2013/01/04

Wybór dnia

Jako, że dziś doszła nowa kolekcja Dot do starplazy można się było spodziewać, iż wybór dnia pochodzić będzie właśnie z tego sklepu. Na stronie głównej widnieje szminka w blado-żółtym odcieniu, niemal wpadająca w złoto. Klikając jednak na ikonkę obrazku nie przenosi nas na zakupy, a także brakuje napisu z nazwą kosmetyku. Sprawdziłam to i jestem niemal pewna, że pokazana poniżej szminka nosi nazwę Golden Lipstick za 8sd.




Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które dostaną sd na jej zakup!


43 komentarze:

  1. Ja bym powiedział, że to bezowa szminka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie bardzo podoba

    Reeneeesmee

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, ciekawa. Może kupię :)
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę blada, ale może ją kupię bo z innym "podstawowym" kolorem ust może fajnie wyglądać!

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna
    Marchdoll

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się,ma fajny kolor,pasujący jeśli robimy make-up w kolorach brązu,beżu i złota.

    asias222

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się tam podoba, kupie :)
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo bardzo mi sie podoba :) weronika16

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor sam w sobie ładny, ale nie uważam, żeby dobrze wyglądał na ustach.
    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde fajna... Musze ją mieć c;

    Qnopers_x3

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna, ale nie amm na nia kase ;/
    i...love..you..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna tylko kojarzy ,mi się z "trupim" kolorem ust.

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem jest cudowna jako jedyna z tej kolekcji mi się podoba


    Gieniusia.





    OdpowiedzUsuń
  14. śiczna, na pewno kupię ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka sobie ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma całkiem ładny kolor, ale wolę ciemniejsze. ;)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. niefajnie wygląda na Doll..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się ten kolorek za bardzo nie podoba, ponieważ nie robię stylizacji z kosmetykami o kolorze żółtym, lecz może kiedyś. Ale jej nie zamierzam kupić, ponieważ nie mam narazie na to środków, a na stardol dostawy itp. z których zawsze mi coś się podoba i chce mieć. A co do wyboru dnia to mam takie mieszane uczucia ponieważ mógł być inny kolorek, ale co tam mnie tak za bardzo wybory dni nie tyczą.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem ładna ;) bardzo proszę o głosy w yearbook'u bo bez nich nie mogę zrobić zadania :(

    misskarolka334

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podoba mi się nie kupię ;)
    MalinQuaa

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor nie jest zbyt ładny.;( Zastanowię się nad kupnem.



    kasia_teens

    OdpowiedzUsuń
  23. Szminka ma bardzo ładny kolor. Z pewnością ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi się podoba

    szkodnik2248

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor jest ok, zobaczę jeszcze jak wygląda na doll i zastanowię się nad kupnem. Cena jest taka sobie :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  26. jest nawet fajna...ma ladny odzcien ale w realu chyba bym sie na nia nie zdecydowala...na szczescie to stardoll wiec mozna kombinowac i troszke zaszalec

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  27. jest nawet fajna...ma ladny odzcien ale w realu chyba bym sie na nia nie zdecydowala...na szczescie to stardoll wiec mozna kombinowac i troszke zaszalec

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  28. Ma boski odcień ;)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny kolor, tania... na pewno kupie :)
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  30. Szminka całkiem ładna ale raczej jej nie kupię bobym jej nie używała a to trochę bez sensu kupować coś czego się nie będzie używać ;p
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  31. nie mogę się przekonać... :<
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się ten kolor, jest dość blady, ale nałożony odpowiednimi warstwami na usta lub mieszanką z innymi szminkami może wyjść fajny kolorek:) planuję kupić tą szminkę bo jest w miarę neutralna^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń