2013/01/14

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia została czapka z nowej kolekcji sklepu Mr.. Kosztuje 5sd. Oczywiście jak sama  wskazuje nazwa sklepu, jest to odzież przeznaczona dla męskiej części użytkowników stardoll. Mimo wszystko dużo graczy posiadających damski model lalki robi zakupy w tym sklepie ze względu na ciekawe dodatki. Takim oto sposobem czapka trafia do mojego koszyka, ponieważ świetnie komponuje się z czarną, krótką fryzurą. Jak podoba Wam się ten wybór dnia?

Z komentarzy wylosowane zostaną 2 osoby, które otrzymają sd na jej zakup




49 komentarzy:

  1. Niezbyt mi się podoba, więc raczej nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, ale zbyt bardzo odbiega od mojego stylu :)
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie kupię, nie podoba mi się. czasami kupuję w tym sklepie. szkoda, że ostatnio tak mało postów dodajecie, mam nadzieję, że w ferie się podciągniecie? czekam na konkursy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ją, tak jak dwie pozostałe z daszkiem, ale wszystkie są za małe. :C

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrycjo, wiem, że ta wiadomość jest nie na miejscuu.. Co się z Tobą dzieję, nie odzywasz się, ostatnio byłem w Hogwarcie.., też Cię tam nie ma.. Ze Styllash odeszłaś.. Odezwij się proszę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno nie kupię !

    SweetDemi006

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajna, może kupię ja ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Calkiem fajna moze ja kupie a na dodatek moj brat ma tak na imie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. może mi się przydać.. ;)
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam tę z napisem London kala_9507

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest ta czapka, która najbardziej podoba mi się z męskiej kolekcji

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo tego że z męskiego sklepu ,to nawet mi się podoba :)

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się i żałuję, że nie dają takich do damskich sklepów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie pasuję do mojej lalki


    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  15. nie pasuję do mojej lalki


    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  16. czapka nie jest zła, ale raczej jej nie zakupię. nie tworzę tego typu stylizacji, ale użytkownicy i użytkowniczki mające upodobania w tym kierunku na pewno ją bardzo dobrze wykorzystają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi dziwnie się przyznawać,ale kupiłabym ją. Tak jak wspomniałaś czapeczka świetnie się prezentuję na dollce , szkoda,że nie zrobili takiej dla dziewczyn. Mimo to raczej ją kupię. Fajny i przydatny dodatek,a do tego taki tani! Warto ją kupić, chociaż jest dla chłopców jest świetna! Uwielbiam taki gust. Pozdrawiam



    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem czy mi sie przyda, aczkolwiek cena przystepna wiec moze kupie
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem czy mi sie przyda, aczkolwiek cena przystepna wiec moze kupie
    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna! świetne wykonanie, a ta cena!? świetna na pewno to zakupię!
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pierwszy rzut oka czapka wydaję się wspaniała .... Ale po kilku głębszych przemyśleniach stwierdziłam że jej nie kupie , nie jest w moim stylu i ciężko by mi było zrobić z nią stylizacje ...

    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  22. czasem cośkupuję z tego sklepu .. szkoda ze czapka nie jest za sm :/

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  23. To w ogóle nie mój styl, gdyby był to fullcap może bym jeszcze kupiła bo niska cena, ale tak to nie.

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta czapka jest najładniejsza z całej kolekcji. Najbardziej mi się podoba. Jednak jak już jedna z dziewczyn skomentowła, nie pasuja do mojego stylu.
    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm . Całkiem niezła.
    Maja171super

    OdpowiedzUsuń
  27. Raczej jej nie kupię, jest tania ale mi się nie podoba.Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  28. Może kiedyś. Lecz narazie teraz jej nie zamierzam kupić ze względu że z tej nowej dostawy jest znacznie więcej lepszych ciuchów które nawet na dziewczynie mimo że dla chłopaków ładnie wyglądają. A co do czapki, wprowadza ona w stylizacje klimat ,luzu' a na mojej dol takiego typu stylizacje marnie wyglądają , a fajnym faktem jest to ze nie jest w cale droga bo tylko 5 SD. A co do wybrania jej jako wb to mam mieszane uczucia bo mógł być lepszy.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna, ale raczej nie pasuje do mojego stylu :)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo podoba mi sie ta czapka...jest uniwersalna wiec swietnie wyglada na dollce meskiej i damskiej...mysle ze warto ja kupic bo jest unikalna i niepowtarzalna i nie taka znowu droga

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest taka zwyczajna raczej nie kupie !

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie kupie, bo nie lubie czapek.

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie czapki kojarzy mi się z tymi wszystkimi plastikami a'la skejt i może dlatego mnie odpycha. Jej kolor jest bardzo ładny, ale raczej jej nie kupię

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  34. Czapka nie podoba mi się, w dodatku beznadziejnie leży na lalce. ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Czapka jest bardzo ładna. Myślę, że ją kupię.
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie kupiłam i nie kupię. Nie mój styl. Nie miałabym jej do czego nosić, chociaż przyznam, że jest całkiem ciekawa.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna,ale nie w moim stylu :(

    niania00

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupiłabym ale no cóż nie mam kasy ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Brak kasy na koncie, a czapka nawet niezła.

    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  40. fajnie, że ta czapka znalazła się jako wybór dnia, ja jednak jej nie kupię, nie mój styl i gust^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna , pomimo tego , że moja lalka jest kobietą myślę , że idealnie dopełni bardziej "luźne" stylizacje :3

    OdpowiedzUsuń