2021/05/02

Z przymrużeniem oka #2


Elo! Bardzo się cieszę, że ta seria przypadła Wam do gustu. Stardoll obecnie jest w opłakanym stanie, co wiadomo już od dawna. Liczba osób w klubie Roylaty spadła poniżej sześciu tysięcy, ale nie będziemy z tego powodu płakać. Lepiej się z tego wszystkiego pośmiać :D Choć czasami to jest śmiech przez łzy xD Dziękujemy za wszystkie podesłane memy i oczywiście czekamy na więcej <3 Na pierwszy rzut wlatują memy od czytelników:

Ksante:




Teinnn:




+ dwa memuszki ode mnie:




i jeden znaleziony na fejsie:


źródło: Thainess SD

________________________

Na Wasze memy czekam w komentarzach pod tym postem.
Ksante i Teinnn otrzymują prezenty niespodzianki za przesłanie memów :) 

12 komentarzy:

  1. Wszystkie mega adekwatne i u mnie to jest śmiech przez łzy właśniexd

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy ten z Jezusem i Melem xD

    Dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione to ten z bazaarkiem i ten pierwszy od Teinn. Ten z kotkiem znałam, ale tobie wyszedł taki słodki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Memy od Ksante są świetne. Pamiętam jak stardoll był hojny i dał status superstar, więc zaczęłam sprzedawać rzeczy w bazarku i ustalenie ceny było koszmarne XDD wskaźnik z 40sd przeskakiwał w mgnieniu oka do 500 XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooooj tak XD ten z ustawianiem ceny w starbazaarze to złoto XD Wiele razy się frustrowałam przewijając te ceny i musząc w końcu się cofać one-by-one o na przykład 50 jednostek. Reszta memów też świetna, ten z Melem Gibsonem to mój drugi ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. SS i NSS hahahahahahahahahahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo w punkt! Drugi od Ksante jednak najbardziej mi sie spodobał haha zdarzalo mi sie tak 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. LMFAOOOOOOO I CANT
    u made my day fr

    OdpowiedzUsuń
  9. A można przesyłac przez FB? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ulubiona seria na blogu xDDDD

    OdpowiedzUsuń