2013/01/30

Wyniki mini loeterii

Jak obiecałam jeżeli będzie przynajmniej 40 zgłoszeń podaję wyniki. Jestem pozytywnie zaskoczona aż tyloma zgłoszeniami. Obiecałam także, że jeżeli będzie 80 zgłoszeń dorzucam następne kilka nagród ale po dłuższym przemyśleniu jest to bez sensu bo przecież kto to już może mieć a więc pojawi się następna mini loteria :D Przejdźmy do wyników tej loterii.

Hot Buys Chevron Leggings -LadyAmandaxD
HotBuys Polka Dot ramper - polafasola22
Hot Buys Shoes - NeonowaSzpilka
Hot Buys Leopard Print Top - Karla369
Hot Buys Dyed Dress - anitka
Hot Buys Ruffle Dress - nivea11

Po rzeczy zgłaszacie się do mnie, missmis5.
Na odbiór nagród macie czas do 14.00 31.1 2013r.

Następna mini loetria;


Zasady;
 -być obserwatorem bloga
- napisać w komentarzu "zgłaszam się" (KONIECZNE)
- napisanie jaką rzecz chciałabyś/chciałbyś
-napisanie rzeczy, którą się już posiada
-posiadać 2sd, 2sm na zakup 

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :D

missmis5

143 komentarze:

  1. zgłaszam się!
    nie mam niczego
    chciałabym hb stripe sweater :)

    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.
    Chciałabym Hotbuys Wing Tee, mam Hotbuys Pretty in Love bag
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialabym hb wing tee
    zglaszam sie
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się
    nie mam niczego
    chciałabym HB stripe sweater



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się

    Mam Polka Bow Purse i Hot Buys Runners

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Mam Polka Bow Purse
    Chciałabym HB Wing Tee lub HB Stripe Sweater
    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam buty hb. Chciałabym Hot buys shorts
    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się
    nie mam nic
    a przyjmę wszystko ;p
    Emciak77

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział Amy00709 :) Nie mam nic z tych rzeczy więc przyjmę wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Chciałabym kolorowy sweterek z Hot Buys. Niczego stąd nie posiadam.
    Adunia4380

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam sie
    chciałabym hb wing tree
    kropeczka108

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Chciałabym torebkę Mortal Kiss.

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Chciałabym sweter. Nie mam nic.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się^^

    poproszę
    Hot Buys Pretty in Love bag
    lub
    Hotbuys Wing tee
    lub
    Hot Buys Stripe Sweater

    (nie mam nic)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje jako wixx,
    chcialabzm hb sweter, nie mam nicyego, wiec moye bzc tey torebka, lub co tam ci sie rozlosuje ;)
    i...love..you..

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się chcę Mortal Kiss :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się.
    mam buty HB.
    chciałabym bluzkę HB ze skrzydłami.

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się

    chciałabym Hot Buys Wing tee

    posiadam buty, torebki i szorty

    MARTUNIA29

    OdpowiedzUsuń
  20. zg się
    nie mam niczego
    chcę torebke z mortal kiss
    niunia0010

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam sie nie mam niczego ale chciałabym sweterek :)i mam pieniądze na zakup ;)

    ynikola

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się
    nie mam nic
    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :)
    Chciałabym Polka Bow Purse albo HB Wing tee.
    Resztę rzeczy mam :)
    sell01

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    Chciałabym Polka Bow Purse

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się
    Chciałabym HotBuys Wing tee
    Mam te byty i torebke hb
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się
    nie mam nic
    chciałabym Hotbuys Wing tee

    doncia2012

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się.
    Chciałabym HB stripe sweater.
    Nie posiadam nic z tych rzeczy.

    Majka_88

    P.S. Mogłabym cokolwiek wygrać ale najbardziej podoba mi się ten sweter;)

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się , chciałbym polka bow purse, nie posiadam żadnej rzeczy z tej loterii :)
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się! :)
    Bardzo chciałabym dostać Hotbuys Wing tee. Resztę mam.
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  30. ZGŁASZAM SIĘ .

    Chciałabym Hotbuys wing tee


    Nie mam nic z tych rzeczy ;)


    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się
    chciałabym hot buys wing tee
    pozostałe rzeczy juz posiadam

    maria797

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się
    nie posiadam rzednej rzeczy
    chciałabym : obojętnie co , ale jak mam wybierać to bh pretty in love bag :)

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    Nie mam niczego z tych rzeczy.
    STAR28G

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się
    selena1295
    chciałabym Hotbuys Wing tee lub Hot Buys Stripe Sweater
    mam już obie torebki

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się. nic nie mam. Chciałabym ten 3 sweter

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się
    nie mam nic z tych rzeczy
    chciałabym Polka Bow Purse

    Paulga

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się
    anella1998
    nie mam nic a chciałabym hotbuys wings tee
    :>

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się. ;p

    Chciałabym HB Wing tee, mam HB Runners i Polka Bow Purse.

    lilian_black

    OdpowiedzUsuń
  39. mam torebke z mortal kiss,
    sweter i buty Hb

    ZG

    najbardziej bym chciała bluzke

    ale mogą być szorty lub torebka hb

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się :)

    nic nie mam
    chciałabym dostać HB Stripe Sweater

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się.
    Mam hot buys runners.
    Chciałabym hot buys pretty in love bag :3
    zuzanna123candy

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się
    nie mam niczego a chce polka bow purse

    anella1998

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się
    pineczka1
    Chciałabym HB stripe sweater
    Nie mam żadnej z tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się chciałabym hotbys stripe sweater

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłasza się ;D
    nie mam nic z tych rzeczy chciałabym Hot buys Stripe sweater ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się. Mam już sweter w paski. Chciałabym różową bluzkę.
    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się .
    Mam Polka Bow Purse
    Chciała bym HB Stripe Sweater


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się
    mam obydwie torebki, chciałabym bluzkę ze skrzydłami :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się. Na sd jestem miniak
    mam torbę z montral kiss, a chcę shorty hb.

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się, najbardziej chciałabym Hot Buys Stripe Sweater, mam torebkę hb, mam 2sd/2sm kala_9507

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłszam się
    Mam buty hb, spodenki hb, torebkę Mortal Kiss.

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się! :)
    Chciała bym Hot Buys Runners lub Hot Buys Stripe Sweater :D
    emo012Fairy

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się
    Nie mam nic
    Chcę 1 bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się!
    Darina5533
    Chciałabym hot buysy ;dd

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się

    Chciałabym torebkę HB,lecz ucieszyłabym się z każdej rzeczy

    lady166

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się.

    Mam już sweterek, chciałabym torebkę hb

    izolda1996k-k

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się.
    chcę hot buys stripe sweater :)

    natagod99

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się :)

    bardzo mi się podoba bluzka Hotbuys Wing tee.

    W swojej kolekcji posiadam tylko torebkę Polka Bow Purse z Mortal Kiss, więc zadowoli mnie cokolwiek :D

    bertaa.96

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się :)
    chciałabym dostać którąś z bluzek, najbardziej sweter.
    Posiadam torebkę
    Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  61. MissPatrycja14
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się
    Mam "Polka Bow Purse", a chciałabym "Hotbuys Wing tee". :)

    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się. najbardziej chciałabym HB Stripe Sweater. Nie posiadam żadnej rzeczy.
    Gratuluję zwycięzcom. :3
    aniol-juleczka

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się
    nie posiadam żadnej z tych rzeczy a chciałabym Hot Buys Stripe Sweater
    albo Hot Buys Pretty in Love Bag

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się.
    Mam już Polka Bow Purse.
    Chciałabym HotBuys Stripe Sweater lub HotBuys Wing Tee.
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się.

    Mam Runners i Polka Bow Purse.

    Chciałabym Wing Tee.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się


    chce Hotbuys Wing tee

    swiadomosc

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się
    mam torebkę

    chciałabym bluzkę w paski

    Hela2104

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się!
    Chciałabym Hot Buys shorts.
    Posiadam Polka Bow Purse.

    nick:Can.dy17

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się ;)
    chciałabym hb wing tee lub hb stripe sweater

    nie mam nic

    -carolla-

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się.Chciałabym Polka Bow Purse,nie mam nic z tych rzeczy.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się!
    Chciałambym Mortal Kissa! Proooszę!
    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się :3
    nie mam nic a chciałabym Hotbuys Wing Tee
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  75. Dobrze, że piszesz, że potrzeba 2 sd/2 sm na zakup.

    Zgłaszam się.
    nie mam żadnej z tych rzeczy.
    Chciałabym HotBuys Wing Tee ;]

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się

    Nie am niczego

    Chciałbym HOTBUYS WING TEE

    FunOpler

    OdpowiedzUsuń
  77. zg siem ; p

    nie mam nic . chce polka bow purse :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się

    Nie posiadam żadnej z tych rzeczy

    Chciałabym Hot Buys Stripe Sweater

    MissWemona59

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się. Mam już torebkę Polka Bow Purse. :) Chciałabym sweter . ;]

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się
    Chciałabym którąś z koszulek
    A mam spodenki i torebkę w serca

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się. Chciałąbym Hb Wing tee, ale inne rzeczy też z chęcią przyjmę, oprócz Hb Pretty in Love bag i Hb Runners, gdyż te rzeczy posiadam :) Misskaty20000

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się
    chciałabym Hot Buys Stripe Sweater
    nie mam nic z tych rzeczy

    laska14

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się
    chciałabym Hot Buys Stripe Sweater ;)
    Nie mam nic z tych rzeczy

    KeshaSabert

    OdpowiedzUsuń
  84. Hej! Zgłaszam się.
    Chciałabym Polka Bow Purse. Mam Hb Stripe sweater i HB Runners.

    Pozdrawiam!

    nina10000000

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się

    nie posiadam niestety nic

    chciałabym Hotbuys wing tee

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się :)

    Chciałabym sweter

    mam buty HB i torebkę z Mortal Kiss :)

    Nadia1208

    OdpowiedzUsuń
  87. zgłaszam się :)
    chciałabym HB Pretty in Love Bag
    mam Mortal Kiss
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się
    chciałabym Hotbuys Wing tee
    posiadam Polka Bow Purse
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się!
    Mam: Torebkę z Mortal Kiss
    Chcę: HB Wing tee

    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się . Chciałabym HB Wing tee. Mam Polka Bow Purse.

    anitka

    OdpowiedzUsuń
  91. zglaszam sie
    nie posiadam zadnej rzeczy
    najbardziej chcialabym wygrac te spodenki

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  92. zglaszam sie
    nie posiadam zadnej rzeczy
    najbardziej chcialabym wygrac te spodenki

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  93. zglaszam sie
    nie posiadam zadnej rzeczy
    najbardziej chcialabym wygrac hot buys stripe sweater ;))

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się :)
    Nie mam nic.
    Chciałabym Hotbuys Wing tee.
    Na stardoll jako Znieczulona.

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się
    chciałabym Polka Bow Purse
    resztę mam.
    mam sd i sm na zakup.

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się, nie mam nic. Chciałabym torebkę z POLKA BOW PURSE



    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się, nie mam nic. Chciałabym torebkę POLKA BOW PURSE.weronika16

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się. MisNike1999
    Nie mam nic, a chciałabym szorty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Gratuluję !! ;D

    Zgłaszam się ;*

    Chciałabym Hotbuys Wing tee,
    z tych rzeczy nie mam niczego :)

    Princessa_W.R

    OdpowiedzUsuń
  100. mmm <3 zgłaszam się ! może wreszcie uda mi się zdobyć tą bluzkę ze skrzydłami :3
    mam już torebkę

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszam się
    Mam spodenki i torebkę Mortall Kiss

    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  102. zgłaszam się
    chciałabym.. sweter
    posiadam Polka Bow Purse

    Adula100

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się.
    Chciałabym Hotbuys pretty in love,h-b short ,lecz mogąbyc jeszcze te inne
    pozdrawiam,powodzenia

    marysiad

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się! Chciałbym Hotbuys Wing tee.

    krzysio100

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszma się. Nie mam nic. chciałabym albo krótkie spodenki albo sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. zgłaszam się :)
    chciałabym hb wing tee albo polka bow purse
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  107. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  108. zgłaszam się
    posiadam wszystko oprócz HB Runners
    kopciuszek234

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam się! Chciałbym Hotbuys Wing tee.
    mam reszte
    kemi14

    OdpowiedzUsuń
  110. zgłaszam się !
    nie mam nic z tych rzeczy, a chciałabym Pretty in Love bag
    Karla369

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się
    Nic nie posiadam, więc mogłabym dostać coś obojetnego
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się, chce Hotbuys Wing tee, ale nie mam nic wiec cos innego tez przyjme
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się
    Mam HB Pretty in love bag,Polka Bow Purse.
    Chciałabym HB Wing tee
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się! :)
    Nie mam żądnej z tych rzeczy, ale najbardziej bym chciała Wing tee :)
    zuzka19

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się.
    Nic z tego nie mam, więc chętnie przyjmę obojętnie co, jestem otwarta na dary. ;)
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  116. zgłaszam się
    jestem obserwatorem
    mam Polka Bow Purse a chciał bym Hotbuys Wing tee
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  117. zgł sie
    nie mam nic
    żalezy mi na HB stripe sweater
    selenalady

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam się.
    Nie mam nic, chciałabym HB Wing Tee albo Polka Bow Purse, ale przyjmę praktycznie wszystko:)
    GWiaZDka...

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się
    Nie mam nic
    Chciałabym "HB Pretty in Love bag"

    Kasi 1034

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgłaszam się

    Mam: Hot Buys Pretty in Love bag
    Chciałabym bez różnicy co, oprócz tej torby Hot Buys, którą mam

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  121. Zgłaszam się:)
    Chciałabym Hot Buys Wing tee ,posiadam sweter i szorty:)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  122. - obserwuję ;)
    - zgłaszam się
    - chciała bym 'Polka Bow Purse'
    - nie mam nic z tych rzeczy
    - mam 2 sd ^^
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  123. zgłaszam się
    Chciałabym HB Shorts

    OdpowiedzUsuń
  124. zgłaszam się
    chciałabym Hotbuys Wing tee

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  125. chciałabym dostac Hot Buys Wing tee albo Hot Buys Stripe Sweater

    zg

    Sarusia64

    OdpowiedzUsuń
  126. Zgłaszam się
    Wszystkie są super więc obojętnie
    Posiadam :)

    madzik1616

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się!
    Chciałabym torebkę z Mortal Kiss.

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się!
    Chciałabym Hot Buys Pretty in Love bag :)
    Nie mam żadnej w wymienionych.

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  129. Zgłaszam się!Chciałabym Hot Buys Stripe Sweater.Nie posiadam zadnej z tych rzeczy ;( nazywam się Beti147K

    OdpowiedzUsuń
  130. Zgłaszam się!
    Jestem obserwatorem
    Nie mam nic z tych rzeczy
    Chciałabym Hot Buys Wing tee albo Hot Buys Stripe Sweater
    Mam 2 sm :D

    ClawdeenWolf.22

    OdpowiedzUsuń
  131. zgłaszam się
    chciałabym Hot Buys Pretty in Love Bag :)


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  132. Zgłaszam się :))
    Chciałabym: Hotbuys Wing tee
    Mam:Polka Bow Purse, Hot Buys Runners

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  133. Zgłaszam się
    Chciałabym Hot buys wing tee
    nie mam niczego
    WikaLucky1996

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgłaszam się!
    HB Stripe Sweater
    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się .
    Mam polka bow purse .
    Chciała bym spodenki lub sweter .
    sliczna.lili

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam się
    Mam obie torby, buty i sweter hb.
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  137. zgłaszam się :) Mam już Polka Bow Purse :) Chciałabym Hotbuys Wing tee *.*

    OdpowiedzUsuń
  138. zgłaszam się ;)

    chiałabym Hot Buys Pretty In Love bag.moze być również coś innego ;)

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  139. ZGŁASZAM SIĘ
    Nie mam nic z tych rzeczy i bardzo chciałabym mieć torebkę z Mortal Kiss
    (Polka Bow Purse)

    OdpowiedzUsuń