2013/01/24

Wybór dnia

Tym razem na stronie głównej widnieje kolejna (i według mnie) jeszcze ładniejsza fryzura. Kosztuje 11 sd, a sklepem z którego pochodzi jest oczywiście Tress Up. Uważam, że zasłużyła na miano dnia, gdyż jest bardzo oryginalną peruką! Puszysta, z pasemkami... cudo! A jak wygląda w rudym odcieniu! Jestem jednak bardzo ciekawa jak  wypadnie na doll, gdy będzie już normalnych rozmiarów. Jeśli dobrze, to z pewnością zagości w moim salonie piękności.
 
Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które dostaną sd na jej zakup.

50 komentarzy:

  1. Ladna i ta grzywka. <3

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mały błąd zamiast fryzury jest fyzury. Podoba mi się jest naprawdę jedną z ładniejszych z nowej dostawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam tą fryzurę i bardzo żałuje , bo na mojej dolce wygląda bardzo niekorzystnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda, ładnie wyglada, ale nie na dolce. Jest źle dopasowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest swietna...podoba mi sie grzywka a na dolce wyglada naprawde znakomicie....chetnie ja kupie do mojej kolekcji

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  6. @ asias222
    Dzięki, już poprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najładniejsza z całej kolekcji . Dobrze że teraz nie ma twarzy doll;D


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna.. tylko że ja również czekam na poprawę błędy i gdy bliżej się jej przyjrzę to z pewnosicą kupię! Zakochałam się w niej.

    OdpowiedzUsuń
  9. jedna z najlepszych z całej nowej kolekcji :D

    natagod99

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna nieciekawa fryzura wyborem dnia. Lubię rozpuszczone włosy, ale te jakoś mi się nie podobają. Minusem są też pasemka; raczej nie jestem ich zwolenniczką. Gdyby fryzura była jednolita miałaby jeszcze u mnie jakieś szanse.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zmienic ten maly obrazek przy nazwie bloga (Wy macia gwiazdke) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta fryzura bardziej mi się podoba od wczorajszej, ale jakoś niezbyt dobrze wygląda na mojej doll.
    glass000

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przekonują mnie peruki ;)

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się nie szczególnie podoba ;/


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę dziwnie wygląda na mojej doll.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo bardzo ładna ! ♥
    niestety brak sd na jej zakup ;c

    anncciiaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam :D Jedna z lepszych fryzur w całym sklepie :D

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest! *.*
    zapraszam na
    http://magazyn-stardolll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fryzura sama w sobie jest ładna, ale wygląda jakby Carly JeaRapsen(czy jakoś tak) ogolili włosy

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podobają :))
    na pewno kupię !

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podobają :))
    na pewno kupię !

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  22. nie podoba mim sie zbytnio nie kupie.

    ja

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się, ale nie kupię.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna, kupuję od razu. ;)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się strasznie podoba :D Kupiłam ją ;) Masz rację w rudym odcieniu wygląda zjawiskowo ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  27. prezentuję się naprawdę fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jeeeeejku, jaka piękna! *.*
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo piękna, chętnie zakupie!
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękna!! mi bardzo się podoba^^ reniulka93 na sd.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest świetna. Na pewno kupię.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękne a ta grzywka szczególnie



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna . Chyba nawet ją kupie .
    NIKI103NIKI

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest prześliczna i super wygląda na dolce !

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja akurat tego kroju fryzury nie posiadam. Uważam że jest w miarę fajna i niejedna dol ciekawie z nią wygląda. Jednak ja wole bardziej uwiązane do góry niż rozpuszczone. Jednak niekiedy są wyjątki. Uważam że nie jest za droga, jednak sądzę że te fryzury powinny być darmowe bo z czasem może za kolor skóry będziemy płacili. No do końca nie wiem ale czy 5 lat temu ja stardol wiedziano czy będzie można fryzury kupować , moim zdaniem nie tak samo my teraz nie wiemy co będzie za 5 lat. A co do wyboru dnia to może być.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta fryzura jest prześliczna. Tylko... kiedy w końcu admini dopasują fryzury z nowej kolekcji Tress Up do dollek? Bo na mojej wygląda na niezbyt dopasowaną, a szkoda... A ogólnie do kolekcji jestem bardzo pozytywnie nastawiona, sama już nie wiem, które fryzurki kupić, bo podoba mi się dosyć dużo.
    GWiaZDka...

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładna jest. Na pewno kiedyś kupię
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna , najlepsza ze wszystkich ^^ zauroczyła mnie :3
    ciasteczkoffa

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne są te włosy troszkę mi przypominają te włosy co miała miss polonia co wygrała xd

    wandosz

    OdpowiedzUsuń