2013/01/15

Styczniowe HB

Późno, późno, ale lepiej niż wcale. Dziś admini dodali nam zapowiedź styczniowych Hot Buysów.
Najszybciej pojawi się, bo już za 3 dni, wzorzysta i sztuczna kiecka. Ogółem średnio podobają mi się ubrania, na pewno wyczekiwać będę żółtej sukienki, która może świetnie rozjaśnić stylizację i kurteczki, choć ta wydaje się być troszkę tandetna. Oczywiście musimy poczekać, aby zobaczyć jak ubrania będą wyglądały na lalce.

 

Co myślicie o HB?

Dziękuję magazynka00 i jarus55, którzy pomogli mi z dodaniem screen`a.
P.S.: Zapomniałam dodać, że jeszcze w tym tygodniu pojawi się artykuł o sportach zimowych, feriach.
Wyczekujcie! 


40 komentarzy:

  1. Na razie spodobała mi się tylko żółta sukienka. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez się podoba żółta sukienka, jeszcze brązowa kurtka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kupię kurteczkę, ale to zależy od ceny :) Żółta sukienka też jest bardzo ładna. Ogólnie to reszta nie zachwyca.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się tylko żółta sukienka... Może kupię też torebkę z tej samej lalki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało, żeczy mi się podoba, ale ogólnie to jest super !!! Długo czekałam na styczniowe hot buysy *.*

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne buty są ekstra :) na pewno je kupię


    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi do gustu przypadła zółta sukienka, kurteczka i czarne buty. Na te rzeczy z pewnością się zdecyduję i zagoszczą w mojej szafie! Co do reszty będę musiała poczekać i zobaczyć jak będą wyglądały na lalce. Jeżeli coś jeszcze mi się spodoba to z pewnością postaram się to kupić

    + Jest nowy wybór dnia : )

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  8. Ruda kurtka *-* żółta sukienka też wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka może być ciekawa, sukienkę pewnie też kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie są rewelecyjne, ale kilka z nich mi się podoba. Na pewno kupię kurtkę, żółtą sukienkę, przeźroczystą torebkę i kapelusz. Co do reszty - nie wiem. Najbrzydsza jest ta torebka do ręki.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  11. a patrzyłam kilka godzin temu i nie było jeszcze ! :O
    ale fajnie, że będą :3 podoba mi się sukienka, bransoletka i kurtka.. ale zapewne będą bardzo drogie :c

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka i te czarno różowe buty najlepsze :)

    SweetDemi006

    OdpowiedzUsuń
  13. żółta sukienka jest ładna, ale jakoś te hb mnie nie zachwycają.. kolekcjonerzy raczej nie będą się o nie bić. A tak ps. Nie wiem dlaczego autorzy bloga tak przystopowali z dodawaniem postów. jedynie miss miley się stara. Dodajecie jakiś 1 post na 1 dzień. Brakuje mi konkursów, stylizacji, zabaw i innych atrakcji :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweetasne naprawde mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  15. ''PS'' zapisuje się o tak: PS
    a nie jakieś P.S. itp. -.-'

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka, sukienka i pasek najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. /The one that got away.
    koniec semestru przygniata.
    Glany glany i jeszcze raz glany. Ciekawe ile zażyczą sobie za pasek i jak będzie wyglądać ta kurteczka.

    OdpowiedzUsuń
  18. @Zosia
    nie, jest to niepoprawne :)
    zapytaj się swojej nauczycielki od języka polskiego.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Żółta sukieneczka zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. @ The one that got away.
    Jak już powiedziałam postaram się dodać artykuł w tym tygodniu ;)
    Dziękuję też za miłe słowa.

    Dziewczyny nie mają teraz czasu - wystawianie ocen to poważna sprawa, więc normalne jest to, że nie piszą postów.

    @ CAMILLE ♥
    PS to oficjalna forma, ale ta używana przeze mnie też jest dopuszczalna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. @ miss_miley_van
    jak już wspomniałam, radzę się zapytać swojej nauczycielki od polskiego. gdybyś tak napisała na sprawdzianie byłby punkt mniej.
    so you know, sweetie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko mi sie podoba. Och, ta limonka.. ♥ bardzo udana reklama, ponieważ rozświetla nasze szare, ponure dni i dodaje nutkę wesołego lata w nasze skromne szafki. kto am skromne to ma skromne. ;)
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zrobić taką zapowiedź? Bo ja nie wiem :<

    OdpowiedzUsuń
  26. W końcu Hb. No żółta sukienka ładna. Torebka też ładnie wygląda ;) I to brązowe coś ;) Z resztą zobaczy się jeszcze jak to będzie na doll wyglądać ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  27. żółta sukienka *-*
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  28. Camille@
    Mam pana od polskiego. :)
    Wracając do tematu - ta forma jest jak najbardziej poprawna. Tyle, że częściej jest ona uważana w internecie aniżeli w życiu rzeczywistym.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jedyna rzecz jaka mi się podoba to żółta sukienka. Raczej nic poza nią nie trafi do mojej szafy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko oprócz sukienki jest okropne...

    OdpowiedzUsuń
  31. żółta sukienka prezentuję się najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czarne buty i żółta sukienka są cudowne :D Kurtka tez niczego sobie, zobaczę jak leży na doll

    OdpowiedzUsuń
  33. Żółta sukienka jest ładna, a do reszty nie jestem pewna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  34. Mogło być lepeij ;/


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  35. Uważam że trochę te Hb za późno bo jak są porozmieszczane w miesiącu to jakoś znajdę na to SD, a jak prawie co 2 dni będą dochodzić to nie wiem czy uda mi się wszystkie zakupić. A co do tych ciuszków, szkoda że nie ma czegoś zimowego bo letnich ciuszków mam ogrom a tych zimowych już trochę mniej, fajnie też zrobiłaś to najeżdżanie :D. Nie wiem jak to się robi ale fajny efekt daje. Ja z tej kolekcji zamierzam wszystko kupić, ponieważ kolekcjonuje Hb :>
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak tak i jeszcze raz tak <3
    Rzeczy podobaja mi sie.Mam nadzieje ze nie beda drogie :) Napewno kupie buty i sukienke ;3
    niania00

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem oczarowana zółtą sukienką *-* podoba mi się też kureczka, tylko jestem ciekawa jak będzie leżeć na dolce. Poza tym, czerwony pasek ze złotym akcentem prezentuje się bardzo ładnie . Kupię też pewnie czarne buty z rozwiązanymi sznurówkami, bo wydaje mi się, że w bazarku będzie można na nim sporo zarobić =)

    OdpowiedzUsuń
  38. prawda, prawda :) trochę za późno dodali zapowiedź styczniowych hb, podobają mi się żółta sukienka i brązowa kurtka, fajne sa jeszcze czarno-różowe glany :)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń