2013/01/08

Apres Ski

Nowa kolekcja Apres Ski została już normalnie dodana do sklepu i składa się z 2 pięter. Motyw przewodni jest jak najbardziej zimowy, a mimo to możemy zauważyć obcisłe sukienki i krótkie spódniczki. Większość ubrań jest za stardollary - tylko spodnie i bluzka są za sm - więc nie jest to najlepszy pomysł ze strony adminów, ponieważ dużo osób posiada jedynie starmonety. Tak jak koleżanka wcześniej pisała ceny są 105 sm do 17sd. Podoba mi się parę ubrań, ale jeszcze pomyślę nad kupnem. 

Co myślicie o nowej kolekcji?




15 komentarzy:

  1. niektóre rzeczy są nie złe, jednak jest ich dość mało :|

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. może jakies stylizacje z nowa kolekcją ?




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Gieniusia.
    Jestem tutaj od nowości i artykułów, więc nie ode mnie to zależy :)
    Napisz jednak do jednej z redaktorek od mody, czyli;
    - Roksetki,
    - Kaccunii,
    - Clevleen97.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na manekinach ubrania znacznie ciekawiej się prezentują niż tak normalnie w katalogu, jak poprzednio napisałam to zamierzam sobie kupić parę drobiazgów, lecz może się to zmienić ponieważ wszystkich ubrań czy też bardziej te które mi się trochę podobają nie używałam w stylizacji i i nie wiem jak by mi to wyszło. Fajnie tez że jest jeden ciuszek za SM. Nie jest on aż taki piękny czy coś ale jest w miarę . : )
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie takie złe te rzeczy ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się buty,ale praktycznie nic po za tym:) Większość rzeczy jest przesadzona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklep bardzo ładnie wygląda, jak pisałam pod poprzednim postem fajne ciuchy wyprodukowali, ale miały być włosy :)


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała kolekcja jest świetna i przypadła mi do gustu. Ja osobiście kupiłam jak na razie 2-3 rzeczy, ale nad reszta intensywnie się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. super !
    trochę drogo, ale muszę mieźć wiele rzeczy :D

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  10. nic w oczy się nie rzuca.. bywały lepsze kolekcje ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. kupię nakrycie głowy z 1 doll na 2 obrazku i może srebrną spódniczkę z 2 obrazka może jeszcze bluzkę z sową.. zastanowię się też nad białą sukienkę z bordowym akcentem z 1 obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem fajna kolekcja, jest kilka rzeczy, które mi się podobają :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubrania są prześwietne,świetnie leżą na doll i niektóre ubrania mają wspaniałe kroje.Sukienka z sową jest prześliczna,ma wspaniały krój i kolor.Świetnie nadaje się na zimowe stylizacje i aż nie szkoda wydać tych kilku stardolarów na jej zakup.Buty na tym samym manekinie co sukienka też są ładne,mają śliczny kolor i świetnie łączą się z tą sukienką.Bardzo ładne są czerwone spodnie,mozna z nich wyczarować świetne stylizacje,a te kilka sm zawsze można wydać,zwałszcza jak się ma ich 1000 xD Ładny jest ten kombinezon pod niebieską kamizelką.Wystarczy zakryć dół jakąś spódnicą,a na górę dodać złoto-czarną narzutkę.Do tego ma wspaniały krój,który pozwala robić wiele stylizacji. Jest jeszcze kilka rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę,ale nie będę się już tak rozpisywała.Na koniec dodam,że warto wybrać się na zakupy do tego sklepu i ja napewno tak zrobię,tylko uzbieram sobie większą sumę stardolarów :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ta kolekcję, choc niektóre ciuszki sa dla baaaardzo oryginalnych i pomysłowych ;)
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre ubrania są naprawdę świetne:) I z całą pewnością je zakupię, najpierw muszę tylko uzbierać odpowiednią sumkę stardollarów^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń