2013/01/29

Wyniki

WYNIKI KONKURSU NA CHOINKĘ

I miejsce (150 stardollarów) - mylittlepony
II miejsce (100 stardollarów) - Kawa007
III miejsce (50 stardollarów) - MisNike1999


Jeżeli chcesz dokładniej przyjrzeć się któremuś ze zdjęć, naciśnij na dany nick lub obrazek.

Wyróżnienia (20 stardollarów) - oliwcia_paris, Karolina3849

WYNIKI KONKURSU NA ZDJĘCIE

I miejsce (200 stardollarów) - Terravitta

II miejsce (150 stardollarów) - 19magda96
stardollimy4.jpg

III miejsce (100 stardollarów) - Korni999

Zgłoście się do mnie - Nejtl - po nagrodę :)

18 komentarzy:

  1. gratulacje ! szkoda że nie ogarnęłam że jest konkurs na zdjęcie :c

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia *.*
    A ta pierwsza choinka jest prześliczna!! :) ♥

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ; ) gratuluje ; )
    szkoda ,ze nie wiedzialam o tych konkursach..
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  4. oddałbym na obydwa konkursy ale cd. 1 nie mam skanera a cd. drugiego nie mam podpisu

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;)

    A kiedy będą wyniki z wyborów dnia ? :)


    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że nagrody jak najbardziej zasłużone. Uczestnicy się naprawdę postarali. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Śliczne zdjęcia jak i rysunki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę reszcie następnym razem powodzenia! Pracę są warte uwagi,przypominają świąteczny czas taki jak by nastrój świąteczny *.* Bardzo mi się podobają,moim zdaniem naprawdę zasłużyły. Zdjęcia są delikatne i dlatego wpadły mi w oko. Muszę przyznać,że to bardzo ciekawy konkurs ;)
    Pozdrawiam


    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje wygranym, Co do konkursu na wizerunek choinki. To musze przyznać 1 miejsce jest bardzo zasłużone, co prawda innych prac w tym konkursie nie oglądałam ale ona aż przyciąga wzrok. 2 miejsce też mi się podoba, ładny szkic, niezastosowanie tutaj kolorów było ryzykowne jednak ładnie wyszło ( ryzyko polega na tym że jak się maluje to można niedociągnięcia poprawić a jak samym ołówkiem to trzeba znacznie bardziej uważać. A co do konkursu na zdjęcie. To brałam w nim udział, jednakże moje zdjęcia były gorsze od tych.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Choinki śliczne i zakochałam się w ostatnim zdjęciu *-*
    + Kiedy wyniki makijażu miesiąca? : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję dziewczyny! ^^
    bardzo ładne prace:)
    śliczne jest pierwsze zdjęciexD

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  13. zapomniałam o zdjęciu :( gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się podoba 2

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń