2013/01/26

Płać i płacz albo...

...albo ubierz się podobnie i taniej. Jest pewna grupa ubrań na stardoll, zwana potocznie cennościami. Większość z nich jest niepowtarzalna, wykonana świetnie przez grafików, limitowana lub po prostu pożądana przez większą ilość stardollowiczów. Aczkolwiek, niektóre z cennych rzeczy wyglądają tak samo lub podobnie do innych ciuchów, które możemy znaleźć w starplazie lub starbazzarze, za wiele mniejszą cenę niż ubrania, za które musielibyśmy zapłacić kilka tysięcy stardollarów.
Wybrałam dla Was dziś kilka ubrań/dodatków, na ich przykładzie chciałabym pokazać Wam opisane wyżej podobieństwo. 

Ashley Dress to jedna z droższych sukienek na stardoll. Pochodzi z kolekcji Mary-Kate and Ashley RC i o ile reszta sukienek z kolekcji jest niepowtarzalna, to ta wydaje się być zwykłą, czarną mini. Do jej zestawienia potrzebny jest nam cardigian z rękawami 3/4, ew. koszulka z takimi rękawami. Najważniejszy jest dekolt, musi być okrągły i nie za płytki. Spódnica powinna być prosta i krótka. 


Spódniczka jest jedną z bardziej pożądanych rzeczy z pierwszej kolekcji ELLE, tuż za szarym i czarnym blazerem. Bardzo podobnie będzie wyglądać zestawienie czarnych szortów, które mają podobne marszczenia ze spódniczką Rykiel, której dół jest niemal identyczny jak w oryginale. 


Tutaj widać większą różnicę, aczkolwiek długość obydwu spódnic jest podobna i bez wątpienia wielu stardollowiczów pomyślało o limitowanej spódnicy widząc tę z nelly.com. 


Podobieństwo pierwszej pary butów jest dość popularne. Jedyna różnica, to matowość tych z Antidote i połysk na parze z Velvet Orchid. Druga para szpilek nieznacznie różni się czubem, te z AC mają trochę bardziej szpiczasty, ale przy pobieżnym patrzeniu można tego nie zauważyć. Na koniec baleriny z Mary-Kate and Ashley RC. Różnią się od innych balerinek tyłem, bo jest wyższy niż ten, który możemy zobaczyć w tych z Basics czy VOILE. 

Ostatnia jest opaska z DKNY, jeszcze do niedawna jedyna czarna opaska na stardoll o takim fasonie. Do czasu, gdy pojawiła się owa z Miss Sixty. Oczywiście, ta z DKNY sprawia wrażenie wykonanej z plastiku, a z Miss Sixty-materiału. 
____________________________

Zdaję sobie sprawę, że dla kolekcjonerów takie porównania nie mają znaczenia, ale zwykli użytkownicy często nie mogą pozwolić sobie na kupienie drogiej rzeczy, mimo iż strasznie podoba im się fason. 

Podobał Wam się artykuł? Chcielibyście zobaczyć takich więcej w przyszłości? 

43 komentarze:

  1. Świetny artykuł.
    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześwietny artykuł!!!!! Musisz pisać ich więcej, najlepiej każdy z innym kolorem bądż rodzajem ubrania...:-) :-) jeden z najlepszych artykułów. Magda pisz w ogóle więcej, nie zdajesz sobie sprawy jakie twoje artykuły są... fenomenalne:-)

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na artykuły, czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałam manipulować ekranem laptopa, żeby zobaczyć różnice pomiędzy niektórymi oryginałami i tańszymi odpowiednikami. ;)

    Naprawdę dobry artykuł. Wyważony - ani za długi, ani za krótki. Odpowiednia ilość tekstu i dobrze zrobione obrazki. Podoba mi się "krzyżowa" kompozycja widoczna na dwóch pierwszych.

    Mam pytanie: jak nazywa się czcionka, którą napisałaś nazwy poszczególnych ubrań?

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do pomysłu na artykuł, to przypominają mi się niektóre podobne widziane przed laty na blogach, których nazwy już nawet nie pamiętam. Miały ten sam temat - jak ubrać się taniej, ale wciąż stylowo. Nie mniej, dawno nie widziałam takiego artykułu, więc to miła i ciekawa odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny artykuł, przeczytałam od deski do deski :D
    jeśli mogę, to chyba 'starbazaar', a nie 'starbazzar'? :P to nieistotne, tak tylko zwróciłam uwagę :)
    oby tak dalej! :)
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się artykuł i chciałabym zobaczyć go jeszcze kiedyś . Co do ciuchów to prawda każdy szuka jakiś cennych rzeczy za które wydałby strasznie dużo a tak na prawdę można poszperać i znaleźć coś na prawdę podobnego i o wiele wiele tańszego niż o wy skarb .

    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy artykuł, faktycznie Twoje propozycje są bardzo podobne.
    Chętnie przeczytam więcej :)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny artykuł ^^
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy artykuł. Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy artykuł. Pisz więcej!

    OdpowiedzUsuń
  12. No no, muszę przyznać, że artykuł jest świetny. Bardzo pomysłowy i ładnie wykonany.
    :))

    OdpowiedzUsuń
  13. JEJ kocham twoje artykuły *_* Nigdy nie przypuszczałam że można stworzyć takie rzeczy ! Na pewno wykorzystam pierwszą opcje.


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny artykuł! Bardzo dobrze, że wpadłaś na pomysł z takim czymś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity artykuł!


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny, i czekam na więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Artykuł świetny. A spódnica, która wyszła z połączenia szortów i spódnicy z Rykiel Enfant jest według mnie ładniejsza od tej z ELLE. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie połączyłaś w sukienkę i spódniczkę! Jesteś genialna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Super,ale to dosłownie super materiał! Fajne masz pomysły co do bloga tylko tak dalej! Super zostały dobrane wszystkie rzeczy i przyznam się,że też już tak robiłam i wiele takich rzeczy zauważyłam. Niby niektóre nie są ze sławnej marki ale takie same i wiele osób pyta " Jak>?!" Za każdym pytaniem będę polecać tego bloga i wg. wszystko co na nim jest. Tak samo jak za komentowanie ss! POzdrawiam






    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby ok, ale jakbym ubrał tą twoją 'ashley dress', nikt by się nie domyślił, że miałem zamiar zrobić właśnie ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Och tak! Artykuł przydał mi się! Nawet nie wiedziałam że są tak bardzo podobne buty! Czy też zrobić tą sukienkę.. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  22. artykuł ciekawy. Bardzo podoba mi się pomysł na sukienkę . Z tych ubrań raczej nic bym nie chciała, no może poza oryginalną spódniczką ELLE. Chętnie przeczytam więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny artykuł, szkoda tylko, że nie dłuższy. :)

    Heh, ja tą spódniczkę z ELLE znalazłam w sh za kilka sd. ^^

    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. naprawdę fajny temat! pierwszy zestaw mnie zaskoczył, moim zdaniem tuniczka zrobiona z 3 innych ubrań wygląda lepiej niż oryginał! ;)

    jak najbardziej chcę ujrzeć więcej takich poradników, tego typu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł, świetne wykonanie! Czekam na kontynuacje :D

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  27. Super to mało powiedziane :O :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie to wymyśliłaś :)

    Jestem pewna, że obserwatorzy zechcą ciąg dalszy... tak jak ja!

    OdpowiedzUsuń
  29. artykuł świetny! ja niestety nie mogę sobie pozwolić na zakup jednej rzeczy za np. 600sd bo moje miesieczne doładowanie to 140sd, zamiast kupić jedną taką rzecz wolę poszukać w stabazarku czegoś tańszego ale również oryginalnego^^ albo zakupić 2 dodatkowe pokojexD

    OdpowiedzUsuń
  30. super artykul
    wiecej takich



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie chcę zachować się jak dziecko ale..


    JA CHCĘ WIĘCEJ!


    FinalCarly

    OdpowiedzUsuń
  32. Na początku chciałam podkreślić to że bardzo mi się tytuł posta spodobał, jest dość oryginalny, to właśnie lubię w artykułach bo interesująca nazwa to interesujący post. A co do pomysłu. To muszę przyznać że bardzo mi się podoba , pewnie tak jak innym, szkoda że nie mam żadnej rzeczy którą ty w tym poście umieściłaś ( chodzi mi tu o te cenne ). No niestety. Jedni są bogatsi drudzy już trochę mniej. A co do tego że są podobne. No to faktycznie tak jest. Granica pomiędzy nimi jest bardzo bliska jednak są małe szczegóły, ale dla mnie nie jest ważna metka tylko wygląd, reasumując wszystko artykuł jest na 100% oryginalny.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  33. prosimy o wiecej, super artykuł:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy artykuł. Miło się go czytało, ponieważ był rozbudowany i wszystko było na temat.

    Co do 'kżyżówki' sukienki można by dać tam zamiast tamtych rękawów z It Girls dać pod spód czarny blazer z Pet a Porter. Wyglądałoby to bardziej efektywnie, ponieważ są one równe, nie tak jak te z It Girls. :)

    Jednak tak czy owak, i tak jest to bardzo pomysłowe. Chętnie przeczytałabym więcej takich artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  35. No podoba mi się artykuł. Proszę o więcej takich :D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny pomysł!
    Jeden z lepszych artykułów na blogach o tematyce Stardoll jakie widziałam. O ile nie najlepszy! :>

    xoxo, Sara154Icy

    OdpowiedzUsuń