2021/05/05

1:3

Nie sądziłem, że wizyty w Waszych apartamentach przedłużą się do maja ;) Ale to dobrze, trzeba trochę odpocząć od siebie xd Na koniec wybrałem się do izolda1996-k. W apartamencie znalazłem świetną szafę z wieloma perłami. Jedną z nich jest trencz z Antidote. No tak, zaczęło się od płaszcza, to musi się też na tym skończyć ;) Mowa o Off Shoulder Coat.  Na bazarze jest sporo wart, o ile się nie mylę, kosztuje  600sd. Chyba coś podobnego miała na sobie Rihanna w Dubaju podczas promocji autorskiej linii kosmetyków. Intuicja mówi mi, że jeszcze nie raz zainspiruje się jej stylem - uwielbiam! Jednak jak słusznie zauważył GirlEwelina (za co bardzo dziękuję) stardollowa wersja jest wzorowana na płaszczu Kim Kardashian. Stylizacje jednak w stylu Riri ;) Co sądzicie o tych propozycjach? Zdradzę, że za tydzień jeszcze nie wracamy do mnie...



12 komentarzy:

  1. Jakoś średnio podobają mi się te stylizacje, totalnie nie w moim stylu i jakoś znów nic mi nie pasuje. Najlepsza jest chyba środkowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz mi się nie podoba,nie mój styl....co do stylizacji to również uważam że są średnie,środkowa się broni

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz jest super, stylizacje też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odwiedziny! Lubię ten płaszcz...a nigdy go nie ubrałam xD
    Podobają mi się wszystkie opcje, najbardziej pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie mi sie tworzylo w Twojej szafie, dziekuje takze :)

      Usuń
  5. Super płaszczyk :D

    Bardzo podoba mi się pierwsza i druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi się podoba, i płaszcz i stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo się zastanawiałam co myśleć o tym płaszczu i chyba dochodzę do wniosku że mi się nie podoba. Coś jest w nim takiego, że do niczego nie pasuje. Wybacz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz jest fajny i każda stylizacja ma swój własny klimat

    OdpowiedzUsuń
  9. W kazdym razie dziekuje za Wasze komentarze, bardzo mnie ciesza te pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń