2013/01/19

Wybór dnia

Nowy dzień, nowy wybór dnia. Taka kolej rzeczy. Dzisiejsze miano zyskała złota skrzynia ze sklepu Opulence, która kosztuje 19sd.  Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Jest klimatyczna i ma w sobie 'to coś'. Niestety, jej cena nie jest już taka fajna. W takim wypadku, obawiam się, iż nie trafi do mojego apartamentu. Może kiedyś, jeśli będzie mi pasować do jakiegoś pokoju.
 A Wy, co o niej sądzicie?

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które dostaną sd na jej zakup.


53 komentarze:

  1. Śiwetny jest ten kufer albe niestety bardzo drogi :( Mimo wszystko go kupię bo przypomina mi trochę jakiś piracki kufer xD
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna :) na serio boska jest
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć jeden pokój w apartamencie w takim stylu :)
    JOhanna1231

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna, jednak musiałabym się zastanowić nad jej kupnem. ;)

    natagod99

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam mieć taki kufer w rzeczywistości. Kojarzy mi się z przygodami i pirackimi skarbami. Na pewno go kupię. ;)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, ma piękne zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba :)

    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzynia jest naprawdę godna podziwu ! . Wygląda na skrzynię z jakiejś bajki o królewnie tylko nie mogę sobie przypomnieć o jaką bajkę dokładnie chodzi :) . Superr jest . Rzuca się w oczy obrazek który jest na pierwszym planie przypomina mi właśnie że stworzenia które widać bronią tej skrzyni . Zdecydowała bym się na tą skrzynię i bym kupiła . :D

    Pozdrawiam Serdecznie

    zuziarockerrr

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna, jedna z najlepszych rzeczy w tej kolekcji

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest świetna. Mam nadzieję, że niedługo ją nabędę.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna skrzynia ale chyba szkoda mi tyle sd.

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrzynia fajna, ale cena odstrasza :)

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  14. raczej wolę nowoczesny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna skrzynia ale trochę za droga.



    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podoba mi się jej cena ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. geniALNA !! must have

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  18. Odstrasza mnie cena. Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna, za to cena już nie xD
    glass000

    OdpowiedzUsuń
  20. Może kiedyś kupię ;)

    SweetDemi006

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa, ale nieprzekonująca. Nie do klimatów moich skromnych progów ;>

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny jest, może nadać fajnego klimatu, tylko ta cena ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chciałabym mieć ją w apartamencie .

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mii się podoba *u* Mimo wysokiej ceny, zamierzam go kupić ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie mi się podoba, no ale ta cena? Raczej nie kupię :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna! Taka urokliwa, zbiorę stardollary i kupię!
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się ta skrzynka całkiem podoba, ponieważ jest pomysłowa i fajnie można ją wykorzystać przy apartamencie związanym z morzem, skarbem czy też w zwykłym, lecz jak narazie nie mogę jej zakupić ponieważ 19 SD nie dam jednorazowo, ponieważ mam na konkurs do mojego klubu PICCERIA do którego zapraszam :D A co do wybrania ten skrzynki jako wybór dnia to się zgadzam podoba mi się
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  28. wygląda naprawdę niesamowicie ^^

    MissCaterpillar

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna, ale cena faktycznie zwala z nóg :/ Niestety, bo kupiłabym

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  30. Oryginalne . Dość nietypowe . myśle że bedzie pasowała do wiekszości wnetrz

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie podoba mi się,jest za droga i nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest nawet ładna i oryginalna.Do każdego pomieszczenia by pasowała:)
    MartaBad

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładna ale za droga ;)
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  34. Skrzynia jest ładna, jednak nie wiem czy bym ją kiedykolwiek wykorzystała, dlatego zastanowię się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie specjalnie nie zachwyca, wygląda ok. Jest bardzo ładnie wykonana i do tego strannie odwzorowane detale. Ja osobiście nie miałabym pomysłu na użycie jej.

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna, jak ktoś tu już wspomniał-niepowtarzalna. Ale cena... jak zwykle odpychajca.
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  37. Zaciekawiła mnie, choć pod względem graficznym jest słabo dopracowana. Jeśli przybędzie mi sd to kupię :D

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  38. swietny kufer....strasznie mi sie spodobal...jest swietnie wykonany...taki wytworny no i ten brazowy kolor...wyglada jak prawdziwy...chetnie bym go kupila ale niestety jak dla mnie jest troszke za drogi

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny :) Napewno kupie,gdy doplynie mi troche sd ;c

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna, na pewno się do czegoś przyda :D

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowna, muszę ją mieć!
    GWiaZDka...

    OdpowiedzUsuń
  42. sliczna!<3 dopracowana graficznie, tak jak napisałaś jest klimatyczna i do odpowiedniego wystroju jako antyk sietnie się spisze:) niestety jesli codzi o mnie to ja jej nie kupie bo jest za droga:]

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak jak napisała 1 osoba jest niepowtarzalna ; 3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń