2010/09/08

Stardoll zaczyna sprawdzać nasze apartementy

mnie już odwiedzili a Ciebie?


62 komentarze:

  1. Nie wiem jeszcze nie sprawdzałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie wiem nie wchodziłam jeszcze dzisiaj na stardoll <3. MissIga_

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie godzinkę temu mniej więcej sprawdzali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie godzinkę temu, a nie specjalnie wyglądałam:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też godzinę temu.
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczak spalony! Mnie już odwiedzili O.o

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też a tak wgl to SALE SALE SALE

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie Callie odwiedziła godzinę temu, wiadomość już dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie już niestety tak :( A nie jestem ss ;( I byłam w pokoju w ogóle nie udekorowanym ;(((

    OdpowiedzUsuń
  10. a u mnie nie, chociaż i tak nie mam szans ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnnie też .
    xd .
    Ale i tak nie wygram . ; /

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też, ale szansa że wygram jest 1 do 100000 : p. Przecież jest tyle tysięcy użytkowników ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie te odwiedzili ;p
    Ale i tak na pewno nie wygram :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też 2 godz. temu ale taka wiadomość mi nie przyszła

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie 2 godz. temu, a ja wyglądam jak żebrak z pod kościoła ; |

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie odwiedzili.

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zauważyłam, że Clie była u mnie 2 godziny temu, kurcze, gdybym wiedizała wcześniej to ubrałabym moją dolkę w jakąś suknię, tak jest w jeansach.

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie też odwiedzili - 2 godzinki temu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie byli już ;D . 2 godziny temu ;] . Pozdrawiam . Alisha_moon

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie sprawdzili 2 godziny temu xdddd

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie też już odwiedzili : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Dostałam tą wiadomość ale mnie nie odwiedzili :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Dostałam wiadomość i Callie mnie odwiedziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie też już odwiedziła.
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie odwiedziła Callie.Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie 29 min temu ;))
    Buu, bo się nie przygotowałam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie nie odwiedzili bo się nie zgłaszałam xD

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie też :). ostatnio da się zauważyć, że stardoll się stara. żeby tylko normalnie odpowiadali na listy... :d

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie nie i dobrze, zdążę się wyszykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie 4 godziny temu :)
    i tak nie mam szans xp

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie już była, ciekawe co stwierdziła widząc mój apartament. Według mnie jest bardzo ładne ale wszystko zależy od jej gustu....:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie też już odwiedziła ale zapomniałam się fajnie ubrać;(

    gordell

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie już odwiedziła
    ale ja wogóle zapomniałam o tym konkursie

    OdpowiedzUsuń
  34. mnie tez odwiedzila godzine temu .. moze to sie tylko wswietla .. bo u wszstkich bla godzine temu ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. niestety już callie do mnie wlazła, a ja się nie przygotowałam ;/

    OdpowiedzUsuń