2013/01/17

Wybór dnia

Dzisiejsza kolekcja Glam`rus jest świetna! Kojarzy mi się z rzymskimi i greckimi motywami, a te uwielbiam. Tak samo jest z dzisiejszym wyborem dnia, którego cena wynosi (aż!) 16sd. Jak dla mnie jest to trochę za dużo jak na biżuterię, mimo że naszyjnik jest całkiem ładny. Myślałam, myślałam i zdecydowałam, że chyba go nie nabędę. Jednak owa biżuteria doda charakteru niejednej stylizacji, więc jeśli macie stardollary nie wahajcie się -   ją!

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które dostaną sd na jego zakup.




35 komentarzy:

  1. Nie mam stardollarów, ale naszyjnik jest całkiem niezły...

    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, jak cała reszta kolekcji. Chętnie bym go kupiła :)

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik całkiem całkiem , ale za drogi ;/


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. mi się nie podoba, a poza tym za drogi.


    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zachwyca mnie ten naszyjnik, jednak dostrzegam w nim plusy. Na chwilę obecną go nie kupię..


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten naszyjnik da się nosić, zależy do jakie stylizacji :3
    zuzanna123candy

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny *-* chociaż moim zdaniem pozostałe rzeczy z dostawy są ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowny, zakochalam sie w tej kolekcji. *>*

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny, ma bardzo ciekawy kształt, ja jestem na TAK.


    doncia2012

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny, jednak cena mnie nie przekonuje. ;)

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny :) chyba kupię

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ,ale faktycznie drogi .;|
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  13. nie jest taki zły ;)
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę śliczny, ale oszczędzam na hb kala_9507

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się,nie kupię.
    niania00

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena Przesada ! Zastanawiam się jeszcze nad jego zakupem ... ;)


    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny naszyjnik...bardzo mi sie podoba...jest taki elegancki i wytworny...mysle ze warto go kupic mimo ceny jaka posiada

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest bardzo ładny ;)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tej kolekcji bardziej podoba mi się 'cięższa' biżuteria. Dlatego wolę na nią wydać SD niż na taki naszyjnik :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zachwyca mnie. Jest dobry, ale nic poza tym. Żebym kupiła coś musi mnie zachwycić ;/
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny, choć nie kupię go.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  22. droga, ale ładna. Zastanowie się czy kupić.

    SweetDemi006

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się prawie każdy artykuł z tej nowej dostawy spodobał. W tym też dzisiejszy wybór dnia . Też mi się z tymi motywami kojarzy. Jednak niestety mimo ze ładne cacko , eleganckie przy czym ładnie wyglądające w stylizacji jest takie drogie. No niestety ja sobie na tego naszyjnika zakup nie pozwolę. A co do wyboru dnia to zgadzam się, admini dobrze wytypowali
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  24. ..................(bez komentrza).



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  25. droga w dodatku nie podoba mi się. Jak dla mnie zbyt dużo. Nie ubieram na dollkę biżuterii więc dla mnie zbędę.
    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny. Kupię.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się za bardzo nie podoba. Nie kupię go.

    winterquen

    OdpowiedzUsuń
  28. mi tez nowa kolekcja bardzo przypadła do gustu:) niestety naszyjnika nie kupie bo 16 sd to dla mnie za dużo:)

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń