2010/09/13

Pokój

Pamiętacie jak zrobiłam losowanie, gdzie trzeba było wysłać prezent na konto -Orzeszek- ?
Niedawno zrobiłam z tych prezentów pokój, miałam dać wam znać, więc piszę :)
Jak się wam podoba? Może nie jest to arcydzieło, ale jak na pokój nie-ss to chyba ładny :)
Chcecie więcej takich losowań?

PS: Przepraszam że tak mało notek ale jestem chora

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
________________________________________________________________
Reklama
Cześć. Jestem 12Miss_doll12. Chciałabym was zaprosić na mojego bloga: www.stardoll-and-me-doll.blogspot.com, żebyście zapisali się do obserwatorów. Czekają was tam super konkursy, nowości, darmówki i wiele innych! Obecnie trwa konkurs na Miss Bloga. Zapisujcie się do obserwatorów! Pozdrawiam. 12Miss_doll12 P.S. Poszukuję osoby która robi nagłówki, pisać na GG 10283741

29 komentarzy:

  1. Ślicznyy . ! ; D

    Też jestem chora dziŚ nie poszłam do szkoły . ; /

    Chyba jesteM pierwSzaaa .; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super^^
    Zycze szybkiego powrotu do zdrowia:)
    Ja tez jestem chora:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ;D
    spox gabisiu, ja również chora ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet fajny. jak na pokój z prezentów... :)
    /
    /i życzę szybkiego powrotu do zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nio ładny ;p I może ta czarna miska koło koszyka to moja bo ci ją wysłałam ;]
    PS : Też jestem przeziębione, ale jeszcze chodzę po lekarzach bo mi się coś stało i nie wiadomo co ;( Dzisiaj miała USG

    OdpowiedzUsuń
  6. super!!!!

    PS. Mnie też łapie choróbsko. Mam już katar i gardło mnie coraz częściej boli. Nie wiem co sie dzieje strasznie dużo osób ma przynajmniej katar!

    Lady_Mil

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnyy :*
    Szybkiego powrotu do zrowiai ja chyba też się właśnie rozchorowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Faajny. Sama nie pamiętam, czy w końcu coś ci kupiłam, czy nie... W każdym razie życzę ci zdrowia. I porządnie się wylecz, bo ja miałam anginę, nie doleczyłam się i ciągnęło mi się to (paciorkowiec) cały rok, w czerwcu latałam po lekarzach, a całe wakacje brałam antybiotyki ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kupywalam .. ale chyba nie uzyalas prezentu .. ale czy to wazne ?. xd zycze ci szybkiego powrotu do zdrowia i PEEEWNIE ze chcem wiecej takich losowań ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. No bardzo fajny :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pokój świetny ci wyszedł ;]
    szybkiego powrotu do zdrowia ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się strasznie podoba.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny ;))
    I zdrówka xDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny pokój i wracaj do zdrowia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nom ładny
    mnie też coś bierze mam katar i boli mnie gardło mam nadzieję że nie będę chora

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW , super . Nie powiedziałabym , że to pokój nss . : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie kaszle i mam katar , jestem właśnie posmarowana jakąś maścią rozgrzewająca . x D
    Powrotu do zdrówka życzę . ; *

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny pokój gratuluje zwycięscy
    życze szybkiego powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  20. A i powrotu do zdrowia szybkiego ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. nawet ładny jak na pokój dla nie ss ;DD

    OdpowiedzUsuń
  22. życzę szybkiego powrotu do zdrowiaa ;]]

    OdpowiedzUsuń