2013/01/29

Mini loteria

Z powodu iż na blogu trochę wieje nudą postanowiłam zorganizować mini loterię składającą się z samych Hot Buysów. Mam nadzieję, że weźmiecie w niej udział bo się opłaca :)

Zasady;
 -być obserwatorem bloga
- napisać w komentarzu "zgłaszam się" (KONIECZNE)
- napisanie jaką rzecz chciałabyś/chciałbyś
-napisanie rzeczy, którą się już posiada


Wyniki pojawią się gdy zgłosi się przynajmniej 40 osób.
(Jeżeli zgłosi się ponad 80 osób dorzucam następne rzeczy, niespodzianki.)

Pozdrawiam, missmis5

166 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    Chciałabym HotBuys Dyed Dress

    dada0005

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Najchętniej Hot buys Leopard Print Top, nie posiadam niczego z tych HB
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ;)


    Chciałabym ;
    HotBuys Polka dot romper

    Nie posiadam nic z tych rzeczy ;)


    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się, chciałabym Hot buys Leopard Print Top :> kamerkowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się chciałbym hot buys leopard print top

    Mam hot buys polka dot ...

    FunOpler

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się , chciałabym hot buys dyed dress , ale nie koniecznie w sumie to mi obojetne :)
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Chciałabym HB Dyed Dress
    Resztę posiadam
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Chciałabym HotBuys Dyed Dress

    Wszystko pozostałe już mam

    NikitaSzafir

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się :)
    Chciałabym HB Ruffle Dress, nie mam żadnej z tych rzeczy :)
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Regina1321
    Chciałabym Hot Buys Chevron Legging albo Hot Buys Shoes

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. Chciałabym Hot Buys shoes (lub HB Leopard Print Top)
    GWiaZDka...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    nie mam nic
    chciałabym: co się trafi ;p
    Emciak77

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam sie

    mam leginsy, buty i różową sukienke

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Chciałabym HotBuys Polka Dot Romper

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się:)
    Chciałabym Hot Buys Dyed Dress ,posiadam resztę Hot Buys'ów oprócz Hot Buys Chevron Leggings i butów :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    Chciałabym sukienke Hb Dyed Dress
    A mam wszystkie inne ( jestem kolekcjonerką :D )
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Zglaszam sie

    Chcialabym Polka Dot Romper
    Nic z tych rzeczy bie posiadam

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)

    nie mam nic
    chciałabym sukienkę różową

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się.

    Nie mam żadnej z tych rzeczy.

    Najbardziej chciałabym Dyed Dress z Bonjour Bizou.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się,nie mam żadnej z tych rzeczy. Najbardziej chciałaby Hot Buys Ruffle Dress
    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się

    Najbardziej bym chciała Hot Buys Ruffle Dress,niestety nic z tych ubrań nie posiadam

    lady166

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się. Nie mam żadnej z tych rzeczy, najbardziej zależy mi na Hot Buys Leopard Print Top. aniol-juleczka

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    niemam nic.
    chciałabym HotBuys Polka Dot Romper

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  24. zglaszam sie ;d
    chcialabym Leopard Print Top albo Polka Dot Romper

    ewnit19867

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się, chciałabym Hot Buys Polka Dot Romper lub Hot Buys Leopard Print Top. Nie mam żadnego z tych Hot Buys'ów.


    Angelika33344

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się
    chciałbym HotBuys Polka Dot Romper lub Hot Buys leopard Print Top
    Nie mam żadnej z tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się ;)
    najbardziej chciałabym Hot Buys Polka Romper lub Hot Buys Dyed Dress. Nie mam żadnej z tych rzeczy.

    just.smileXD

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się nie mam nic i obojętnie mi co ;-D



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się nie mam nic i obojętnie mi co ;-D



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  30. złaszam się
    nie mam nic
    chce HB Polka Dot Romper
    niunia0010

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    Ma Hb leopard Print TOP

    missalunia12345

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się, chciałabym Dyed Dress.

    lilian_black

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się
    Nie mam żadnej z tych ciuchów
    Zależy mi na różowej sukience. ;)

    MissWemona59

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się
    Chciałabym polka dot ramper
    nie mam żadnego z nich
    SilverIvy

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    chciałabym hot buys Ruffle Dress
    Nie mam nic ^^
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się
    Chciałbym HotBuys Leopard Print Top lob HotBuys Polka Dot Romper
    Nie posiadam nic z tych rzeczy

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  38. ja chciałebym ` Hot Buys leopard Print Top - nie mam nic


    by ; sweetmixxx ; )

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się

    chciałabym Hot Buys Ruffle Dress

    CrAzY_GiRl_8_

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się.
    Hot Buys Dyed Dress bym cvhciała.
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się poproszę HB Polka Dot Romper mam hb Leopard Print Top
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się chciała bym HotBuys Polka dot romper lub co się rozlosuje mi nie zależy


    Marchdoll

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się
    chciałabym HotBuys Dyed Dress
    nie posiadam żadnych z tych ubrań.

    doncia2012

    OdpowiedzUsuń
  44. zglaszam sie
    nie mam zadnej z tych rzeczy
    najbardziej chcialabym wygrac rozowa sukienke

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się ;D
    Chciałabym HotBuys Dyed Dress


    Majka_88

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się
    Nie posiadam niczego
    Chciałabym Hot Buys Leopard Print Top
    Maja171super

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się !
    Nie mam żadnej z tych rzeczy, najbardziej chciałabym HotBuys Polka Dot Romper :)

    asho13

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się
    Nie mam żadnej z rzeczy .

    Najbardziej chciałabym : Hb Dyed Dress o Ruffle Dress .
    Zresztą to mi obojętne :)

    Sliczna.lili

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się
    Chciałbym Sukienkę HB "Dyed dress" :PP
    Nie mam nic :O
    Alkastura

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się
    chciałabym buty
    reszte mam
    kemi14

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się.
    Nie posiadam żadnej *chlip*
    Chciałabym cokolwiek ale najbardziej Ruffle Dress. Albo Dyed Dress.

    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się!!Chciałabym Hot Buys Leopard Print Top.Nie posiadam żadnego z tych Hot Buysów

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się
    podoba mi się HB Dyed Dress
    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się.
    Chciałabym wygrać Hot Buys Dyed Dress :)
    Posiadam HB Shoes, HB Leopard Print Top oraz HB Ruffle Dress.

    Honey24

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się. Obojętnie co.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się
    Chciałabym obojętnie którą rzecz. Wszystkie mi się podobają.
    Nie posiadam żadnej, z tych rzeczy :)
    0lusia69

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się
    Chciałabym kolorową sukienkę
    Mam Panterkę, różową, buty

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się.
    Nic nie posiadam.
    Chciałabym HotBuys Dyed Dress lub HotBuys Polka Dot Romper.
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście się zgłaszam obecnie nie mam żadnych z tych rzeczy a bardzo chciałabym i mi na tym zależy a są to getry z tym różowym na dole :)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się.
    Nic nie posiadam.
    Chciałabym HotBuys Dyed Dress lub HotBuys Polka dot Romper

    wiki912

    OdpowiedzUsuń
  61. głaszam się ;) Najbardziej chciałabym HotBuys Dyed Dress, ale z wszystkiego będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się.
    Nic nie mam, więc obojętnie co dostanę to będę zadowolona.:)
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się :)

    Chciałabym Hot Buys shoes :)
    Nie mam nic z tych HB.

    nataliab11

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się :)
    chciałabym Polka Dot Romper albo Leopard Print Top :))
    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :)
    Mam Hot buys ruffle dress
    Chciałabym HotBuys Polka dot romper
    super-gabi6

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam się
    chciałabym... romper albo sukienkę
    nic nie posiadam
    Adula100

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się.
    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. zglaszam sie.chcialabym hb polska dot romper.nieposiadam zadnego hb

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam się^^

    loteria, to loteria czyli obojętnie co poproszę^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja nic nie posiadam z tych rzeczy. :) Ucieszę się z kazdej. :))

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się.
    Nic z tych rzeczy nie posiadam i z każdej będę zadowolona. ;)
    Anukle_199

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się!
    nie mam niczego i będę zadowolona z czegokolwiek, ale najbardziej chciałabym leopard print top lubi dyded dress :)

    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się :)
    Chciałabym HotBuys Polka Dot Romper.

    myszka964

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się nic nie mam z tego Jagoda1985

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się :)
    Chciałabym HotBuys Polka Dot Romper.
    anncciiaa

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam sie
    Chcę HotBuys Dyed Dress
    Nie mam nic ;)

    KeshaSabert

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się :)
    MissKiciaxdd.
    chciałabym HotBuys Polka Dot Romper

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się *u*
    Chciałabym HB Leopard Print Top :)
    Nie posiadam, żadnej z powyższych rzeczy.

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się!

    Chciałabym Hot Buys Chevron Leggings, a tak naprawdę to obojętnie co :>

    Mam Hot Buys Ruffle Dress :)

    Asia021

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się ! Chciałabym Pola Dot Romper :) Pozdrawiam moniczka17miss

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam sie
    nie mam zadnych HB

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się :) Mam już HB Dyed Dress , a chciałabym HB Leopard Print Top lub którąś z niespodzianek :)


    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się
    Nic nie mam, a chciałabym którąś z sukienek...

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się. Chciałabym HB Dyed Dress albo HB Polka Dot Romper. Nie mam żadnej z tych rzeczy :)

    anitka

    OdpowiedzUsuń
  87. zgłaszam się

    Chsciałabym Hot Buys dyed dress

    swiadomosc

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się
    Nie mam nic z tych rzeczy a najbardziej chciałabym Leopard Print Top

    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  89. zgłaszam się
    obojętnie co
    posiadam HotBuys Polka Dot Romper
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się. Mogę przyjąć każdą z tych rzeczy, gdyż żadnej z nich nie mam :) misskaty20000

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się
    nie mam nic
    proszę o obojętnie co ;)

    extra.gwiazda1

    OdpowiedzUsuń
  92. zg, mam ostanią rzecz, chce obojętnie co

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się. MisNike1999
    Nie mam nic, chciałabym romper. ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się, chciałabym Hot Buys Leopard Print Top. Nie mam nic z tych wymienionych rzeczy.


    HANAMONTANA...9

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się!
    Niestety nie mam nic..
    Chciałabym HB Polka Dot Romper lub HB Dyed Dress : )
    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się :)
    Chciałabym to coś w panterkę :P

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się. Posidam Chevron Leggings, chciałabym Dyed Dress.

    Kara2411

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się '3


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  99. zgłaszam się.

    chciałabym Dyed Dress.
    szecherezada5

    OdpowiedzUsuń


  100. Zgłaszam się

    interesują mnie: hot buys cheron leggins, leopard print top, hot bouy shoes bądż sukienka dyed dress ;> Nie posiadam żadnej z tych rzeczy.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  101. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  102. zgłaszam się

    Mam HBLeopard Print Top. I obojętnie mi do chcę.:)

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się!
    Chciałabym tą kamizelkę
    Nie mam nic.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się.
    pineczka1
    najbardziej chciałabym Hot Buys Leopard Print Top.
    Nie mam żadnej z tych rzeczy c:

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się!
    Nie mam niiczego, chciałabym buty.

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się

    nic nie posiadam, chciałabym hb polka dot romper, lub hb ruffle dress

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się ;D Chciałabym Hot buys Ruffle dress albo leopard print top ;D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się
    Nie mam niczego.
    Chcę Hot Buys Ruffle Dress
    ;3
    persefona11

    OdpowiedzUsuń
  109. zgłaszam się

    chciałąbym Dyed Dress

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam się.

    Chciałabym hot buys ruffle dress
    Bardzo podoba mi się też Hot Buys Leopard Print Top.
    Mam Hot Buys Shoes

    Nina10000000

    OdpowiedzUsuń
  111. zgłaszam się
    chciałbym Hot Buys Shoes !

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się, chciałbym Hoy Buys Leopard Print Top.


    krzysio100

    OdpowiedzUsuń
  113. zgłaszam się nic nie mam chciałabym hot buys polka dot romper
    polafasola22

    OdpowiedzUsuń
  114. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się :>
    Nie mam nic z tych rzeczy

    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  116. ZAPRASZAM WSZYSTKICH SERDESZNIE NA MÓJ BLOG O STARDOLL STARDOLLOWYBLOG.BLOGSPOT.COM :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam się!
    Mam: HB Polka Dot Romper, HB Ruffle dress
    Chciałabym: HB Chevron Leggings
    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  118. chcialabym HotBuys Dyed Dress .obojętne co wylosuję ;D

    LadyAmandaxD

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się!

    Chciałabym coś z Bonjour Bizou ♥

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgłaszam się
    Chciałabym HotBuys Dyed Dress
    sylek1

    OdpowiedzUsuń
  121. Mam Hot buys Leopard Print Top chciałabym HB Ruffle Dress

    Zgłaszam się:)

    asias222

    OdpowiedzUsuń
  122. Zglaszam sie.
    Nie mam nic, a podobaja mi sie obie sukienki. ;)

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się
    Chciałabym HotBuys Polka Dot Romper albo HotBuys Dyed Dress.
    Nie posiadam żadnej z tych rzeczy.
    WikaLucky1996

    OdpowiedzUsuń
  124. Zg sie .Nie mam nic i chcialbym HotBuys Polka Dot Romper.
    MissBoys54

    OdpowiedzUsuń
  125. zgłaszam się :)
    chciałabym hb ruffle dress
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  126. Zgłaszam sie . Nie mam nic .Chce cokolwiek ale najbardziej Hot buys Leopard Print Top .Obserwuje jako selenalady

    selenalady

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się !
    Chciałabym Hot Buys Leopard Print Top.
    Nie posiadam żadnej z tych rzeczy.
    Karla369

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się.hciałabym Hot Buys Leopard print top.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  129. Zgłaszam się
    chciałabym: Hb leopard print top
    mam już: Hb ruffle dress :)
    kropeczka108

    OdpowiedzUsuń
  130. - obserwuję bloga ;)
    - zgłaszam się
    - chciała bym HotBuys Polka Dot Romper
    - nie mam nic z tych rzeczy ;p

    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  131. Hej ,hej
    Jestem Fantazyjna_
    Zgłaszam się :)
    Chciałabym Hot buys shoes
    nie mam żadnego :(

    OdpowiedzUsuń
  132. zgłaszam się

    chciała bym obojętne mi co wezmę to co zostanie xD

    nie mam nic z tych rzeczy

    laska14

    OdpowiedzUsuń
  133. zgłaszam się, mam legginsy i leopard print top, najbardziej chciałabym hotbuys dyed dress kala_9507

    OdpowiedzUsuń
  134. zgłaszam się
    wampirkas
    chciałabym Hb polka dot ;D

    Hm nic z tego nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się
    Chciałabym HotBuys Dyed Dres
    Ale obojętne co wygram (o lie mi się uda :))
    Gosiagrechuta

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam się !
    Chciałabym HB Leopard Print Top lub HB Ruffle Dress.
    Nic z pokazanych rzeczy nie mam.
    nick na stardoll: Ola_131160

    OdpowiedzUsuń
  137. Zgłaszam się :)
    Chciałabym Hot Buys Ruffle Dress
    Nie mam żadnych z tych HB

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  138. zgłaszam się
    mam juz legindy i hb ruffle dress
    chcialabym obojętnie co ;]

    OdpowiedzUsuń
  139. zgłaszamh się, mam brązową kamizelkę, chciałabym hot buys polka dot romper

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  140. zgłaszam się
    nie mam nic
    chciałabym romper

    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  141. zgłaszam się
    chciałabym mieć Hot Buys Ruffle Dress

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  142. zgłaszam się
    chcialabym hot buys dyed dress



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  143. Zgłaszam się.
    Nie chcę H.B Chevron Leggins i H.B Ruffle Dress

    OdpowiedzUsuń
  144. Zapomniałam. Nie mam nic z tych rzeczy. H.B. Leopard Print Top Albo sukienka xD

    OdpowiedzUsuń
  145. Zgłaszam się

    Chciałabym Hot Buys Leopard Print Top

    Z tych rzeczy nie mam nic ;)

    Princessa_W.R

    OdpowiedzUsuń
  146. Zgłaszam się.
    Nie mam nic.
    Chciałabym buty :)

    agatka2912

    OdpowiedzUsuń
  147. Zgłaszam się :))
    Nie mam żadnej z rzeczy :p
    Chciałabym Dyed Dress :P

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  148. zg sie. chialabym hot buys shoes nie mam nic :S

    OdpowiedzUsuń
  149. Zgłaszam się, nie mam nic,a chciałabym tą jak by kamizelkę z ri,bo mam do niej sweet czapeczkę . HB Leopard Print Top.



    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  150. Zgłaszam się. :)
    Nie mam nic, chciałabym Hot Buys Rufflr Dress. (ale może być też coś innego)
    Nicoletta663

    OdpowiedzUsuń
  151. Zgłaszam się
    Chciałabym "HotBuys Polka Dot Romper"
    Nie posiadam żadnej z tych rzeczy

    kasi1034

    OdpowiedzUsuń
  152. Zg się
    Interesuje mnie:
    Hot Buys Leopard PRINT Top
    Reszta tez jest spoko :)

    ClawdeenWolf.22

    OdpowiedzUsuń
  153. Zgłaszam się,
    Najchętniej Hot buys Leopard Print Top, ale nie mam żadnej z tych rzeczy i ze wszystkiego się ucieszę ;)

    glass000

    OdpowiedzUsuń
  154. heh, mam wszystko ... :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Zgłaszam się!
    Nie posiadam zadnej z tych rzeczy ,więc z otwartymi ramionami czekam na którąkolwiek :D
    zuzka19

    OdpowiedzUsuń
  156. Zgłaszam się.
    Hot Buys Leopard Print Top :>

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  157. Zgłaszam się
    Nie posiadam żadnego z tych HB
    najbardziej chciała bym Hot BUs Leopard Print Top , ale ze wszystkiego bd zadowolona
    Marta 6706

    OdpowiedzUsuń
  158. zgłaszam się
    najbardziej podoba mi się Leopard Print Top

    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  159. Zgłaszam się :)

    Chciałbym mieć tylko HB Polka Dot Romper :D

    jarus55 :D

    OdpowiedzUsuń