2010/09/09

Reklama

Hey! Tu weronika2009 Moim marzeniem tak jak każdej z Was , jest zostanie CoverGirl. Żeby nią dostać trzeba uzbierać bardzo dużo głosów , więc was o nie proszę. Proszę głosujcie na mnie 5/5!
JEŚLI ZOSTANĘ CG TO
oczywiście nie obejdzie się bez nagród! Jeśli zagłosowałeś wpisz się do mojej Księgi Gości a wtedy dostaniesz numerek. Wylosuję 5 numerków a osoby z wylosowanymi nagrodami mogą wygrać:

- 2x 200 SD
- 2x 100 SD
- 4x 50SD
- 1x Mary Jane w/chrystals (Buty stare DKNY)
- 1x Sukienka ze starego DKNY

Lub jak nie jesteś SS:

- 2x Prezenty do 200SD
- 2x Prezenty do 100SD
- 4x Prezenty do 50SD
- 10x Reklam na moim blogu ( ze-stardoll.blogspot.com )
Proszę was jeszcze raz o głosy!
A nagroda pocieszenia dla tych co nie zostali wylosowani to wybrany prezent do 10 SD!



MÓJ BLOG
Chciałam też zaprosić was na mojego bloga, piszę w nim codziennie posty i nowości. Codziennie są konkursy za które można wygrać 15 SD. Zapisujcie się do obserwatorów i zapraszajcie na niego swoich znajomych , a jeśli na blogu będzie ponad 100 obserwujących wylosuję 40 stardollowiczek , które zostaną wynagrodzone 20 stardollarami. Następne 10 będzie miało reklamę na pasku bocznym na tydzień. Każdy może wygrać.






WIELKA WYPRZEDAŻ!
WIĘCEJ W PIERWSZEJ NOTCE NA MOIM BLOGU.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiuK9chz1hjMQSknphjk4Ukk8VdS4jERe-kRZFRSpeOPzkW2yMk40LXU1xHoLKrD9wAx2mW-RwCchZqQdsVRCXhyxzIRTvPUMN6IVSPV50XgVsZ2EeMX4wIJLfBvIqf4Pq9K3Mlxjo2fqcN/s640/Logo.png

17 komentarzy:

  1. Ta reklama już była chyba nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ty już chyba się reklamowałaś , ale zagłosuję napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak , to jest moja druga reklama ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. No , była już kiedyś taka reklama . ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosuję i już jestem obserwatorką . ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie chce mi się ;p Po prostu już rzadko wchodzę na stardoll bo nie jestem ss i wolę stronę polyvore.com . w ogóle jest o wiele lepsza ;d przynajmniej dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. spox ;) tzn. już wcześniej weszłam, ale zapomniałam skomentować xD

    OdpowiedzUsuń