2013/01/10

Nowości w Winter Peak

Do sklepu Winter Peak trafiła dziś nowa kolekcja. Jeśli mam ją ocenić okiem amatora, którym bezsprzecznie jestem, to jej największym atutem są dekoracje. Urocze świeczki, które dodadzą naszym apartamentom przytulności, poduszki z jakże oryginalnymi nadrukami przedstawiającymi sowy... Raj dla osób dbających o szczegóły! Oczywiście warto też zwrócić uwagę na meble, bo i w tym przypadku stardollowi graficy nieźle się spisali. Futrzane sofy, masywny kamienny kominek(chociaż to już nie mebel), a nawet stół z palącym się na środku ogniem! Warto przyjrzeć się bliżej tej kolekcji. Ceny wahają się od 30sd do 4sd oraz od 40sm do 80sm. Pojawiły się także dwa tła za 30sd dostępne wyłącznie dla osób posiadających moduł Alpine Chalet. Kupicie coś z tej kolekcji?











26 komentarzy:

  1. Piękne wnętrza, ale wnętrza sklepu wyglądają jak te z LE, a same meble to samo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tło z prawej jest ekstra, możliwe, że kupię ;) I zbankrutuję przez te wszystkie nowe dostawy :) Zapewne coś kupię ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna kolekcja i te śliczne tła :D też nie umiem dekorować apartamentu, ale może coś pokombinuje z tymi rzeczami

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się mega! :)
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny pomysl z tymi wnetrzami ! i wcale nie az tak drogie jak na duzy pokoj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. to wnętrze ma chyba jakiś błąd. użyć można tylko do zwykłych pokoji, a nie pasuje do nich...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Jak LE, szkoda, że brak kasy xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się ta cała dostawa bardzo podoba ! I na pewno sobie coś z niej zakupie, już to po części zrobiłam ale jeszcze nie wszystko zakupiłam, ponieważ nie mam tyle jeszcze pieniędzy na koncie. Wnętrza są też bardzo ładne, za razem pomysłowe, oryginale i kreatywne, lecz niestety na zakup choćby jednego z nich sobie nie pozwolę ponieważ 30 SD, to nie na mój licznik.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Suoer kolekcja brakuje mi kliku rzzeczy na komode i napewno coś kupię ;)




    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostawa jest całkiem nie zła, niestety większość rzeczy jest droga ale myślę, że na pewno kupię wiszącą lampę za 9sd i świeczki za 40sm i 45sm :)
    Bardzo podoba mi się pierwsze wnętrze może kiedyś je kupię bo na razie szkoda mi kasy ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. dostawa jest podobna do tej LE - udana




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wnętrza fajne, chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne mebelki, mogłabym mieć taki apartament ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym kupiła wnętrza ale kasy mi brak :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduszki za sm z pewnością kupię co do reszty nie wiem. Cała dostawa jest bardzo ładna i utrzymana w klimacie zimowym (:

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 tło jest ładne i zastanawiam się nad jego kupnem. :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  17. super,na pewno kupię, ale tylk wnętrze ( w sens, nie chcę śniegu :D)

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  18. Wnętrza są cudowne <3
    Сhyba coś kupię :)

    niania00

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo ładnych rzeczy, z pewnościa coś kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Może się skuszę na jakieś wnętrze. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  21. Udana dostawa, oprócz paru elementów. Rzeczywiście tutaj jest dużo detali.
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  22. Sofa wzorem wygląda jak z LE Decor z I kolekcji, tylko kolory inne ;) Jak będę mieć stardollary, na pewno ją kupię !

    0lusia69

    OdpowiedzUsuń
  23. jak tylko zobaczyłam ta kolekcję to się zachwyciłam! I tak naprawdę dla tych cudnych wnętrz a dokładniej dla Alpine Chalet Indoor View<3 specjalnie zakupiłam cały Alpine CHALET i nie żałuję, naprawdę się opłacałoxD w sumie to już od dawna miałam to zrobić ale nie mogłam się jakoś zebrać i właśnie ta kolekcja mnie do tego zachęciła, więc to mówi samo za siebiexD zakochałam się w tych meblach i dodatkach. Zwłaszcza w wiszących futrach (mam nadzieję że są sztuczne^^) kamiennym kominku, beżowym futrzanym fotelu i dopracowanym stoliku jak z kolekcji LE. Jestem mile zaskoczona całą kolekcją i tym że nie jest wykonana na odwal się a nawet bym powiedziała że jest bardzo dopracowana i staranna.

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń