2013/01/05

Ogółem

Nie chciałbym znowu się wyżalać czy coś, chciałbym tylko uczestniczyć w życiu tego bloga razem z Wami. Dodaje tu posty naprawdę sporadycznie, jakby Nejtl chciała - mogłaby mnie już dawno wyrzucić, ale tego nie zrobiła. Skoro już nawet do tego posta doszedłem chciałbym wiedzieć w którym kierunku mam iść, żeby każdy z was był usatysfakcjonowany z tego, co dla Was zrobię, napiszę czy zorganizuję. Nigdy nie uczestniczyłem w tak tętniącym życiem blogu, gdzie ciągle coś się dzieje. Nie wiem co mi wolno lub czego mi nie wolno. Może macie jakieś pomysły o które pytałem Was już serio bardzo dużo razy. Chciałbym tylko przeprosić załogę bloga za kolejny tego typu post który zaśmieca bloga ale dobrze się z Wami dogaduję i zostanę tu, jak długo tylko będę miał możliwość. 
Podzielcie się wszystkim, co Wam kiedyś przeszło na myśl - może być nawet najbardziej szalony pomysł, najwyżej będzie co 2 tygodnie. Możecie mi to ciągłe pisanie nie na temat mieć za złe, lecz ja czekam z niecierpliwością na komentarze z opiniami i pomysłami wszelkiego rodzaju, Marcel :)
+Wiem, że najbardziej zależy wam na grafice ale to odpada :( 

EDIT: Mam mały/wielki pomysł i jak tylko redaktorki będą obecne, skontaktuje się z nimi!

24 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o pomysły to mógłbyś zrobić serię poradników do robienia grafiki:)
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z asias222. Poradniki do robienia grafiki były by bardzo przydatne:)

    szecherezada5

    OdpowiedzUsuń
  3. asias222 ma rację, takie od podstaw, jaki program itd. Ty robisz super grafiki! Możesz również robić jakieś quizy, konkursy na stylizację z przez Cb wybranym ciuchem. Ponieś się fantazji, a posty staraj się dodawac częściej, bo są fajne i przydatne!

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak robić dobrą grafike!


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak! Grafika! Postaw na grafikę! Ale od podstaw, jak zrobić nagłówki itd. w gimpie (wszyscy go mają i mają możliwość jakby co ściągnąć) :)
    Życzę powodzenia!
    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z wypowiedziami wyżej. Twoje grafiki są świetne więc czemu nie zrobić poradnika? To coś co mogłoby ukazywać się co tydzień i pokazywać od podstaw jak zrobić świetny nagłówek. Oczywiście najlepiej byłoby zrobić poradnik pod początkujących i małe wprowadzenie np. o programie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Edit: Dopiero po dodaniu przeczytałam malutkie literki. Skoro nici z grafik.. to może jakieś oceny dollek? Np. wchodzisz na profil jakiejś dollki i oceniasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinieneś bardziej pogadać z resztą załogi niż użalać się nam, użytkownikom. Jeżeli nie wiesz co robić to opuść bloga i tyle. Nie bierz tego za złośliwość, a racjonalność. Mimo to, jeżeli potrzebujesz koniecznie pomysłu to zwyczajnie porób od czasu do czasu mini-konkursy na jakiś prezent z gif shopu chociażby, tutoriale jak zrobić dobry makijaż, metamorfozy ciuchowe, apartamentowe i makijażowe (jakoś nie widziałam tego na tym blogu, a jeżeli tak to bardzo dawno temu), oceny dollek, artykuły o najnowszej modzie z realnego świata + stylizacje na stardollu... Ogółem możliwości masz nieograniczone. Wystarczy, że dogadasz się z całą załogą by tematy waszych prac się nie powtarzały. Jednak jeżeli już na tym etapie brak ci wyobraźni, to co dopiero np. w stylizacjach?
    ~ WikaLucky1996

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zawsze interesuję posty modowe. Im więcej jest ich na blogu, tym lepiej, a z tego co wiem, tworzysz świetne stylizacje. No i małe konkursy na stylizacje też by były fajną atrakcją w postach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak jak wyżej ;3
    Uwielbiam notki poświęcone modzie.Podobno fajnie było wczoraj na czacie- może więcej takich spotkań? xD
    Ciekawe też by były posty z pomysłami na stylizacje dla SS i NSS.
    Albo jak zrobić ładny projekt w StarDensing.Życzę powdzenia w dalszym pisaniu na blogu ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcemy konkurs na najładniejszy apartament!

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  12. a może stylizacje dla nss czyli tylko za sm? to byłoby fajne ;p
    Emciak77

    OdpowiedzUsuń
  13. hot or not moim zdaniem by się przydało, większość osób chyba je lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby nie te małe literki poprosiłabym o poradniki w sprawie grafiki, ale jeśli naprawdę nie da się nic zrobić to może... jakiś poradnik makijażowy?

    OdpowiedzUsuń
  15. No to może przegląd interesujących osób na stardoll,tygodniowy. Jakieś osoby które mogą nas zainspirować. Wywiady z nimi.
    ?
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam sie z koleżanką wyzej :)



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie by było gdybyś na przykład zajął się wywiadami z innymi ciekawymi ludźmi, lub też pokazywał ich talenty, tyczy to się głównie dol i apartamentu. Albo jakieś talenty do robienia fryzów, obrazów, to już zależy od ciebie co do ciebie pasuje i czym chcesz się zajmować , my tylko możemy ci podpowiedzieć a nie wybrać kierunek :D. Ogółem fajnie piszesz, wykorzystaj to :3
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  18. ja czekam na jakąś inspirację, bo ostatnio nie mam kompletnie pomysłu na Dollkę, na jej stylizacje.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. stylizacje doll, ale rzeczy dotyczących starplazy. co warto posiadac w swojej szafie i te de.
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie by było gdybyś pisał jakieś poradniki co jest modne na Stardoll,a co już nie,mógłbyś od czasy do czasu robić jakieś konkursy na stylizacje z wybranym przez ubraniem ze starplazy czy chociażby mógłbyś zrobić wywiady ze sławnymi użytkownikami na Stardoll.Napewno wszyscy są ciekawi skąd dana osoba czerpie inspiracje i jak to było z jej początkami na Stardoll.Naprawdę,wybór możliwości jest wiele,fajnie piszesz,robisz ładne stylizacje.Wykorzystaj to i pokaż na co cię stać :) Szkoda,że grafika odpada bo miałam jeszcze taki pomysł,by zrobić poradniki dla początkujących w gimpie.No,ale trudno się mówi :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  21. dziewczyny mają rację wystarczy parę konkursów na stylizację, dziewczyny z chęcią biorą udział w tego typu konkursach, ja niestety nie mam na to za dużo czasu dlatego wolę mini konkursy^^ ale bardzo lubię poczytać artykuły o modzie, ciekawych stylizacjach z wykorzystaniem nietypowych ubrań które w efekcie końcowym tworzą coś naprawdę oryginalnegoxD miło się takie rzeczy czyta, a i oglądanie stylizacji jednocześnie jest też sympatyczne dla oka:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń