestie to piszcie w  komentarzu :))

EDIT: Zalogowałam się na kilka moich innych kont i również tam dostałam te buty, więc chyba otrzymuje je każdy. Wystarczy się zalogować :)) Działa w Polsce jak i Wielkiej Brytanii :)

EDIT 2: Na innych blogach pisze że trzeba być członkiem klubu SATURDAYS aby je dostać, a to wcale nie prawda bo ja na innym koncie nie jestem zapisana do tego klubu a buty mimo wszystko dostałam.

57 komentarzy:

  1. Ja nie brałam udziału w żadnym konkursie a dostałam te buty, wydaje mi się że jak zapisaliście się do klubu Saturdays to od niego mogą być te buty. Ale nie jestem pewna w 100 % że to może być to. Albo po prostu admin dał w prezencie każdemu uczestnikowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak miałam racje to są buty od Rochelle Wiseman z the saturdays

    OdpowiedzUsuń
  3. StringiniUS5: na koncie formely dostałam te buty a jednak nie jestem zapisana do owego klubu. nie mam pojęcia skąd się one wzięły, ale trzeba wykluczyć opcję z klubem.

    OdpowiedzUsuń
  4. anita a jestes zapisana do klubu nickeldeon czy jakos tak?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dostalam je dopiero gdy wydalam okolo 20 sd w suite shopie !

    OdpowiedzUsuń
  6. i jest blad ! dziewczyny ktore wysylaja transmitowane wiadomosci sa w wiekszosci nagie ! i intro w pokoju (wnetrze) nie wyskakuje !!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, ale już jestem pewna na 99% co to może być: buty dostają osoby, które zrobiły zakupy. tak przynajmniej była w przypadku moim i moich koleżanek. a u Ciebie, Gosiu?

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tez tak bylo Anitko :) czyżby nastepny gift o meter?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wystarczy się zalogować a się je dostaje. Sprawdziłam na 4 kontach

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dzisiaj nic jeszcze nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. heh .. ja tam robilam wnetrze z ciuszkami .. szkoda ze do ciebie sie nie zalapalam z sale Gosiu :((

    OdpowiedzUsuń
  12. hm , to czemu inni je dostali ?

    OdpowiedzUsuń
  13. kurwa pierniczysz gupoty ja ich nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kania ale bez takich oki?
    napisałam "CHYBA" a nie na 100%

    OdpowiedzUsuń
  15. :O ładnie klniesz . :P ja tam dostałam je i się dziwie ,,, to jest jak z tym koszykiem na piknik (a przynajmniej podobnie)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahaa . xd
    Ja dostałam je na koncie _MartuSska_xD

    OdpowiedzUsuń
  17. a moze to nagroda za sp ! chociaz watpie ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz co . ?
    Na moim innym koncie na którym nie byłam 3 albo 2 dni z konta _AloFFany_xD sprawdziłam i mam te buty . xd

    OdpowiedzUsuń
  19. A moim zdaniem nie warto przeklinać Kania jak chodzi tylko o takie buty ;] A i poza tym, jak dobrze pamiętam, to ty zaczęłaś kłótnie o niby oszustwie Gaby. Więc jak masz coś do powiedzenie pisz normalnymi słowami, okey ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja widzę że dostałam te buty ;) Nie widzę ich w apartamencie nigdzie, ale widać je jak robię scenery czy na sprzedaż . Widziałam je przez sekundkę w pokoju głównym a potem gdzie sobie "poszły" .

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie dostałam . Mój login Lauraa122 :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ja na każdym swoim koncie je dostałam ale admini napisali do mnie dziwną wiadomość o tych butkach.
    myślę żę to prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znalazłam xD Były za plakatem xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostaje je każdy kto się zalogował dzisiaj, osoby które się nie zalogowały jeszcze nie dostały butów. Ja je mam i tak myślałem sobie dlaczego one są już tak długo w spoilerach, a jeszcze ich nie dodali, czekałem na nie z niecierpliwością, bo są śliczne, a tu nagle się zjawiają w apartamencie. I fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne, ale ja ich nie dostałam :( Nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  26. ci którzy nie dostali butów niech idą na stronę konkursów i odpowiedzą na cztery pytania o saturdays... bo moja siostra je dostała dopiero jak zrobiła ten konkurs

    OdpowiedzUsuń
  27. może sie do czegoś kiedyś przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też je dzis dostałam, ale wczoraj robiłam darmówki i myslałam ze to jest jakas...
    spoko buty takie zwykłe...

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie te buty są śliczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. ja również dostałam te buty i nie wiem z kąt

    OdpowiedzUsuń
  31. To są buty za odwiedzanie tego miasta mortal kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja od razu po zalogowaniu znalazłam te buty przy szafie. Pewnie to prezent od Stardoll'a.

    OdpowiedzUsuń
  33. Też po zalogowaniu się na konto, dostałam te buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. też je dostałam, anie jestem zapisana do klubu ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Pewnie prezent od Admina. :)
    madzialove05

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też dostałam nawet ładne tylko kolor za bardzo miu się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  37. ja nie miałam tych butów,ale jak zapisałam się do tego klubu to dostała=]

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też byłam w szoku jak je zobaczyłam w apartamencie :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie pamiętam czy dodam komentarz to napiszę że też dostałam , a w żadnym klubie nie jestem ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jeszcze nie wiem czy dostałam bo nie byłam dzisiaj na sd.. ale pewnie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. mam je xd

    a na mortal kiss nie wchodzę, pewnie to prezencik za to że wchodzimy na stardoll ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Podobają mi się, takie kurczakowate :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Dostałam je i to nie zależy od klubów, wystarczyło się zalogować.

    OdpowiedzUsuń