2021/05/12

1:3

Witam Was w majowym wydaniu Jednej rzeczy na trzy sposoby. W tym miesiącu postanowiłem zrezygnować z konkretnych modelek na rzecz białego tła. Dużo łatwiej się tworzy nie mając problemu z fryzurą zakrywającą uszy, źle dopasowanymi do sylwetki ubraniami czy zapiętymi płaszczami. Oczami wyobraźni można wyobrazić sobie outfit w zupełnie innej, lepszej wersji. A przynajmniej tak mi się wydaje. Dodam, że nadal będę tworzył bazując na nieswojej szafie. Na pierwszy ogień idą brązowe platformy z LE. Są one inspirowane modelem Gucci. Do ich wystylizowania zainspirowała mnie Heart Evangelista, ona dosłownie we wszystkim wygląda oszałamiająco! Wcześniej przyznam, że niezbyt te buty mi się podobały. Jak Gucci, to stylizacje koniecznie na bogato. Poza obfitymi wzorami, postawiłem na dużą ilość biżuterii i  eklektyzm. Oto moje propozycje:






Mam nadzieję, że odpowiada Wam taka forma prezentacji. Dajcie znać, co sądzicie o dzisiejszych outfitach. 

12 komentarzy:

  1. Lubię takie zestawienia, kojarzą mi się magazynami i są bardzo schludne :D

    Najbardziej podoba mi się drugie zestawienie, takie bogate, chętnie wyszłabym tak ubrana na otwarcie restauracji :D
    Pierwsze również bardzo przyjemne dla oka :)
    W ostatnim zestawieniu wydaje mi się, że te skarpetki mogą dziwnie wyglądać, ale jak się założy to kto wie... :D

    Ach no i chyba majowe wydanie! Przez chwilę myślałam, że mam o jeden miesiąc więcej na pisanie magisterki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie zwowu dalem plamy 😂 ta część miala byc juz w kwietniu, ale zminilem plany 🙈 dobrze, ze mogę liczyc na czujnych czytelników 😊 dziekuje za opinie :) ta druga moze sie troche kojarzyc z Magda G prawda? ;) zaczynam zalowac ze wtedy przegapilem te rzeczy od Valentino

      Usuń
    2. Hahaha prawda! :D

      Jej też tak mam, że żałuję, że nie kupiłam czegoś, a była okazja...

      Usuń
  2. Mi najbardziej spodobała się trzecia propozycja, osobiście od dłuższego czasu podoba mi się połączenie sukienka i skarpetki + szpilki, więc dla mnie mega. Taka forma jest super, tak jak ksante wspomniała mega schludnie to wygląda i rzeczywiście można sobie wyobrazić obraz tworząc często coś ciekawszego niż stardoll może zaoferować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są super, zestawienia też. najbardziej podoba mi się trzecie, z sukienką jak obraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spoko te buty. Podoba mi się taka forma posta, ale najbardziej lubię wersje z czarnymi manekinami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) pamietam ze jak byla manua na loft to duzo osob wlasnie tak prezentowalo. Ja niestety nie mam tego modulu i nie zawsze osoby u ktorych tworze maja manekiny takze 🙈

      Usuń
  5. Podoba mi się taka forma, ale coś tej 1 stylizacji nie umiem sobie wyobrazić :D Stylizacja numer 2 to faktycznie nasza ukochana Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobają mi się te buty, głównie przez te monstrualnie wysokie platformy. Fason klasyczny i piękny, ale wypaczony przez te wysokie platformy :/ i trochę przez to tandetny efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń