2013/01/25

Wybór dnia

W Basic Decor znalazło się wiele ciekawych i tanich mebli. Jednym z nich jest właśnie dziesiejszy wybór dnia. Jest to biała kanapa z fioletowo-różowymi paskami. Kosztuje 140 sm i jak najbardziej jest to dobra cena. Sofa wygląda ładnie, a w apartamencie pewnie jeszcze lepiej. Przy robieniu pokoi nie można o niej zapomnieć! Jak najbardziej polecam zakup.
 
Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które dostaną sm na jej zakup.



EDIT: Zapomniałam dodać, że od jutra jestem w górach i raczej będę miała mało czasu, więc posty z mojej strony mogą się nie pojawiać. Będę się jednak starała :)

39 komentarzy:

  1. WOW ale fajna sofa ! Muszę ją kupić :)


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ale nie kupię!


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kupuje xD

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna - przyda się kiedyś

    wiktorianawoj

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna. Na pewno kiedyś się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest ładna, tak jak i cała dostawa w Basic. :) Chyba się zdecyduję ;)

    Vectronis

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna:) Kiedy będą wyniki na makijaż miesiąca? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest świetna! bardzo mi się podoba^^

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sofa jest świetna! Zakochałam się w niej! Muszę tylko uzbierać sm na jej zakup!

    Karmen132

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na konkurs do mojego bloga : http://notonlypaulina.blogspot.com/2013/01/wygraj-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest super i praktyczna:) Kupie ją na 100%
    GWiaZDka...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne i nie aż tak drogie.;) Kupie na pewno.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna i w normalnej cenie, ale się nad nią zastanawiałam.Jakoś mi nie pasowała w apartamencie ;) Może przy okazji ją kupię
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  15. sofa spoko. WIDZIAŁYŚCIE KRÓLOWĄ WYBIEGU????!!!! o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Sofa ładna, tak jak cała nowa kolekcja Basics, ale mi akurat nie jest potrzebna. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ;)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się.. ma ciekawy 'krój' i jest niedroga :)

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi sie ta sofa...ma fajny ksztalt i mysle ze bedzie pasowala do wielu wnetrz...mysle ze warto ja kupic tym bardziej ze jest za sm

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest śliczna! Idealnie pasowałaby mi do pewnego pokoju... Po prostu cudo :D!
    Missta

    OdpowiedzUsuń
  21. jest bardzo ładna i praktyczna. Wydaje mi się, że będzie pasować do większości wnętrz. Ja na razie jej nie kupię, gdyż jest mi po prostu nie potrzebna, ale uważam, że warto ją mieć, choćby nawet ze względu na cenę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kanapa jest świetna! Muszę ją mieć!

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupię na pewno. Jest super.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię rzeczy z BASIC duużo ich tam jest i są naprawdę praktyczne. Fajnie się prezentują w apartamentach. Dlatego ja zbieram wieeele,wiele sm,aby bardzo dużo rzeczy z tego właśnie cudownego sklepiku zakupić. Pozdrawiam.

    P.S. Byłam kiedyś w górach i było nieziemsko ;3 DObrze się baw!



    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! Jest cudowna i stylowa.


    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  26. jest mały błąd zamiast sklepu Windows on the word pojawia się rysunek basic decor.



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta kolekcja jest genialna! ♥
    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak będę miała starmonety to kupię ;p

    SweetDemi006

    OdpowiedzUsuń
  29. mega mi się podoba! jedna z lepszych przedmiotów z basics :P
    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście że ta sofa mi się bardzo podoba. Moim zdaniem w każdym dekorowanym apartamencie powinna się znaleść choć jedna rzecz z basics , ponieważ jest to kolekcja nie ukrywajmy bardzo tania i przy czym też bardzo praktyczna. Jest w rożnych kolorach. A co do tej sofy. Biały z fioletowym to jest to idealne połączenie i dekoracja do nowoczesnego pokoju, uwielbiam ten sklep dlatego jestem ich stałym klientem. A co do wyboru tej sofy jako wybór dnia to jak najbardziej tak.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  31. super! :) może sobie udekoruję pokój z mebelkami BASIC- bo są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. nowa kolekcja basic jest swietna!mozna swietnie udekorowac pokoj z meblami basic i dywanikami za 7 sm.pozdrawiam weronika16

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna. Jak nie zapomnę, to kupię ;p
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń