2013/01/18

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia została sukienka z nowej kolekcji sklepu RIO Chicas. Jej cena to 18sd. Mimo różowego koloru jestem nią zaintrygowana. Gdyby tylko stardollowi graficy wykonali te wcięcia nieco kształtniejsze, to sukienka podkreślała by bardziej talie i prezentowała się lepiej, ale i tak mi się podoba. Wzrok przyciągają też złoto-srebrne zdobienia, które pokrywają cały jej przód. Podoba Wam się?

Z komentarzy wylosowane zostaną 2 osoby, które otrzymają sd na jej zakup


42 komentarze:

  1. Wygląda ciekawie ;)

    glass000

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedłuk mnie wygląda super i będzie świetnie pasować do laki.
    Można z tego stworzy niezły struj.
    Mój nick na stardoll:niuniasandrunia

    OdpowiedzUsuń
  3. ma ciekawy krój i pewnie można by stworzyć z nią ciekawe stylizacje. jednak nie wiem, czy kupię.

    natagod99

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest zła :/

    ClawdeenWolf.22

    OdpowiedzUsuń
  5. Fason nieciekawy, nie przepadam za wycięciami. Połączenie różu ze złotem też do mnie nie przemawia. Nie kupuję jej.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda całkiem ładnie i może się na nią skuszę w najbliższym czasie (:

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie zbytnio sukienek z wycięciami ;)

    misa_aman

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam pomyslu na stylizacje z nia..

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  9. Cyz ja wiem _



    CrayzMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa, niebanalna i nieszablonowa. Skomponowana ze złotymi i białymi dodatkami stworzy wyśmienitą stylizację w stylu glamour. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że ta sukienka jest nie typowa lecz myślę że nieraz by się przydała do skomponowania wiele ciekawych stylizacji . : )

    Serdecznie pozdrawiam
    zuziaRockerrr

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście nie kupię z dwóch powodów nie mam SD a drugi że kompletnie mi się nie podoba .

    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie ta sukienka nie wygląda zbyt dobrze, może to ten róż to powoduje przy czym bardziej przyciąga ją do kiczu a odpycha od oryginalności. Ja jej nie zamierzam kupić, ponieważ wiem,że nie będę jej nosić tylko wydam tyle SD, bo nie ukrywajmy i nie róbmy z siebie bogaczy 18 SD to nie mało. A co do wyboru dnia to się nie zgadzam no ale cóż nic nie zrobię
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda naprawdę ładnie ;3

    Vectronis

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi sie ta sukienka...lubie rozowy ale nie taki barbie wiec pewnie dlatego ale uwazam ze ten zloty dodal tej sukience elegancji...no ten kroj jest swietny...wyobraznia pracuje...bardzo chcialabym ja miec ale ta cena to jakas porazka

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mój kolor ani fason. Nie kupuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie, nie, nie. Po 1 ten różowy taki jakiś dziwny. Po 2 wcięcie dziwnie wygląda. Po 3 cena -18sd to nie mało i myślę, że szkoda żeby się zmarnowało na tą sukienkę , a mogę wydać na co innego ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Straszna jest.. na pewno nie trafi do mojej szafy.

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeraziłam się. Na pierwsze wrażenie wygląda okropnie. Nie podoba mi się. Sądzę, ze admini mieli wspaniały pomysł na tę kreację, ale im się nie udało. Pomysł ujdzie, ale wykonanie tragicze. Jeszcze ta fioletowa obwódka... Nie, nie i jeszcze raz nie.

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna, taka dziewczęca.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jest zła, ale też jakoś bardzo nie przypadła mi do gustu.Jednak myślę, że w czasie ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, jaki róż.. :o
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta sukienka jest szczytem paskudztwa, jedna osoba napisała że wzory na tej sukience wyglądają jak jakieś znaki ministrantów xD Zgadzam sie z nią, ja na pewno tego badziewia nie kupie
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupiłabym jakby była w innym kolorze. Róż do mnie nie przemawia. Nie kupię.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie za bardzo mi sie podoba. Szczególnie kolor chociaż zważając na oryginalnośc mozna powiedziec ze jest ladna

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie podoba mi się ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  28. nie podoba mi sie :/

    OdpowiedzUsuń
  29. też nie mój styl i trochę przy droga jak na mój stardollowy portfel^^ więc nie kupię:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładna sukienka a najbardziej podoba mi się te wcięcie ; 3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń