2010/09/01

Nowy konkurs i darmówka

Dzisiaj w magazynie pojawił się nowy konkurs z Kleopatrą:


Spodobała Ci się kolekcja moich ubrań? ...Pomóż mi wybrać specjalny strój na randkę z moim ukochanym Antoniuszem, moim bohaterem i zdobądź darmową sukienkę....Konkurs trwa przez 7 dni.10 najlepszych stylizacji nagrodzimy Stardolarami.
 http://img831.imageshack.us/img831/8143/lalka.png
Za udział w konkursie dostaje się darmową fioletową sukienkę. 
Ja wezmę udział ale tylko dla sukienki, bo na pewno nie wygram.

http://img295.imageshack.us/img295/5247/sukienka.png
______________________________________________________________________
Reklama
Tu Angel369x. Sprzedaje to konto. Licytacja zaczyna się od 50 zł. Konto zostało założone 2,5 roku temu. Posiada 3909 starpunktów. Było ponad 20 razy ss. Posiada 140 sd. Pozostalo mu 46 dni ss. Wiecej informacji znajdziecie w mojej prezentacji.

Nagrodę za komentowanie dostaje:
 izabelka90

 ~Gabisia9

31 komentarzy:

  1. pierwsza ! :D

    wezme udział ale nie dla sukienki , wątpie żebym wygrała ale warto próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza ! :D
    ładna ta sukienka , też wezmę udział dla niej ; )
    xxola

    OdpowiedzUsuń
  3. nie biorę udziału, bo średnio mi się podoba.. i była taka w kalendarzu, tylko się wyświetlał błąd ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka ładna, tylko szkoda, że nie pasuje na lalkę xD
    ale ogólnie dziwny ten konkurs, bo ubrałam ją i wtedy patrzę, a nawet nie ma przycisku "zapisz"... ale jak wkleiłam zamiast view 'finish' to dostałam kieckę :) dzięki za info Gaby ;D

    PS Jak tam rozpoczęcie roku? :P ja właśnie wróciłam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie można zapisac.Nie da się wziąśc udziału.
    Ashia676

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dostałam czerwoną sukienkę. Wiki87640

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta kiecka z odpowiednimi dodatkami moze byc fajny strój . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faajna sukienka, tylko czy będzie pasowała na dollkę? Kleopatra ma inny kształt ciała. Wezmę udział mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna. Ale nie mam napisu żeby zapisać tą Kleopatrę... wy też tak macie?? ;[[

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka na nas nie pasuje bo ta Kleopatra ma inne nogi ...


    Wicci244

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wezmę udział , ale też dla sukienki , bo może być kiedyś wartościowa i to nieźle . : D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chiałabym ją, ale niemożna zapisać!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest w porządku ;]
    Wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubieranka ciekawa a sukienka bardzo ładna. Już ja mam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka nawet ładna,
    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  16. troche nie pasuje ale ok Ania1707

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Sprzedam konto xoxoMonisxoxo za prawdziwe pięniądze. Jeśli jestście zainteresowani, to piszcie w księdze gości lub na gg 25031728.

    Konto ma około 3 lata, posiada sporo Hotbusów, starych ubrań z KOHL'S, DKNY i wile innych. Około 10 razy było SS.

    wszystkich informacji udzielam w KG i na GG.

    OdpowiedzUsuń