2010/09/13

Nowy konkurs na Stardoll

Na stardollu pojawił się nowy konkurs - quiz związany z grupą muzyczną SATURDAY - TUTAJ




Osoby które wezmą udział w quizie mogą wygrać stardollary.

Poprawne odpowiedzi to:
1. Rochelle
2. Una
3. Headlines
4. The Saturdays: 24/7

Weźmiecie udział? :)

___________________________________________________
Reklama
Cześć. mam na imię Klaudia i chciałabym Was ponownie zaprosić na mojego "szafiarskiego" bloga. ;) http://hilda-fashion.blogspot.com liczę na Was i czekam na komentarze, gorrące pozdrowienia . :D

31 komentarzy:

  1. ja wezmę udział;) może szczęście się do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez wezmę udział
    ale tylko chyba ci pierwsi to wygrywają..
    nie wiem, moze ktoś jest poinformowany?

    OdpowiedzUsuń
  3. hm..może wezmę udział..;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę i fajnie ze podałaś odpowiedzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne, że wezmę udział:)
    madzialove05

    OdpowiedzUsuń
  6. a wezmę udział co mi szkodzi xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Wezmę udział, bo to nie gryzie ;)

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  8. o może wezmę udział dzięki za odpowiedzi :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja juz wcześniej wziełam udział

    OdpowiedzUsuń
  11. A i szkoda, że się nic nie dostawało ;( Ale i tak dzięki za podpowiedzi. Przydały się ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdopodobieństwo, że wygram cokolwiek jest dosyć małe.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. skoro mam podane odpowiedzi to wezme udział

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też wezmę udział , może dopisze szczęście ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio nie biorę udziału w konkursach ;)

    OdpowiedzUsuń