2013/01/18

Metamorfozy#1


A jednak się wyrobiłem, pierwsze metamorfozy będą już dzisiaj!

Na pierwszy ogień idą
Nina0000000
Jarus55
Doncia2012

Nina0000000
Przed 

0/10
Wady - długie, cienkie brwi wyglądające jak narysowane kredką za pomocą linijki, ogromne oczy dla SS które nie są za ciekawe, wyglądają bardzo nienaturalnie i dziubek przez który wyglądasz jakbyś coś piła przez słomkę, lub zasysała wszystko jak odkurzacz.
Zalety - ...

 6/10
Wady - brak jakiegokolwiek akcentu kolorystycznego (nie licząc krwistych paznokci).
Zalety - mimo słabo wykonanych ubrań (sukienka z basics czy spódnica) wszystko jest ładnie połączone, w rl'u nie byłoby raczej problemu z ubraniem takiego zestawu.

 Po
 

Pierwsze co zrobiłem to zniżyłem brwi na max'a, podwyższyłem lekko oczy, zniżyłem nos i podwyższyłem dziubek. Postanowiłem zrobić neutralny makijaż pod kolor stroju, dać Ci rozpuszczone, brązowe włosy za starpunkty i pomalować usta cielistą szminką.


Największa wada Twojego konta to to, że w szafie jest pełno fajnych ubrań ale niekoniecznie do siebie pasujących. Trudno było mi Cię w cokolwiek ubrać. Jestem zadowolony z efektu.

Jarus55
Przed

 8/10
Wady - trudno maluje się oczy i masz mało kosmetyków (szczególnie szminek, kup cielistą!)
Zalety - ogółem jest dobrze.

   9/10
Wady - przydało by się trochę więcej dodatków, z szafą masz ten sam problem co osoba powyżej, tylko, że masz o wiele więcej ubrań i trochę łatwiej mi było z tym wszystkim.
Zalety - wszystko dopasowane kolorystycznie, ładny akcent w postaci wiśniowych kropek na koszuli. Wielki plus za spodnie, które są moim odwiecznym maarzeniem!
  
Po

Delikatny makijaż i jasne włosy. Szminka nie pasuje ale nie masz innych - cielistych :(
Podoba mi się, gdyby nie szminka to makijaż pasowałby do stroju.


Przyjemny dla oka zestaw. Przy tym tle który za dollką ma coś białego wyglądasz jak kobieta w ciąży, ale ogółem jest ładnie. Bluzka jest śliczna ;)

Doncia2012 
Przed 

9/10
Wady - oczy są dziwne i przydała by się bardziej naturalna fryzurka do tej twarzy :)
Zalety - ładnie komponujące się części twarzy i nieprzesadzony makijaż.
 
 7/10
Wady - kwiatki na kopertówce i makijaż nie pod kolor stroju.
Zalety - wszystko ładnie dobrane. Nie mam zastrzeżeń oprócz tego, że dałbym torbę na ramię lub dużą torbę do ręki.  

Po 
 Jak na NSS masz naprawdę godną podziwu dollkę. Zrobiłem Ci lekki makijaż i dałem krótką, elegancką fryzurę, nie narzekam.

 Z szafą zdecydowanie gorzej. Trudno było mi cokolwiek dobrać do tej ślicznej bluzki. Postawiłem na prostotę, tak jak z makijażem.

Co myślicie o dzisiejszych metamorfozach? Która Wam się najbardziej podoba? ;) 

3 PIERWSZE OSOBY W KOMENTARZACH ZOSTANĄ OCENIONE ZA TYDZIEŃ.

40 komentarzy:

  1. jak można to zgłaszam się do metki :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój drogi
    dzióbek się pisze, a nie 'dziubek'...
    Ale ogólnie, to całkiem spoczi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne - zgłaszam się ;)




    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba.
    Zgłaszam się :)

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie po są fu, strasznie mi sie podoba jarusia po ubiór :}

    tez bym chciala jak można.:3

    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  6. Po metamorfozie jest zdecydowanie lepiej, no może nie u Piotrka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie :)
    Fajne metamorfozy.




    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  8. Za tydzień metamorfozę dostaną 3 pierwsze osoby, które napisały jakiś komentarz, czy 3 pierwsze które się zgłosiły? Bo nie wiem czy się załapałam :P

    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 pierwsze osoby które napisały "zgłaszam się" ;) Załapałaś się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Awww~! Metamorfoza jarusia cudowna! Jego twarz "Po" jest w końcu bardziej ostra, dojrzała i wyrazista. Fajne metamorfozy, piszesz bardzo konkretnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ohh... szkoda nie załapałam się chyba ;( może kiedy indziej uda mi się
    Emciak77

    OdpowiedzUsuń
  12. W ostatniej metamorfozie nie widać wielkiej różnicy w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w połowie twoich ocen zgadzam się a w drugiej nie. W salonie piękności z przykrością stwierdziłam że zamiast lepiej jest gorzej i wg. to Nina0000000 nie zasłużyła na 0.10 ,a co do stylizacji to tu już jest lepiej. Lecz nie jest i tak ładniej niż przed. Chociaż teraz stwierdzam że zgadzam się z CAMILLE ♥ , bo kiedy pojawiła się ankieta myślałam że będzie lepiej , a teraz widzę że to tylko długie i często niesprawiedliwe oceny i posty.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  14. :( nie zdążę nigdy

    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet. A jesli można zg się do metamorfozy :D



    ClawdeenWolf.22

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze spóźniłam się no cóż postaram się za tydzień zgłosić ;P
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie fajnie wyszly
    redhaylie

    OdpowiedzUsuń
  18. Metamorfozy całkiem ładne, ale bardzo nie podobają mi się opisy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesli mozna to sie zglaszam ;)

    Aleniala

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też się zgłaszam

    ashley-olunia3

    OdpowiedzUsuń
  21. Metamorfozy ujdą w tłumie, opisy do bani. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, też bym się chętnie zgłosiła ^.^

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  23. większość rzeczy była lepsza przed metamorfozą niż po . ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się podoba tylko ostatnia metamorfoza po, wszystko było lepsze przed. Moim zdaniem niepotrzebne są te metamorfozy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne stylizacje i makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na Twoim miejscu Ninie0000000 dałabym ten jeden punkt za twarz (1/10), bo ma normalną fryzurkę. Poza tym bardzo udane matamorfozy. Oby dalej Ci tak szło! ;>

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnia, bardzo fajnie wyszła

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze mówiąc nie podobają mi się te metamorfozy, musisz jeszcze poćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
  29. jezu ale zes zepsul te lalki....sa okropne 'po'szczegolnie ta pierwsza bleee

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobicie mi tez metamorfoze na ja na stardoll to Elsa54321

    OdpowiedzUsuń
  31. a więc tak: z oceną pierwszej doll, nie zgadzam się i głośno mówię nie dla 0/10! Włosy np. są moim zdaniem śliczne, nie jedna cg wygrała z tymi właśnie włosami! przyznaję rację co do ust i brwi bo rzeczywiście nie są najlepszym typem, ale bez przesady nie 0/10 :) zmiana brwi i ust + ładny delikatny, naturalny makijaz i doll jak ta lala :P

    stylizacja pierwszej doll tylko dlatego że jest cała czarna, nie oznacza ze zasługuje na słabsza ocene od tych wszystkich kwiecisto-kolorowych.

    wiec mysle ze za nisko ta dollka została oceniona :P

    z pozostałymi metamorfozami sie zgodze, dollki ładne zarówno przed jak i po^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  32. prosze o metamorfoze julkabulka11

    OdpowiedzUsuń