2013/01/19

Nowy Hot Buys


Dzisiejszego dnia do starplazy doszedł nowy HB. Jest nim czerwony kapelusz, kosztujący 8 stardollarów i pochodzący ze sklepu IT GIRLS. Kojarzy mi się on z Meksykiem, więc uważam, iż nada charakterku naszym stylizacjom. Niestety, aby tak było trzeba mieć duże wyczucie gustu, gdyż kapelusz może równie łatwo popsuć jak i ozdobić stroje dollek. Ten dodatek ma jednak, jeszcze jeden plus - pojawił się bez opóźnienia! Ja sama muszę zastanowić się nad tym zakupem, a Wy?

Z komentarzy zostaną wylosowane dwie osoby, które dostaną sd na jego kupno. 



62 komentarze:

  1. W ogóle mi się nie podoba ;/
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio, może być ciekawy w niebieskiej stylizacji...

    Poproszę, nivea11

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm taki sobie ale da się nosić
    zuzanna123candy

    OdpowiedzUsuń
  4. O joj on jest cudowny kupiłabym bez zawahania ale nie mogę kryzys dopadł -.-

    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  5. moze go kupie bo niedrogi jak na HB
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się troszkę , ale za kapelusz 8 sd ? Przydałoby się kupić bo zbieram HB !

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się, z resztą nie pasuje mi na głowę -,-
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubie kapeluszy, wiec raczej nie kupie. ;)

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda i ma ciekawy kolor. Kupuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam już kilka kapeluszy, więc raczej nie kupię ;)
    glass000

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet ładny, ale musiałabym przemyśleć kwestię jego zakupu.

    natagod99

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przydatny i nie w moim kolorze ;/

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że kapelusz ładnie by pasował do ciemniejszych kolorów . Ale tak to wrażenia nie robi . :)

    Pozdrawiam

    zuziaRockerrr

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi się podoba ! robi dobre wrażenie na 'płaskich' fryzurach :)

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  15. Beznadziejnie wygląda na doll!



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapelusz sam w sobie ładny, ale ja nie przepadam za taką ozdobą

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  17. taki sobie, nie wiem czy mi się przyda. Muszę się jeszcze zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ani na Stardoll, ani w realu nie noszę kapeluszy, ale ten ma tak ładny kolor, że chyba go kupię. :3

    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten kapelusz jest świetny i bardzo tani jak na taki fajny Hot Buys :) Ja już go kupiłam i nie żałuję :P
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się ten kapelusz całkiem podoba, ponieważ jest elegancki, jednak fajniej by było gdyby był czarny czy też szary. Jednak już go kupiłam , ponieważ jest to Hb a ja je kolekcjonuje bez względu na ich wygląd.. W dodatku w cale nie jest drogi bo 8 SD to mało w porównaniu do poprzedniego hb, fajnie też że nie dodał się po czasie.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor ma ładny, ale nie podoba mi się jego kształt. Nie wiem... Muszę się zastanowić.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  22. zależy jak się wygląda na doll, może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Okropnie leży na doll!


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kapelusz, bardzo mi się podoba :))

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam sie.. na doll nie wygląda korzystnie za to na obrazu wygląda całkiem ładnie lecz raczej go nie kupię. Cena jak na kapelusz się wysoka..

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  26. Cięzko go do czegoś dopasować, ale jest całkiem ładny.
    redhaylie

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporadycznie używany może nadać charakteru stylizacjom. ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. nie podoba mi się, ale może kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny, ale nie kupię.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  30. Kapelusz ogółem ładny napewno nada charakteru stylizacji. Z pewnością go kupię :)

    Pacia_pmi

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładny ale jak na zwykły kapelusz kosztuje za dużo ;)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  32. może by się do czegoś przydała. :)
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny jest, chyba polecę go kupić ;)

    Siunda

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie mam tyle sd, ale pewnie jednak jakoś je zdobędę i kupię ;)
    ewnit19867

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest fajny i na dodatek bardzo tani jak na hot buys. Kupię!
    GabiioLoght

    OdpowiedzUsuń
  36. Szału nie ma, dupy nie urywa :D No ale HB to HB, kupić trzeba.

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim zdaniem nie jest zły gdyby był o połowę tańszy na pewno kupiłabym .:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Już sama nie wiem co o nim myśleć. Jakoś mnie nie przekonuje. Kolor takie sobie, szczerze mówiąc nie przepadam.
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  39. no no. Ciekawy! :D Kupiłam go

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  40. nie przepadam za kapeluszami lae musze przyznac ze ten nie jest taki najgorszy aczkolwiek wydaje mi sie ze takie ozdoby nie powinny byc hb...nie wiem moze mam do tego uprzedzenie ale hb to hb a nie jakis zwykly dodatek

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie moj styl.Zaluje na taka "czapke" sd.Sorry ale nie kupie ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolorystycznie został ładnie dobrany,ale ma dziwną górę ;) Zastanawiam się nad jego kupnem .

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  43. hmmm... mi aż tak do gustu nie przypadł... kojarzy mi się troche z kiczowatymi ubrankami Monster. zapewne w odpowiedniej stylizacji doda charakteru dollce ale ja ąz taka świetna w tworzeniu stylizacji nie jestem i obawiam się że łatwo bym mogła zmienić stylizację w kicz.

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  44. Kapelusz jest taki typowo kowbojski ;3 mMm Ładny ; D

    wandosz

    OdpowiedzUsuń