2013/01/05

Wyniki mk + miss imprezy

Wyniki mk z imprezy:
1) 10sd - patxDD, The Sonka
2) 10sd - MajkaStar1999
3) 10sd - xXEwelina1996Xx
4) 10sd -  xXEwelina1996Xx
5) 10sd -  lilian_black, xXEwelina1996Xx
6) 10sd - Karolina3897
7) 10sd - patxDD
8) 10sd - MajkaStar1999
9) 10sd - gabi224
10) 10sd - szecherezada5
11) 10sd - klaudyna904
12) 10sd - lilian_black
13) 10sd - xXEwelina1996Xx

Wyniki mini konkursów (z bloga):
1) 5sd - jarus55, LadyYorkLove
2) 5sd - jarus55, sylek1

Natomiast tytuł Miss Imprezy wędruje do Karolina3897
Wygrywasz 30sd! 
Brawo :)


Wszystkie nagrody są bez wliczonej prowizji.
Najpierw coś wystawcie, potem piszcie w kg.
Osoby zaznaczone kolorem czerwonym zgłaszają się do Nejtl, a niebieskim do mnie.

17 komentarzy:

  1. Szkoda, że impreza mnie wywaliła jak były mini konkursy :c
    Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ni zdążyłam na impreze niestety, ale i tak Gratuluję (:

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładna stylizacja, gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. super zaraz cos wystawie i sie zglosze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy chciałam wejść na imprezę nie było miejsc:(
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo mam 10 sd :) Bardzo dziękuję za te 5 głosów na moją stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że mni nie było! A miss imprezy gratuluje !



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. znowu PatXDD coś wygrała a ja nigdy ;-((


    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze przyznać że na imprezie było bardzo miło, atmosfera była przyjemna , trochę się pośmialiśmy, pogadaliśmy a przy okazji coś zarobiliśmy. A właśnie co do tego. Weronika008 piszesz że zawsze wygrywam. Tutaj to akurat redaktorzy nie losowali tylko było kto pierwszy wygra w grę lub odpowie na Mk. Szkoda że nie byłaś , będziesz następnym razem ... A co do miss imprezy, zgadzam się to była najładniejsza praca :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo prosze o pomoc potrzebuje ponad 70 serduszek na moj ostatni projekt w ksiedze osiagniec:(


    z checia sie odwdzięczę:)


    moj nick na stardoll : hollymarie16

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje!Fajna stylizacja - prosta i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej.Szkoda,że mnie nie było na tej imprezie,bo jechałam do Warszawy do kina.Jesli pojawi się jeszcze taka impreza z pewnością (gdy uda mi się wejść) wezmę w niej udział.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwycięzcom^^ ja niestety przegapiłam tą imprezę, mam nadzieję ze będą innexD i z niecierpliwością ich wyczekuję:) obybyło jak najwięcej takich okazji do różnych M.K. xD

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń