2013/01/18

Szaleństwo w RIO

Dziś do starplazy dostarczono nową kolekcję ubrań. Niektóre z nich pozwalają nam wczuć się w karnawałowy rytm, ze względu na cekinowe i świecące motywy. Inne są zupełną przeciwnością - barwy są stonowane, a fasony proste, mało wymyślne. Sama nie kupiłam wiele, jedynie 5 rzeczy, które naprawdę polecam. Poniżej możecie zobaczyć ubrania, które wybrałam i ich subiektywne recenzje w moim wykonaniu. Postanowiłam również pokazać Wam pomysły na użycie w stylizacjach. 


Pierwsza kurteczka ma stonowany kolor, co sprawia, że idealnie dopełni stylizację w odcieniach beżu, bieli czy czerni. Oczywiście warto też eksperymentować z innymi kolorami. 
Sweter w stylu oversize strasznie mi się spodobał, bo jest jednocześnie luźny, codzienny, ale można sprawić, by stał się eleganckim elementem outfitu. 
Złota sukienka ma śliczny fason, a uroku dodaje jej kołnierzyk. Będzie się wyśmienicie nadawać do wieczorowych, karnawałowych stylizacji. 
Ostatnie są dodatki, czyli złota kopertówka i czarne buty ze złotymi motywami. Obydwa dodatki świetnie się sprawdzą do bezpiecznych, jednolitych, np. czarnych zestawów, a także połączeń złota i czerni.



 Podobał Wam się artykuł i stylizacje? Piszcie co sądzicie w komentarzach :)

31 komentarzy:

  1. na 1wszym obrazku trzecia, a na
    drugim obie <3 cuda.

    co do rzeczy to się zgadzam, ale dałabym jeszcze 2pary butów i rzeczy za sm (prawie wszystkie) :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne ubrania. Fantastyczne stylizacje.! *u*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje... ja kupie sweterek, blezer i torebke ;) nomoze jeszcze butki xD
    I...love..you..

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje są za-wo-do-we *_* Pięknie się wszystko komponuje. Ja kupuję wszystko za sm z tej dostawy i narazie tyle.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka za 15sd z cekinkami jest niesamowita . Niedługo choinka i muszę sobie taką sprawić ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. Profesjonalne stylizacje, jednak najbardziej urzekła mnie fryzura. Jest puszysta, chociaż nie wygląda jak siano. Po prostu idealna. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. 2,3 i 5 są gegenialne .;D
    paual01225

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylizacje , sama je nawet wypróbuje bo kupiłam jedną rzecz z tych , tą koszule za 95 sm !

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze stylizacja w drugim obrazku jest świetna. Koocham *-* Ciuchy wybrałaś bardzo ładne i czekam jak zwykle na więcej artykułów tego typu. Bardzo lubię oglądać na blogu tak świetne stylizacje które w 3/4 przypadkach trafiają w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  10. ogólnie nowa kolekcja nie zachwyca, jednak rzeczy, które kupiłaś wydają się chyba najlepszymi wśród nowości rio. bardzo ładne stylizacje, fajnie łączysz ze sobą rzeczy. :)

    natagod99

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne stylizacje, szczególnie podoba mi się 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne stylizacje! ;)
    dodać maski i wprost na zabawę karnawałową!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzecia stylizacja najlepsza.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzecia i ostatnia stylizacja najładniejsza :) Nie podoba mi się czwarta stylizacja, sama nie wiem czemu. Chyba przez tą szarość/biel. ;) Ale tak robisz, na prawdę znakomite stylizacje. Gratuluję takiego talentu ;)
    Ps
    Masz super fryzurę ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska kolekcja, boski artykuł, boskie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowne ubranka i stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny artykuł! Mam podobne zdanie o nowych artykułach z Rio. Te, co tutaj umieściłaś są najlepszymi elemantami dostawy.
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja z kurtką i białą sukienką są bardzo ładne


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. stylizacje świetne, najbardziej do gustu przypadła druga ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Artykuł fajny i stylizacje też (oprócz pierwszej, uważam ją za niwypał) najlepsza jest trzecia i czwarta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał stylizacje są śliczne. Ogółem to twoja lalka przykuwa równo nimi uwagę. Mi najbardziej do gustu przypadła stylizacja 3 i ostatnia , w ostatniej stylizacji użyłaś tego prześlicznego swetra i on jest za Sm ! Naturalnie już go mam :D. A co do innych to też są pomysłowe i unikatowe w każdej można znaleźć coś oryginalnego i to mi się podoba. Ogółem to masz dużo rzeczy które mi się strasznie podobają a już są wycofane z starplazy :<
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry artykuł, fajne stylizacje. Ciuchy też są świetne! ;)
    Jedynie z niektórymi cenami w RiO przesadzili (czyt. kurtka za 20sd...)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo spodobała mi się nowa kolekcja z Rio, szczególnie, że jest tam wiele ubrań do wyboru dla użytkowników NSS. Artykuł bardzo ciekawy, mniej podobały mi się stylizacje.
    Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  24. Artykuł genialny a stylizacje przepiękne! Istne cudoszczególnie podoba mi się ostatnia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne stylizacje .artykuły też fajne ja sama zakupiłam ten biały długi sweter spodobał mi się i nie był drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizace cudowne *_* 1 i 2 naj,naj:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacje prześliczne!! zakochałam się w Twojej doll w stylizacji 5<3 ale 1,2 i 3 również mi się bardzoo podobają! artykuł świetny! czekam z niecierpliwością na kolejne tego typu, i przyznaję się że niektóre ubranka kupuję dopiero jak zobaczę je na innej doll w jakieś nieziemskiej stylizacji jak te Twoje, które zamieściłaś ^^ brakuje mi tylko w tym artykule takiej listy pozostałych ubrań które użyłaś w tych stylizacjach, tak żeby w razie czego wiedzieć w jakich sklepach w bazarku należy szukać brakujących drobiazgów xD

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń