2010/09/13

Praca - przetarg

Szukam chętnej osoby która podjęłaby się liczenia komentarzy na tym blogu. Oczywiście nie ma nic za darmo. Napiszcie jeśli jesteście chętni podjęcia się tego zadania oraz cenę swojego wynagrodzenia.
Chodzi mi aby ktoś policzył wszystkie komentarze w miesiącu wrześniu czyli wstecz oraz te które się jeszcze pojawią i na koniec miesiąca podał mi 10 osób które najwięcej komentują tego bloga. Wybiorę tą osobę która będzie uczciwa a jej oferta co do wynagrodzenia rozsądna,

Piszcze pod postem a nie w mojej kg. Dzięki.

EDIT: Kochani już wybrałam osobę, a raczej 3 osoby. Dlaczego 3? Aby sprawdzić zgodność wyników a także po to że gdyby ktoś z tych osób zrezygnował to aby była jeszcze kolejna osoba.
Osoby które wybrałam pozwólcie że do czasu ogłoszenia wyników będą anonimowe aby nie mogły się ze sobą kontaktować. Dziękuję za wszystkie zgłoszenia.

_________________________________________________
Reklama

Cześć, tu zelekkxd, prowadzę bloga z metamorfozami apartamentów i chciałam Was zaprosić na niego. Aktualnie trwa na nim konkurs, a nagrodą do wygrania za pierwsze miejsce jest 200 sd! Link bloga http://stardoll-decore.blogspot.com/

91 komentarzy:

  1. Chętnie się tym zajmę. Pyrokar. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wynagrodzenie? Hmm. To zależy ile mi zaoferujecie. Moje g g - 1 1 5 8 6 5 2 6 . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chętnie : )
    jakby co t opiszcie u mnie w księdze gości albo na priv : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym się mogła tym zająć.
    może za 20 sd ? ;>

    olaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. chętna jestem ;))
    to mój nick : _emoszka_
    pisz w kg jak coś ;)(masz mnie w znajomych)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie podjęłabym się tej 'pracy' :) Nie jestem łakoma na stardollary , więc mogę to zrobić nawet za darmo. Oczywiście, jakio-takie eynagrodzenie mogłabym przyjąć, ale to już zależy od ciebie :3

    ~ Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  7. ehh.. ja nie mam tyle szkoly ze masakra .. wiem ze wy tez nie ma cie duzo czasu ale taka osoba .. moze oszukiwac.. np. osobie ktora lubi doliczy iles tam komentarzy zeby bylo .. ale jak sadzicie ..wasza decyzja . mysle ze powinnyscie wziasc zaufana osobe ;p np. byla redaktorke bloga czy cos .. trampol czy kogos .. zapytac sie bynajmniej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. miss bou tobie to ja juz kiedys dalam prace i zrezygnowalas ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej nie :/ Po pierwsze mam zrypany internet a po drugie dużo nauki.

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie podjęłabym się tego zadania. a biorąc pod uwagę fakt, że prowadzę własnego bloga, poprosiłabym tylko o jakieś symboliczne wynagrodzenie, nie wiem, może 15sd?

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, naprawdę nigdy mnie nie 'zatrudniałaś' :) Nie mam sklerozy (chyba :P) Ah, chyba że jeszcze w tamtym roku, ponieważ kupiłam to konto właśnie na początku grudnia 2009, więc może tamta właścicielka sie zgłosiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mogę policzyć za 30 SD, mattiq97 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłąbym to zrobić. A wynagrodznie? Hmm... To zalezy ile byś mi dala na kazda sie zgodze ;)Mam 14 lat więc potrafie liczyć no i mam 6 z matmy A to moj blog jak chcesz zajrzyj:www.ostardollcom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie podejme te prace za
    mój nick na stardoll _Miley_790

    OdpowiedzUsuń
  16. ja moge liczyc
    a wynagrodzenie? - jesli chodzi o sd. to nie wiem -zaproponujcie...
    ale moglabym tez liczyc za reklame, np. jedna reklama w opscie na 2-3 miesiace?

    asiunia088

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mogłabym się tym zająć ; ]
    Liczyć umiem , jak każdy xdd
    Co do wynagrodzenia to niewiem ... może 15 sd ? .. to jest mi obojętne :)
    simunia234

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się:p chętnie będę to robić.
    Lubie być księgowo :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo chętnie się podjęłabym tej pracy :)

    anita8105

    OdpowiedzUsuń
  20. z wielką chęcią się tym zajme ;))
    mam dużo wolnego czasu moge liczyć wszystkie komy ;)
    cena za jedną notatkę 5 sd ;)
    riri_58

    OdpowiedzUsuń
  21. Anita ciebie to by mi bylo szkoda brac bo wtedy bys nie mogla byc brana pod uwage w aktywnosci, patrzac po tym ile komentujesz to nie wiem cczy byc wygrala ale w w pierwszej dziesiatce powinnas sie znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej ja bym mogła :)
    z matematyki jestem niezła miałam na koniec 5 więc jak by co napiszcie mi na moim gg 4 7 5 4 0 2 1 ok??
    MissPrincessek

    OdpowiedzUsuń
  24. z checia, jestem najlepsza z matmy, i jestem dobrym wzrokowcem wiec nie powinnam miec problemu z wypisaniem osob ktore najczesciej pisza, tak 15sd lub 20 wystarczy i to bylaby dla mnie wielka przyjemnosc, bo nawt nigdy nic nie wygralam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo chętnie się podjęłabym tej pracy :)

    A wynagrodzenie: Chętnie zrobię dobry uczynek i nie będę chciała pieniędzy :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się zgłaszam. Nudzę się, więc robiłabym to z chęcią za darmo. Lubię matmę :) Jagby co to pisz na gg: 20940993
    Pisz śmiało o każdej porze dnia i nocy, jestem prawie cały czas na kompie :)
    Na gg nieraz mam nie widoczny więc pisz nawet gdybym była niedostępna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym mogła się podjąć noela26 na stardoll , a wynagrodzenie zależy czy moja praca Cię zadowoli.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się mogę tym zając. A za wynagrodzenie wziełabym 15sd. Jestem dobra z matmy bo miałam 6 na koniec :). Liczyłam też komentarze na wielu innych blogach :]

    ola069

    OdpowiedzUsuń
  30. am.. ja mogę to zrobić za darmo :)

    JUSTYNA-14 :))

    OdpowiedzUsuń
  31. em..ja raczej nie bardzo bym miała czas..
    mam nadzieję, że znajdziecie kogoś uczciwego do tej pracy
    ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mogę postarać się poddać tej pracy ;DD Z chęcią się zatrudnię ;)
    Można mi zaufać a do wynagrodzenia do byśmy ustaliły ;))
    kulotacio
    P.S. Jeśli potrzebowałybyście zastępczą redaktorkę bloga czy coś to ja również byłabym chętna, bo b. lubię waszego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się zgłaszam do tej pracy ;)
    Za tą funkcję chciałabym 75 sd ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie bym się tym zajęła, ale najlepiej by było żeby robić to w weekend. Jestem dobra z matematyki, biore udział w kangurach. Wynagrodzeniem mogłoby być Superstar, ale jeżeli nie ma możliwości na zakup, prosiłabym darmową reklamę w poście.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gosiu a kiedy wybierzesz kogoś? ;D
    W sumie im szybciej tym lepiej, bo nie przeczę jest bardzo dużo pracy. Ja ogólnie jestem teraz chora więc tym bardziej miałabym dużo czasu ;)
    Karsolinka

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny pomysł ale ja mam strasznie dużo nauki :((

    OdpowiedzUsuń
  37. hmm , ja bym się mogła tym zająć , uwielbiam matematykę , wynagrodzenie? hmm, 60 sd cenę byśmy mogły jeszcze uzgodnić , jakby wam coś nie pasowało, mam dużo wolnego czasu i chęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja bym się tym chętnie zajęła = ]
    Hmm myśle że dobrze liczę .. w mojej pracy wykonuje bardzo dużo obliczeń więc myśle że się nadam do tego stanowiska = ) co do wynagrodzenia to nie chcem dużo , ale to jednak jest trochę pracy więc uważam że 20sd wystarczy = )
    Ilona 34 lata
    na stardoll : ewelina202

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie bym się tego podjeła,często wchodzę na stardoll i na waszego bloga,a co do wynagrodzenia może tak 25 sd miesięcznie?Chociaż nie wiem może cie zaproponawać mniej

    karashi
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  41. ja również mogę pomóc :)
    madzialove05

    OdpowiedzUsuń
  42. Macie tyle chętnych, że raczej trudno będzie coś wybrać, prawda? Ja tam się nie zgłaszam, bo obowiązki szkolne wzywają i cóż ... zabierają co najmniej 3/4 wolnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. zg się.
    mi możesz zaufać.
    ja mam twoje gg gosia a jak ty nieznasz mojego to spytaj się gabi ona zna.



    kamilka2519

    OdpowiedzUsuń
  44. ja mogę pomóc moje gg:
    2 6 0 5 3 3 6 5

    na stardoll jestem agaxpp

    OdpowiedzUsuń
  45. a ja mam dużo czasu po szkole a szczegulnie w poniedziałek bo mam tylko 4lekcje.

    OdpowiedzUsuń
  46. Niestety, za dużo nauki ;/
    Brak czasu...

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja bym mogła !.
    Mam czas.
    Na tym blogu przesiaduje praktycznie cały dzień !
    Stardollary nie grają roli zwłaszcza iż za parę dni nie będę SS.
    Lubie pomagać innym i to bez interesownie.
    Dla mnie to pikuś ;).
    Tym bardziej miałam 6 z matmy.
    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bym się chętnie podjęła tej pracy. Mam dużo czasu wolnego z racji tego, że nauka wchodzi mi łatwo do głowy i nie ślęczę całymi dniami nad książkami. Poza tym uwielbiam matematykę, jestem niezwykle cierpliwa i skoncentrowana. Jestem godna zaufania o czym możecie się przekonać wybierając mnie. ;P
    Kolejną sprawą byłby to dla mnie niesamowity zaszczyt gdybyście mnie wybrały. Jestem chetna do pracy i bardzo często przebywam na Stardoll.
    Wynagrodzenie: za darmo lub symboliczną sumę 10 sd.
    Moje GG: 1555337
    Karsolinka

    OdpowiedzUsuń
  49. ja mogę za reklamę wtrącenie do posta :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ooo fajnie ;pp
    Coś dla mnie
    zgłaszam sie
    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  51. Anita to nie chodzi o zaufanie, tylko od zawsze osoby które liczyły komentarze to nie mogły być brane pod względem najaktywniejszego uczestnika

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja chciałabym się tym zająć lubię matematykę i nie popełnię żadnego błędu obiecuję. Jak będziesz chciała abym w tym dniu to przeliczyła do którejś godziny to to zrobię bo lubię matmę :)

    MrsWeronika16

    OdpowiedzUsuń
  53. ja chętnie podjełabym tą robotę. Wynagrodzenie no kurczę niewiem jakie bo bardzo rzadko jestem ss...no to najlepsze było by ss na 2 tygodnie(chyba że chcesz dać mi więcej) czy coś...no niwiem zastanów się;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gosiu, ja mogę to zrobić komentuję Waszego bloga mało to i tak w pierwszej 10 bym się nie znalazła a w weekendy mogę liczyć :) zawsze się wtedy nudzę :) ss kończy mi się za 6dni więc wynagrodzenia raczej nie przyjmę :)

    pozdrawiam :) Justyna-14 :))

    OdpowiedzUsuń
  55. ja chętnie się tym zajmę bo coś ostatnio mam za dużo wolnego czasu , co do wynagrodzenia to może by tak reklama mojej doll na blogu ,myślę że wynagrodzenie nie jest za wysokie , jeśli jesteście zainteresowani to piszcie , mój nick to misslisic12 na priv lub w kg

    OdpowiedzUsuń
  56. a jeszcze mój nick na stardoll to patka0077

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja mogę się zgłosić za 50 sd misięcznie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem zainteresowana. Licze szybko i sprawnie (jestem skarbnikiem w szkole) Pod koniec miesiaca tj 30 wrzesnia zaraz jak przyjde ze szkoly zaczne podliczac. Czyli kolo godziny 16:00 powinny sie pojawic wyniki.

    Jesli chodzi o wynagrodzenie to... Hmm... To dosyc trudna praca. Monotonna. Mysle ze troche stardollarow by sie przydalo. W zaleznosci ile bys mi zaplacila. Mysle ze nie wiecej niz 150 ; P

    OdpowiedzUsuń
  59. Chociaż wiem ,że mnie nie wybierzesz ale ja bym mogła być darmo tylko ,żebym dostała reklamę na tym blogu i nie potrzebuję sd wystarczy reklama

    OdpowiedzUsuń
  60. ja z checią bym sie tym zajeła w chodze na bloga codzinnei po 5 razy nawet. wiem ze mam marne szanse ale warto spróbowac
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo chętnie bym się podjeła :) Jeżeli już się zdecydujesz to napisz albo w mojej KG albo na moje g-g: 21131707 :)
    ~ZawszeSweetAnn

    OdpowiedzUsuń
  62. ja chce bardzo chce jestem w szkole skarbnikiem i jestem uczciw co do wynagrodzenia dużo nie chce napisz ci małą wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  63. a i mój nick to bysia2912 jakby co to wiadomości do mnie albo pod emil bysia2912@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. ja się mogę podjąć mam 4 z matmy z szóstej klasy ale w przeliczaniu jestem mistrzem ponieważ od klasy 4 do 6 przeliczałam głosy na przewodniczą samorządu uczniowskiego :)

    pozdrawiam

    kasia88834

    OdpowiedzUsuń
  65. Ewelina202 - Na pewno masz tyle lat ile podałaś? Bo wątpię by osoba w takim wieku napisała 'chcę' przez 'em' :/

    Ja raczej nie chcę. Wiąże się to z sporymi obowiązkami, trzeba mieć dużo wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  66. JA bym bardzo chciała i to za nic !!! Nie lubię od nikogo niczego pobierać będę robiła to za darmo i systematycznie :) ! Nie nawidze od kogoś zabierać kasę to nie w moim stylu wszystko za darmo :D dal ciebie Gosiu to nawet zaszczyt !

    OdpowiedzUsuń
  67. i_am_collector: spoko, rozumiem. i cieszę się, iż doceniasz to, że regularnie komentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  68. bardzo dobrze ze wybralas 3 osoby i ze zostana anonimowe .. poniewaz niektorzy moze chcieli by ich przekupic czy cos xd

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja się zgłaszam:)
    Wynagrodzenie hmm... 5-10 stardollarów ?
    Zresztą wszystko zależy od Cb :)

    OdpowiedzUsuń
  70. szkoda ze tak pozno weszlam na kompa. :( a chetnie bym sie zglosila ;D no nic, kto pierwszy ten lepszy ;P

    OdpowiedzUsuń
  71. Super , uwielbiam konkursy na komentowanie . : )

    OdpowiedzUsuń
  72. A i pracy się raczej nie podejmę , bo mam mało czasu na kompa . No chyba , że w weekendy . ; P

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja bym z chęcią mogła komentować ;p Chociaż, żal tego że komentuję każdą notkę więc chyba raczej nie chce ;p

    OdpowiedzUsuń
  74. Podziwiam niektóre osoby, którym się chce podliczać ;) Mi by się szczerze mówiąc nie chciało xD Ciekawe ile się uzbierało w tym miesiącu komentarzy xd

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja nie wezmę udziału bo po prostu nie mam czasu . A z matmy miałam zawsze 4. Więc nie za bardzo ;) he he

    OdpowiedzUsuń
  76. Ciekawe kogo wybrałaś.

    Anusinia555

    OdpowiedzUsuń
  77. Jestem ciekawa kto został wybrany.. ;)
    Ja niestety się nie zgłaszałam.. za dużo nauki ;/

    OdpowiedzUsuń
  78. ja niestety mam stanowczo za mało czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  79. no to będę się duużo udzielała :D

    OdpowiedzUsuń
  80. ciekawi mnie bardzo kto wygra ;3

    OdpowiedzUsuń
  81. A z tym stardoll-decore to chyba zbieg okolicznosci. Kiedys prowadzilam jako pierwsza na sd bloga z remontami... Ciekawe... ; / Ale bloga usunelam...

    OdpowiedzUsuń