2021/05/14

Subcouture

Witam państwa. Nigdy do tego nie przywiązywałam większej wagi, ale od dwóch miesięcy moim ulubionym dniem stał się bezapelacyjnie piątek. Może to już dorosłe życie...

Dzisiaj przyszła pora na wyczekiwane z utęsknieniem przez niektórych Subcouture. Oto jak wygląda:


Pierwsze piętro jest bardzo w moim guście, zwłaszcza spodnie. Z całej kolekcji wyróżniają się także gorsety, ten z piesiami jest trochę śmieszny, ale na pewno uroczy. Drugie piętro już mnie tak nie porwało i podobają mi się pojedyncze rzeczy. Biżuterię i torebki oceniam na plus, poza niebiesko-srebrnymi okularami, które są zbugowane (chowają się za twarzą dollki). Ogólnie trochę miszmasz stylowy tu urządzili, ale może dzięki temu większości osób się coś spodoba.

Kolekcja jest dostępna tylko przez najbliższe 72 godziny.
(no teraz to już ok 70 godzin od daty publikacji tego posta, jeśli chcemy być dokładni)

A wy czekaliście? Podoba wam się?

15 komentarzy:

  1. Kupiłam wszystko xD Bardzo dużo rzeczy mi się podoba - dodatki, gorsety i spodnie w kwiatuszki :D
    Doczekałam się w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także kupiłam wszystko :D
    Większość rzeczy naprawdę mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niczego nie kupiłam i raczej nie kupię,nic mi nie przypadło do gustu :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki,po obejrzeniu jej ponownie kupiłam czarne spodnie xD czerwona sukienka też jest fajna,ale raczej nic bym z nią nie zrobiła więc odpuściłam sobie jej zakup

      martusia-16

      Usuń
  4. Subcouture to mój ulubiony sklep, czekałam na niego od dawna.
    Rzeczy mi się podobają, kupię większość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam większość rzeczy, ale czy jestem dostawą zachwycona? Chyba nie. Jest kilka naprawdę ładnych rzeczy plus ceny są naprawdę przystępne, ale ogólnie dostawa nie zrobiła na mnie wielkiego szału.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chyba 4 rzeczy, ale nie jest to jakas rewelacja. Nie lubie sezonowych projektów. Wole cos bardziej klasycznego i uniwersalnego. Ceny zadziwiająco przystepne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość rzeczy jest świetna, więc kupiłam prawie wszystko. Nie spodobał mi się manekin męski, kolorowe sneakersy, czerwone buty i torebka:/ ile jeszcze razy ją dodadzą..

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie, też nie mozecie zalogować sie na stardoll?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam 7 rzeczy, ale szczerze mówiąc nie powaliła mnie ta kolekcja. Wybierałam te rzeczy tak na siłę, ale myślę, że da radę stworzyć z nich coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka rzeczy. Calkiem fajna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kolekcja, ale też nie robi jakiegoś wow

    OdpowiedzUsuń