2013/01/20

Nowy HB


Od dzisiejszego dnia, mamy szansę kupienia świeżutkich HB. Są nimi czarno - malinowe glany, pochodzące ze sklepu Fallen Angel. Kosztują 10 sd, więc nie ma jakiegoś dramatu. Szczerze mówiąc nie bardzo przypadły mi one do gustu, mimo swego oryginalnego wykonania. To po prostu nie mój styl. Jestem jednak pewna, iż owe buty znajdą wierne grono fanów. Zastanowię się jeszcze nad tym zakupem, bo może się kiedyś przydadzą. Kto wie?

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które dostaną sd na ich kupno.







77 komentarzy:

  1. Nie przepadam za glanami ale te mnie akurat bardzo zachwyciły, są po prostu ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są ładne i je kupie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu Twoje obrazki są takie rozmazane?

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie są piękne :) Całkowicie w moim stylu ;p Kupiłam je od razu jak weszły do starplazy. Ja zobaczyłam je na zapowiedziach to już nie mogłam się doczekać kiedy je kupię ;p
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl, ale nie mogłam im się oprzeć, dlatego kupiłam ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  7. buty są ładne, ale byłyby o wiele lepsze bez tego różu :>

    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię tego stylu ;/


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, podobają mi się, na pewno je kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekalam na nie. *>*
    Sa cudowne! <33

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  11. sa swietne, musze je miec
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne są, ale trochę nie chwycił mnie ten róż. Zastanowię się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiałabym się jeszcze zastanowić nad kupnem. Są ładne, nie ukrywam, lecz pewnie bardziej przypadłyby mi do gustu w nieco innej kolorystyce... ;)

    natagod99

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są oryginalne, cena też nie jest za wysoka jak na HB. Może się skuszę

    Asiekn.xd

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym żeby witały w mojej szafie : )

    wiktorianawoj

    OdpowiedzUsuń
  16. wiktoria.buziak : też bym chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty byłby ładne gdyby nie ten różowy, nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  18. Te buty mi się chyba najbardziej podobają ! Raczej że je kupie ale mi troche żal kasy bo mam tylko 10 sd ;/

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam glany, te wyglądają świetnie, chociaż różowe podeszwy mnie nie zachwycają. ;)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne. Chętnie bym je kupiła, gdyby nie brak kasy.

    Miss_Paula1247

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłabym gdyby nie ten różowy ;p


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podobają mi się ;/
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie są ładne. Z pewnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny kolorek malinowy, proszę sd!

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne <3 ale nie kupię-brak sd
    ewnit19867

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego tylko miss_miley się stara? ;( Nejtl np. chyba od tygodnia nie dodała posta, już nie mówiąc o wynikach czy nagrodach za wygrane. ( czekam chyba od 2 tygodni na 40 sd...) rozumiem, że jest nauka ale przecież zawsze można znaleźć z 15 minut na rozdania, czy coś.. ps. jest 20 stycznia, a ciągle na dole widnieje makijaż grudniowy... proszę was. bądźcie jak dawniej :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi sie połączenie tych dwóch kolorów. Na jednym z moich kont butki zostały zakupiony to mój pierwszy HB z tej serii.. Teraz tylko czekać na żółtą sukieneczkę i kurteczkę.

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  28. chociaz to nie jest moj styl buty bardzo mi sie podobja. Nie dsc ze sa ladne a kolry super polaczne to jeszcze stosunkowo tanie jak na hb

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładne, ale nie w moim stylu, więc nie kupię.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak na glany są bardzo ładne:)
    MartaBad

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne, gdybym tylko miała kaske...
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podobają! :) kupiłam

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja kupiłam zobaczyć jak wyglądają, ale na innym koncie i nie pobrało mi kasy. Hahahahah

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  34. Prawie jak oje w realu :P



    Johanna1231

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo mi sie podobaja te buty mimo to ze nie przepadam za glanami...te sa na prawde swietne...podoba mi sie zestawienie kolorow no i nawet ladnie wygladaja na lalce...bardzo chetnie je kupie

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty świetne, aczkolwiek uważam że śmiesznie są wykonane. Jakby wycięte z czegoś. :D
    karolusia22

    OdpowiedzUsuń
  37. A tak poza tym, to kiedy rozlosujecie, kto dostaje sd na inne hb i wd? Już sobie trochę czekamy... ;)

    natagod99

    OdpowiedzUsuń
  38. a ja lubię galny ;>
    te buty są wręcz genialne ! jedne z najlepszych hotbuys'ów ;)niedrogie wiec na pewno kupię !

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  39. Są ślicznee *u* Mi przypominają bardziej martensy ^^

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  40. Kojarzą mi się z Edwardem w Fullmetal Alchemist. :D

    OdpowiedzUsuń
  41. hmmm.. oryginalne :D
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam glany *-* Te są cudowne <3

    Vectronis

    OdpowiedzUsuń
  43. mi sie podobają, fajne i na dodatek tani hot buys, kupię. ;)
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  44. Są świetne, jednak nie wiem czy będę potrafiła je dobrze wykorzystać w stylizacjach. Muszę się zastanowić.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  45. Są przepiękne..:)
    CandyGirl_24

    OdpowiedzUsuń
  46. kiedy zobaczyłam zapowiedź hb wiedziałam, że je muszę kupić <3

    Ulcia_98

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi te buty przypadły do gustu, lecz wyglądały na zapowiedzi znacznie lepiej moim zdaniem. Jednak na mojej dol całkiem fajnie że prezentują, już je kupiłam , ze względu też że je kolekcjonuje. W reali moim zdaniem wyglądają ciekawiej niż na stardol, ale ich pozytywną cechą na stardol jest to że są tanie bo tylko 10 SD. a SD na ich zakup jakbym wygrała spożytkowałabym na następny :D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię tego typu buty a te są fajne i napewno kupię. Do tego tanie jak na hb, a to rzadko się zdarza... :D

    OdpowiedzUsuń
  49. naprawdę fajnie wykonane są i nawet kupiłabym je, pomimo, że to nie mój styl, jednak sądzę, że będą mi zbędne w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ładne nawet i za rozsądną cenę ;)

    http://jestem-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie są zbyt piękne, ale też nie brzydkie. Podsumowując: nie kupię ;)

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  52. Oooo supcio! Tanie jak na HB! :) CharmAnulka

    OdpowiedzUsuń
  53. Są ładne lecz ... nie mam sd na ich kupno :[

    Pozdrawiam,szalonatylkoja1 !

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię tego typu buty a te są fajne i napewno kupię. Do tego tanie jak na hb, a to rzadko się zdarza... :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie, ale nie kupie, bo to nie moj styl.

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajne z chęcią bym je kupiła tylko że nie mam sd



    MissMalgosia123

    OdpowiedzUsuń
  57. Genialne, jak tylko zdobędę jakoś sd, pierwsze co kupię to te buty :D

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajne! Świetnie dobrane kolory. Poza tym cena jest jak na hot buys przystępna, więc jak tylko zbiorę stardollary, to skuszę się na ich zakup. Będą bardzo fajnie pasować do różnych stylizacji.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  59. super są! oryginalnie wykonane:) za 10sd się opłaca i na pewno kupię^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  60. matko , zakochałam się :oooo

    OdpowiedzUsuń
  61. Czy tylko ja widzę w nich pierwowzór zaczerpnięty z DKNY'09?...

    OdpowiedzUsuń