2013/01/29

Nowości w Antidote

Do sklepu Antidote trafiła nowa kolekcja zawierająca 4 piętra.



32 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kolekcja jest boska!!! Kupiłam jedenaście rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam buty :)
    Kolekcja naprawdę fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. według mnie słabo...
    zunielka

    OdpowiedzUsuń
  5. nic mnie specjalnie nie zauroczyło, raczej nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolekcja, kupiłam ok. 7 rzeczy. ;>

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się kolekcja. Z 4 pięter może z jedno nie całe mi się podoba. Kupiłam tylko jeden naszyjnik
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kilka rzeczy, ale nie jestem ss

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam sd, ale nie jestem ss. Tak to kupiłabym z 4 rzeczy bo tylko tyle mi się podoba. Korzystając z okazji- może ktoś chce kupić konto?

    redhaylie

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem rozczarowana.. nic nie kupię :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie w pepitkę *-* Kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. niektóre rzeczy ładne, ja jednak nic nie kupię^^ nie należę do kolekcjonerów Antidote^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym parę rzeczy kupiła, ale nie mam ss. : c

    Anukle_199

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cuda <3 Kupiłabym dużo rzeczy ale ss mi sie skończyło -.-


    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kupiłam 2 rzeczy ale najprawdopodobniej kupie jeszcze jedno :)
    k.g.11

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolekcja mnie nie zachwyca.. Kupiłam tylko 2 rzeczy.. Reszta jest po prostu ok..

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka dni temu zastanawiałam się kiedy będzie nowe Antidote. No i jest. :D Według mnie to jedna z lepszych kolekcji. Zaszalałm, kupiłam 19 artykułów. Szczególnie spodobały mi się różowe szorty w kropki, biało-czarne futro, kapelusz, bluzka w gwiazdki z czarnym kołnierzem i biały sweter (?) z napisem "Antidote".

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolekcja nie przypadła mi do gustu , kompletnie nie w moim stylu. Kupiłam 2 rzeczy .. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam czaeną sukienkę w kropik i małą białą trebke w gwuazdki ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  21. CUDOWNA KOLEKCJA kupiłam chyba z 10 rzeczy ;*


    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podoba mi się prawie nic, większość wygląda tandetnie. Znalazłabym 3-4 dość fajne rzeczy ale nie mam kasy :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi ta kolekcja szczególnie przypadła do gustu, cieszę się że doszła akurat w tym okresie jak sobie konto doładowałam, dzięki temu pozwoliłam sobie na duże zakupy, głównie dodatki ale nie tylko. Nie pamiętam takiego dnia co bym tyle wydała SD jak dzisiaj , mimo dużych strat pieniężnych jestem zadowolona że moja kolekcja się powiększa, a z czasem nawet będę mogła na niej zarobić. Ja się jej spodziewałam ponieważ na innych blogach w spoilerach widziałam że się zbliża i szykowałam zapasy. Jestem jednak zaskoczona ilością ciuchów ( oczywiście werdyktuje to na jej + )
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne ciuszki ale nie stety wczoraj wydałam ostatnie 100 sd :( gdybym wiedziała to bym poczekała:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego.... dlaczego wczoraj skończyło mi się ss! ;(

    Kupiłabym kilka rzeczy...

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  26. kupiłam torebkę i biały kombinezon :D musialam sprzedac pare cennych rzeczy ;'c .ubrania ładne ,ale bardzo drogie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna kolekcja, chyba skuszę się na małe zakupy :D

    agi941

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolekcja wydaję się fajna,bo zawsze można zmieszać razem ubrania,aby utworzyć coś fajnego i oryginalnego. Kocham takie pomysły. Jednak wszystko jest drogie ,a mi po moim ostatnim ss został tylko 1 sd ;c Więc nic nie kupię... Nie przejmuj się komentarzami typu: " Ale się rozpisałaś" Tak tylko piszą ci,którzy zazdroszczą tak świetnego bloga, a ty może się śpieszyłaś? Pomyślał ktoś,że może zabrakło ci czasu? Ludziom ostatnio nic nie pasuję jak napiszesz krótko i na temat, to mówią,że się napisałaś. Jak znowu byś napisała bardzo długo to by nawet tego nie przeczytali tylko było by:" Za długie i nudne nie chcę mi siec czytać". Nie mówię tego oczywiście do wszystkich ,bo ja akurat czytam wszystko i dokładnie i dobrze staram się to opisać,aby mój komentarz był zrozumiały i rozwinięty,a nie: " Brzydkie i drogie nie kupię ". Mam nadzieje,że na rozwinięte komentarze zwracacie dużo uwagę w w stosunku na najlepszego komentatora. Pozdrawiam



    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic nie kupiłam, niestety brak funduszy ;/ A kolekcja bardzo mi się podoba, chociaż sobie popodziwiam ciuszki ;)
    glass000

    OdpowiedzUsuń