2013/01/12

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia jest tacka do łóżka ze sklepu Winter Peak za 8 sd. Oczywiście pusta wyglądałaby dziwnie, więc dla ozdoby widzimy na niej wino i kieliszki. Trochę dziwnie, ponieważ tacki raczej używa się do śniadań, ale w sumie można także smakować na niej wina. Mam taką w domu i jest to super bajer - na stardoll może mniej pożyteczny, jednak oryginalny. Jak najbardziej polecam Wam dzisiejszy wybór dnia!
 





Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które otrzymają sd na jej zakup!



45 komentarzy:

  1. Cześć! To bd ważne: proszę o napisanie jakichś blogów z licytacjami z dużymi liczbami odwiedzających.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się i nie kupię


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się! kolor świetnie nadaje się do minimalistycznego wnętrza! faktycznie wino to trochę zły wybór, ale można i tak!
    rojka100

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwnie to wygląda, ale wiadomo, że niektórym może się spodobać :>
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi sie bardzo podoba...jest oryginalna i mysle ze wpasuje sie w prawie kazde wnetrze no i nie jest droga

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale trochę za drogie.

    stardollgossipcenter.blogspot.com - Twoje centrum plotek!

    OdpowiedzUsuń
  7. jest ladny, na 99 % go kupie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny gadżecik. Jednak butelka wina nie do końca mnie przekonuje. Jest niedopracowana i zbyt mała w porównaniu do kieliszków. Jednak sam pomysł bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wino jest nieproporcjonalne do kieliszków i ogólnie tacka jest tak jakoś nieciekawie pocieniowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam że jest bardzo fajna i chyba się skusze na kupno ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładny ten stolik ale nie przydatny, na pewno go nie kuię bo nigdy bym go nie użyła.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej go nie kupie bo cy mi sie nie przydał.


    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  13. Sugerują coś tym winem?... :D Ale całość jest oryginalna i w połowie warta swojej ceny

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny . ^^ kiedy wyniki z konkursu na choineczkeeu ? <3

    OdpowiedzUsuń
  15. @The one that got away.
    Nie do mnie pytanie, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się ten wybór dnia całkiem podoba, nie mam go w realu ale już na stardol tak. Jest całkiem praktyczny, używam już go w jednym apartamencie, ma na sobie wino i kieliszki a więc jest elegancki, wytworny oraz oryginalny. Prz okazji nie jest taki aż drogi. Fajnie by było gdybym zdobyła trochę SD na jego zakup :D, co prawda już mam ale drugi do innego pokoju też by się przydał, a co do wybrania go jako wybór dnia to też uważam że to dobry wybór.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem szczerze bardzo mi sie podoba . Dość oryginalne a po za tym to całkiem nowa rzecz może dać ciekawy wygląd wnętrzom alpine chalet , beach villa i innym .
    weronisziaDance

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet ladny, ale nie kupie. ;)

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam go ,jest świetny i idealnie wpasowuje mi sie do apartamentu ;D

    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznyy ;))
    Nie stac mnie na niego, ale jakby było to bym kupił xdd
    Może uzbieram jakoś ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny dodatek do wnętrz. W moim 'mroźnym' apartamencie na pewno będzie wyglądać ciekawie ;)

    Vectronis

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnee :) chyba kupię

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  23. przydałoby mi się! :)
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się podoba, tak elegancjo wygląda. Fajne kolory i cena wcale nie jest wygórowana, więc myślę, że to zakupie.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda naprawdę ładnie i zapewne w przyszłości zagości w moim apartamencie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne, ale mi sie ne przyda. Nie kupię na razie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się ten wybór dnia.Bardzo podobają mi się kieliszki z butelką wina-odgrywają dużą rolę na tej tacy.Butelka wina wygląda bardzo realistycznie,tak samo z kieliszkami.Uważam,że wybór dnia jest orginalny i przemyślany.Niestety nie mam takiego czegoś w domu w realu,lecz na Stardoll napewno sobie takie coś sprawię.Myślę,że napweno przyda się do czegoś.Kolory są ładne,a cena mała,więc myślę,że każdego na to stać (przynajmniej ss),a zakupić naprawdę warto.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę przyznać,że są bardzo fajne.Mam już coś podobnego,ale tego i tak nie może mi zabraknąć! Fajnie,że Admini są pomysłowi i wykorzystują tak fajnie rzeczy, chociaż nie zawszę ich pomysły są dobre.Wino i kieliszki wyglądają bardzo realistycznie i fajnie. Szkoda tylko,że na butelce nie ma napisu ;) Też mam taki stoliczek w domu i również uważam,że jat przydatny. Bardzo ładnie i dzielnie się prezentuję w Salonie, niektórzy goście się pytają skąd jest kupiony i wychwalają go! Pozdrawiam


    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  29. Raczej nie kupię, nie wiem czy może się to do czegokolwiek przydać.

    OdpowiedzUsuń
  30. nie jestem do tego przekonana


    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  31. Może się kiedyś przydać i nie kosztuje dużo. Szkoda tylko, że postawili na niej wino ale co mi tam, kupię.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej pdoba mi się kolor chociaż to nie przekonuje mnie do zakupu. Osobiście nie mam zamiaru jej kupić ponieważ nie przyda mi się (:

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  33. Raczej nie kupię, nie przyda się zbytnio

    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  34. hehexD ja w realu takiej tacki nie posiadam ale zapewne jest to fajna sprawa na romantyczne śniadania itp. Ogółem bardzo fajna tacka i cieszę się że trafiła na wybór dnia, bo na to zasługuje, nie jest droga i opłaca się zakupić, jak tylko uzbieram sd na pewno tak też zrobię, na razie zakupiłam bardzo podobną deskę drewnianą z tym samym zestawem wina i kieliszków za sm:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń