2013/01/18

Reklama RIO

Na stronie głównej pojawiła się nowa reklama Rio. Niestety, jak to bywa z naszymi adminami, słabo zachęca do kupna nowych ciuszków. Jedynie ostatnia doll ma na sobie dobrze wykonane ubranie - mówię o sukience, gdyż samo futerko również nie jest zniewalające. W dodatku ta sama 'koleżanka' ma jakąś zdeformowaną twarz. Na szczęście tło jest w miarę zjadliwe, więc można trochę popatrzeć. Tak czy siak, owa reklama nie przekonała mnie do nabycia niczego z dzisiejszej dostawy.

                                             
  A Wy, co myślicie o reklamie? Jesteście oczarowani czy może... rozczarowani?

23 komentarze:

  1. Reklama jak reklama.. Niczym szczególnym mnie nie zaskoczyła poza zielenią w tle która przykuwa moja uwagę i nie zwracam szczególnie na dollki z reklamy. Ogółem nie zachęciło mnie to do kupna, ale i tak parę rzeczy z tej kolekcji mam zamiar zakupić (:

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście nie przepadam za Rio. tylko co niektóre rzeczy są godne uwagi, a reszta nijaka lub kiczowata. jak na razie nic nie rzuciło mi się w oczy, a poza tym nie mam stardollarów... ;<

    natagod99

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej widać że admini nie przyłożyli się do wykonania reklamy ... Sama reklama nie zachęca ale jednak można znaleźć w tej kolekcji kilka perełek



    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  4. Rio zawsze kojarzy mi się trochę... z kiczem xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama jak reklama :) Szczerze to na nie nie patrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reklama mnie nie powaliła. Grafik który ją przygotowywał nie wybrał najlepszych ubrań. Z artykułów, którę są pokazane w reklamie kupiłam środkową bluzkę i świecącą sukienkę z trzeciej doll, która tutaj została niepotrzebnie zakryta kurtką w panterę. Twarze doll też nie są zachwycające, trzecia byłaby ok, gdyby nie te okropne usta.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem rozczarowana reklamą, a ubraniami jestem oczarowana ;)
    Masz rację ostatnia doll ma jakąś zdeformowaną twarz. Ale za to piękne włosy. ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  8. nie zwracam na to uwagi . ; ) Jednak nie znając zawartosci dostawy nie skusiła by mnie do zakupów..

    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  9. Reklama w ogóle mi się nie podoba..

    Kiedy wyniki z rysunku choinki i makijażu styczniowego??

    OdpowiedzUsuń
  10. MNie się ta reklama nie podoba. Tło jest okropne według mnie. Nie wiem czy coś kupię, ale nie zachęca mnie ta reklama. nie rozumiem dlaczego napisałaś, ze "jak to bywa z maszymi adminami" czy jakoś tak. Przecież np.:ostatnia reklama opulence była świetna!
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Dosyć przeciętna, nie zachęca do kupna czego kolwiek

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Reklama sama w sobie nie jest zachęcająca i pewnie widząc jakąś reklamę sklepu, która tak wygląda to pewnie bym nie zajrzała, ale ubrania są za to bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reklama jest kiczowata i nie zachęca do kupna. Jakbym nie znała już wcześniej dostawy, na pewno nawet bym nie zajrzała.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG czy nie mogli wybrać lepszych ciuchów i twarzy!


    CrazyMIley8

    OdpowiedzUsuń
  15. @ The one that got away.
    Niestety, ciężko mi na to pytanie odpowiedzieć, gdyż to nie ja owe konkursy organizuję.
    Musicie jeszcze trochę wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. reklama nie zachęca, za to post niżej odwrotnie, ;) może coś kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie ta reklama nie zachęca do kupna nowych ciuszków, jednakże już takie małe zakupy sobie zrobiłam, planuje większe, ale jak narazie nie mam tyle SD. A co do reklamy, to jak zawsze admini się do niej nie przyłożą, moim zdaniem jak już mają je tak odwalać to niech wcale ich nie robią , tylko ten czas co jest na nie poświęcony dawanie czemuś nowemu, jednak nie wiem jak można im to powiedzieć żeby się nie zdenerwowali i żeby nie usunęli konta
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Reklama jak każda inna nie jest zła .

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubie tego slepu,CZASAMI zdarza sie cos normalnego

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. to już kolejna reklama adminów która nie zachęca mnie do nabycia czegokolwiek... chociaż po sprawdzeniu dostawy ubranek okazało się ze znalazło się kilka perełek które mi się podobają w tym cekinowa złota sukienka o której wspomniałaś, kremowa bluza Stella long blouse, Gold sequins pochette, Fifties Golden Purse, Gold'n Black Shoes i myślę że z tych ubranek da się wyczarować ładną stylizację. Pozostałe rzeczy nie są w moim stylu. Z tej reklamy podoba mi się środkowa doll, ale bez ubranek, stworzona przez adminów (przypomina mi moją przyjaciółkę^^) więc podsumowując może nie jestem rozczarowana, ale z pewnością też nie szaleje z zachwytu nad nową kolekcją:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń