2013/01/23

Nowa kolekcja Tress Up

Dziś do starplazy doszły dwa nowe piętra z fryzurkami. Jak tylko je zobaczyłam... zachwyciłam się! Prawie wszystkie peruki są świetne, może z wyjątkiem kilku. Zaznaczyłam na czerwono te, które warto kupić. Ceny wahają się od 9 do 12 sd, więc całość podobnie została wyceniona. Szczerze mówiąc nowa dostawa jest fajna, ale uważam, że włosy dla lalek powinny być za darmo... admini przesadzają z tą chęcią 'zysku'.
Niestety jest też błąd - fryzury lekko odstają.
 
Podoba Wam się?
 
 
 

20 komentarzy:

  1. Te które wyznaczyłaś są śliczne :) Ja kupię fryzurę z 2 obrazka po samej prawej stronie.Masz rację.Admini przesadzają z włosami za sd ;p Ale peruki również polecam :)

    niania00

    OdpowiedzUsuń
  2. Zanosi się na duże zakupy. ♥

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno coś kupię, są boskie ;) I nie drogie ;) Ale znając życie na mojej doll będą brzydko wyglądać :D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsza kolekcja fryzur która mi się podoba ;)


    CrazyMIley8

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne.. od wczoraj gdy się dowiedziałam czekałam na kolekcję.. więc jestem ja najabrdziej zadowolona. Obejrzę je z bliska i na pewno kilka kupię ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryzury ładnie wyglądają dopóki nie nałoży się ich na doll, frzyzury te nie są w dobrym rozmiarze i odstają we wwszystkie strony przez co wyglądają paskudnie na doll. Mam nadzieję, że to tylo błąd (już kiedyś tak było) i admini to szybko naprawią bo jest kilka fryzur, które bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację co do tego "zysku" adminów. A miałam taką nadzieję, że będzie coś za starmonety ;/

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  8. jak poprawią żeby leżały dobrze na głowie to wtedy kupię napewno kilka :)

    dopóki będą odstawać nie kupię żadnej

    OdpowiedzUsuń
  9. jak tylko będę miała kase i zostaną poprawione to nakupuję :) naprawdę niektóre włosy są świetne. Też uważam że włosy powinny być dla każdego bezpłatne a przynajmniej za sm :O
    PROSZĘ O SERDUSZKA :> BARDZO BARDZO
    zunielka

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka kupię,jak będe miała sd;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku kiedy zobaczyłam spoilery ich na innych blogach byłam nieziemsko ucieszona że już w najbliższych dniach dojdzie taka spektakularna dostawa włosów, po części skombinowane, uplecione, rozpuszczone. Dla mnie jak najbardziej tak. Ale jak już dzisiaj doszły to zobaczyłam ze krzywo są na dol ! Nie. :C Kupiłam pomimo to 1 ponieważ bardzo mi przypadła do gustu mimo tego że jest krzywa. A co do cen to nie jest tak strasznie drogo
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ moi drodzy, kiedy kupicie daną fryzurę możecie zmieniać jej położenie na doll w salonie piękności ;3 Osobiście uważam, że oprócz zaznaczonych, na uwagę zasługuje jeszcze 5 fryzura od lewej z drugiego screena.
    Tak a propos dostaw i sklepów.. Czy mi się wydaje czy na blogu nie było jeszcze informacji o tym, że zniknął sklep Pet a Porter? Na większości stron o stardoll taka informacja dawno się już pojawiła... Tak samo fakt, że PPQ znów wróciło.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubię fryzury z tego sklepu, chociaż również uważam, że kupowanie fryzur to lekka przesada ;/ z tych do gustu przypadły mi 4, które w najbliższym czasie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  14. No, fajne, a ostatnio pisałam o nowych fryzurach :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  15. fryzury lekko odstają, jednak w salonie piękności można to dopasować, ale to już po zakupie, gorzej jak kupimy i jednak nie będzie spełniała naszych oczekiwań.. osobiście kupiłam koczka i jestem z niego bardzo zadowolona! im nowsza kolekcja tym ciekawsze fryzury ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kok (?) jest boski :D + inne które zaznaczyłaś również mi się podobają. Kolekcja jest udana i jak zdobędę kasę to coś kupię

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm tak masz rację że włosy powinny być za darmo ale cóż ... Kolekcja świetna kupiłam 3 fryzurki ;)

    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie że zazaczyłas te fryzury które opłaca sie kupic^^ to miłe^^ ten błąd z odstającymi fryzurami pewnie niedługo naprawią:) a ogółem mówiąc większość fryzur jest rewelacyjna i bardzo mi się podoba^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń